Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som skrevet har vi kjøpt et prosektert hus , som skal stå klart til sommeren.

Innludert var det et kjøkken i bjørk.

Men jeg syntes det virket kaldt , siden vi har kjøleskap, oppvaskemaskin, etc. i stål.

Gulvet skal også være fliser som er i en grå-tone.

Det er min oppgave å finne kjøkken , mannen er fornøyd hvis han får lage til "gutterommet" sitt i kjelleren;o)

Så ; hva synes dere om dette : http://www.sigdal.com/wsp/sigdalcom/webon.cgi?session=8iFPbHqCTeaGPTcwdKD9uEeqgAsOaP&func=index

Gjest Pricilla
Skrevet

Synes det virka litt upraktisk.. Og så litt "plastaktig" ut med de "simple" møblene.

Ikke likte ejg det "korset" av skap heller.... Men det er meg! ; )

Skrevet

Personlig ville jeg foretrukket bjerk. Kirsebær har vært in lenge nå, og er på vei ut, så med mindre du vet du vil like det uansett om det er moderne eller ikke, ville jeg gått for noe annet.

Jeg gjorde samme valget på badet nylig. Det ble bjerk, grått gulv og noe stål. Jeg er _veldig_ fornøyd. Bjerk vet jeg dessuten at jeg liker uansett mote, det har jeg alltid gjort. Og så er det mer nøytralt, så jeg har valgt tilbehør i knallrødt og rosa.

Gjest Daisy
Skrevet

Det var veldig fint. Liker godt mørke treverk på kjøkken - kirsebær og sånt.

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg liker det. Vi har en annen (nå utgått) kjøkkenmodell fra Sigdal, også i kirsebær farge. Og vi har stål "hvitevarer". Kjempefint!

Ellers synes jeg dette er ganske OK: http://www.sigdal.com/wsp/sigdalcom/webon.cgi?session=8iFPbHqCTeaGPTcwdKD9uEeqgAsOaP&func=list&limit=1&table=PUBLISH&func_id=001&template=list_modeller&page=10&sort=PRIORITY (man kan jo velge andre skapmodeller enn akkurat disse)

Det var fint!

Skrevet

Synes det virka litt upraktisk.. Og så litt "plastaktig" ut med de "simple" møblene.

Ikke likte ejg det "korset" av skap heller.... Men det er meg! ; )

Møblene følger ikke med da vet du ;-)

Og det er nok mange skap-modeller å mikse blant. Det viktigste å vurdere er om man liker frontene, farge og stil.

Skrevet

Jeg liker det. Vi har en annen (nå utgått) kjøkkenmodell fra Sigdal, også i kirsebær farge. Og vi har stål "hvitevarer". Kjempefint!

Ellers synes jeg dette er ganske OK: http://www.sigdal.com/wsp/sigdalcom/webon.cgi?session=8iFPbHqCTeaGPTcwdKD9uEeqgAsOaP&func=list&limit=1&table=PUBLISH&func_id=001&template=list_modeller&page=10&sort=PRIORITY (man kan jo velge andre skapmodeller enn akkurat disse)

Fint det også !

Har katalogen , men det er så vanskelig å få bestemt seg ;o)

Skrevet

Det var fint!

Tusen takk ; kjekt å høre ;o)

Skrevet

Det var veldig fint. Liker godt mørke treverk på kjøkken - kirsebær og sånt.

Jeg også ;o)

Ville ha det litt mørkt , men ikke for tungt....det er liksom litt "spill" i det!

Gjest pasa21
Skrevet

Syns Plaza og optima bjørk

var de fineste

Skrevet

Personlig ville jeg foretrukket bjerk. Kirsebær har vært in lenge nå, og er på vei ut, så med mindre du vet du vil like det uansett om det er moderne eller ikke, ville jeg gått for noe annet.

Jeg gjorde samme valget på badet nylig. Det ble bjerk, grått gulv og noe stål. Jeg er _veldig_ fornøyd. Bjerk vet jeg dessuten at jeg liker uansett mote, det har jeg alltid gjort. Og så er det mer nøytralt, så jeg har valgt tilbehør i knallrødt og rosa.

Bjørk mente du?

Jeg har til nå hatt hvitt kjøkken og synes det virker så kaldt sammen med stål.

Tegningene vi har viser bjørk , men jeg får meg ikke til å like det helt ;o)

Skrevet

Jeg liker ikke "fargede" tresorter, uansett hvor moderne de er. Jeg foretrekker noe lysere.

Og så liker jeg å bryte fargen på skapene med en annen type benkeplate. På store kjøkken kan man også sette inn en enkelt bit (f.eks. en skuffeseksjon) i denne brytningsfargen.

I ditt tilfelle hadde jeg kanskje endt opp med bjørk kombinert med litt grått. Men jeg er ikke så sprelsk når det gjelder farger - liker ofte det andre synes er kjedelig.

Vårt kjøkken er i hvitt kombinert med en god del bøk. Aller helst ville jeg hatt hvitt og eik, men det får bli i et annet liv.

Skrevet

Syns Plaza og optima bjørk

var de fineste

Plaza beiset likte jeg ;o)

Skrevet

Den din, var råfin!

MEN om jeg hadde hatt masse cash ville Casa Palett, med MASSE stål vært MEGA

Gjest Pricilla
Skrevet

Møblene følger ikke med da vet du ;-)

Og det er nok mange skap-modeller å mikse blant. Det viktigste å vurdere er om man liker frontene, farge og stil.

Ja, veit det.. Tok utgangspunkt i det kjøkkenet med inventar. likte ikke farger noe særlig, ble litt kaldt synes jeg.. er heller ikke begeistra for å henge for mye kjøkkenutstyr på veggen - blir rotete og dominerende..

Men ditt eksempel var veldig fint... varme farger.

Gjest Pricilla
Skrevet

Tusen takk ; kjekt å høre ;o)

Ikke for å være slem, men mente Geminis kjøkken.... Var ikke like begeistra for "ditt"... Sorry.. : )

Skrevet

Jeg liker ikke "fargede" tresorter, uansett hvor moderne de er. Jeg foretrekker noe lysere.

Og så liker jeg å bryte fargen på skapene med en annen type benkeplate. På store kjøkken kan man også sette inn en enkelt bit (f.eks. en skuffeseksjon) i denne brytningsfargen.

I ditt tilfelle hadde jeg kanskje endt opp med bjørk kombinert med litt grått. Men jeg er ikke så sprelsk når det gjelder farger - liker ofte det andre synes er kjedelig.

Vårt kjøkken er i hvitt kombinert med en god del bøk. Aller helst ville jeg hatt hvitt og eik, men det får bli i et annet liv.

Nå har jeg hatt lyst i så mange år at jeg har lyst på noe varmere ;o)

Og det er jo vel kirsebær tvers igjennom , slik at det ikke er farget?!

Husker bare med skrekk det kjøkkenet vi hadde for mange år siden i bonderødt.Kom det et hakk i det ble det lyse flekker....

Skrevet

Den din, var råfin!

MEN om jeg hadde hatt masse cash ville Casa Palett, med MASSE stål vært MEGA

Var jo litt kult det da , men ikke helt "meg" ;o)

Skrevet

Bjørk mente du?

Jeg har til nå hatt hvitt kjøkken og synes det virker så kaldt sammen med stål.

Tegningene vi har viser bjørk , men jeg får meg ikke til å like det helt ;o)

Velg det DU trives med du. Det viktigste er jo at man ikke velger fx kirsebær ut fra at det er (var) moderne, men fordi man liker den fargen/stilen. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...