Gjest Lonkil Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Planlegger å bruke 14-18 mnd. på en langtur rundt om i verden. Håper å ha "skissen" klar til neste høst og planleggingen er allerede kommet i gang. Har åpne tilbud om jobb både på vingårder og misjonsstasjoner - noe som kan begrense startkapital etc. Jeg planla alt for et par år tilbake - da med en reise alene. Nå leker jeg med tanken å involvere en annen person i reiseplanene - da mer eller mindre. Det ideelle ville være å reise med en selvstendig person - slik at vi fortsatt kunne være impulsive og individualistiske i perioder. Noen som har erfaringer i så måte? Vanligvis reiser jeg med venner på korte turer og alene på lengre. Det er ingen av vennene mine jeg kan tenke meg å reise på langtur med - av ulike årsaker (sikreste måten å ødelegge et vennskap på). Samtidig er det jo livsfarlig å reise på tur med noen man ikke kjenner? Vel, jeg har såvidt begynt å se meg omkring etter andre reiseglade mennesker. Det er enda over et år til jeg planlegger å dra - ergo er det kanskje tid nok til å bli kjent med potensielle reisefølger? Noen som har vært i samme situasjon? Hvordan ordnet det seg? Jeg er selv gutt, ergo antar jeg det er enklest å reise med en annen gutt - men kanskje mest spennende å reise med ei jente? Alle erfaringer og tanker om emnet mottas med takk. Dersom det er noen der ute som seriøst kunne tenkt seg noe lignende (og som har tid/penger) så deler jeg gjerne ut mailadress etc. for å diskutere det nærmere 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Ser ut som det er veldig lite aktivitet her.... 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Ser ut som det er veldig lite aktivitet her.... Kanskje du finner noen på http://www.reisefeber.no/ eller andre mer spesifikke reisefora fremfor på et - i utgangspunktet - medisinsk forum? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.