masto Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Hei! Har lastet ned Kazaa V2.6. Den fungere, men jeg får stadig vekk en feilmelding om en fil den ikke finner: file:///c:/bns/new/B_628700.htm Hver gang denne feilmeldingen kommer opp så åpnes internett. Utrolig irriterende. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Kazaa er full av spionvare. Det vil si små programmer som er integrert i hovedprogrammet som sjekker hva maskinen din brukes til og popper opp reklame. Dersom du sitter bak en brannmur eller bruker en oppdatert antivirus vil denne forkaste enkelte slike filer slik at det blir manglende i programmet. Å innstallere originalversjonen av Kazaa er å be om trøbbel, så jeg ville heller slettet alt sammen var jeg deg. 0 Siter
Gjest sådetsåså Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Kazaa er full av spionvare. Det vil si små programmer som er integrert i hovedprogrammet som sjekker hva maskinen din brukes til og popper opp reklame. Dersom du sitter bak en brannmur eller bruker en oppdatert antivirus vil denne forkaste enkelte slike filer slik at det blir manglende i programmet. Å innstallere originalversjonen av Kazaa er å be om trøbbel, så jeg ville heller slettet alt sammen var jeg deg. ...en annen mulighet kan være å avinnstallere Kazaa og heller innstallere Kazaa Lite, som ikke inneholder spyware. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.