Gå til innhold

VolvoV40

Anbefalte innlegg

Gjest tantepose
Skrevet

Har noen erfaring med denne bilen, prøvde her for noen dager siden, men det virket ikke som de som svarte hadde så mye peiling.

Så jeg prøver igjen, kansje jeg er heldigere denne gangen.

Skrevet

Du fikk jo plenty svar - men ingen som falt i smak?

Skrevet

Du fikk masse svar! De fleste var fra folk (inkl meg) som har studert og prøvekjørt denne bilen og valgt å ikke kjøpe den.

Skrevet

Du fikk svar fra meg også, og jeg synes det var et godt beskrevet svar. Men kanskje du vil ha svar fra de som liker denne bilen, men det ser ikke ut til at mange er så imponert da.

Gjest tantepose
Skrevet

Du fikk svar fra meg også, og jeg synes det var et godt beskrevet svar. Men kanskje du vil ha svar fra de som liker denne bilen, men det ser ikke ut til at mange er så imponert da.

Søte deg,

Det jeg er ute etter er noen som har lengre erfaring, og da

mener jeg selfølgelig ikke om noen har prøvekjørt den, det har jo selvsagt jeg også.

Jeg merket meg det du skrev om sikten bak men dette var ikke noe problem for meg, men man må jo selfølgelig bruke alle speil.

Gjest tantepose
Skrevet

Du fikk masse svar! De fleste var fra folk (inkl meg) som har studert og prøvekjørt denne bilen og valgt å ikke kjøpe den.

Jeg fikk ikke svar fra noen som viste noe mer en meg selv,altså noen som kunne fortelle meg hva de mente etter en tid på veien i denne bilen.

Jeg har da selfølgelig prøvekjørt den. :-)

Gjest tantepose
Skrevet

Du fikk jo plenty svar - men ingen som falt i smak?

Nei, det stemmer, den erfaringen dere delte med meg var omtrent som den jeg hadde ifra før.

Skrevet

Nei, det stemmer, den erfaringen dere delte med meg var omtrent som den jeg hadde ifra før.

Volvo er en god og sikker familiebil det skal ingen ta fra den. God bruktpris har den også. Reg@l er ei ung dame som vil ha hestekrefter skjønner du:-)

Skrevet

V40 synger jo på siste verset sopm nybil, og blir som du vet erstattet av en langt feeetere vogn, men til en langt høyere pris.

V40 får du vel til 249 ++ i dag, og det må uansett sies å være kjempehandel, slik det ofte skjer når en modell er på utgående.

Stasjonsvognen har fin design (har fått priser for det) og er definitivt av tilstrekkelig kvalitet. God plass, bra utstyrt og brukelig støynivå er viktige ting, vil jeg tro.

For en familie som er ute etter grei transport til en rimelig pris, må vel V40 være midt i blinken. Når en ny koster 249, er det selvsagt meningsløst å kjøpe brukt.

Jeg selv ville ikke kjøpt en slik siden jeg har større krav til kjøretøyet (og er villig til å betale for det). Jeg må ha mer motor enn 1,6 literen kan tilby.

Løp og kjøp.

Skrevet

Volvo er en god og sikker familiebil det skal ingen ta fra den. God bruktpris har den også. Reg@l er ei ung dame som vil ha hestekrefter skjønner du:-)

Blæh! :-p

Skrevet

Blæh! :-p

Når jeg var på din (antatte) alder kjørte jeg rundt i en Capri med 2 dobble 45 webere og "k"-kam, så jeg forstår godt morro med det. Nå er jeg ute etter en god, traust og sikker bil, men gjerne med litt futt i;-)

Gjest Sainte
Skrevet

Hallo!

Jeg er VELDIG fornøyd med min Volvo V40 stasjonsbil!!!! :-)

Jeg har kjørt den i 6 år nå, kjøpte ny og det har ikke "bank i bordet" vært en eneste feil med den!!!!

Jeg har hatt så mange forskjellige typer biler så jeg har godt sammenligningsgrunnlag!!! Har aldri vært så fornøyd med en bil som jeg er med Volvoen!!!

Veldig greit å bare lempe dypvognen rett inn i bagasjen, uten de store løft etc.

Fikk akkurat et godt tilbud på å bytte inn Volvoen mot en Audi fra samme året som volvoen, men fikk helt noia, av hvor stor og klossete Audien virket i forhold til det jeg er vandt til med Volvo V40´n Så jeg beholder den!

En venninne av meg kjøpte en brukt Volvo V40 og har hatt den i 4 år nå, hun er også storfornøyd!

Lykke til med valget!

Synes vel egentlig man ikke har så mye man skulle ha sagt om en bil, hvis man BARE har prøvekjørt en.....litt for lite grunnlag spør du meg! ;-)

Skrevet

Søte deg,

Det jeg er ute etter er noen som har lengre erfaring, og da

mener jeg selfølgelig ikke om noen har prøvekjørt den, det har jo selvsagt jeg også.

Jeg merket meg det du skrev om sikten bak men dette var ikke noe problem for meg, men man må jo selfølgelig bruke alle speil.

Ja jeg kan være enig i at man bør kanskje ha bilen en stund først. Jeg var imponert av bilen før jeg prøvekjørte den, men ikke etter og det er min smak. Dårlig sikt bak var ikke av dårlig bruk av speilene, men heller at jeg har hatt en annen bil i flere år som er mye mer oversiktig. Set at du får positive utsagn fra flere her med V40, og du likte jo den, så da sier jeg GO FOR IT.....

Skrevet

Når jeg var på din (antatte) alder kjørte jeg rundt i en Capri med 2 dobble 45 webere og "k"-kam, så jeg forstår godt morro med det. Nå er jeg ute etter en god, traust og sikker bil, men gjerne med litt futt i;-)

Jeg er ute etter en praktisk familiebil med litt futt i. Den må være stor nok, men ikke for stor, god å kjøre, bra å se på, den må ha bra med utstyr og være en fornøyelse både for fører og passasjerer.

Og nei, den heter ikke Saab ;-)

Skrevet

Jeg er ute etter en praktisk familiebil med litt futt i. Den må være stor nok, men ikke for stor, god å kjøre, bra å se på, den må ha bra med utstyr og være en fornøyelse både for fører og passasjerer.

Den har alle kriterier! Saab har alt det de beste kan by på! Hvis du har en god bankforbinnelse, og ikke skattefuten i hælene (sånn som jeg) bør du ta deg en prøvetur;)

Skrevet

Denne er ganske praktisk: http://www.saabnet.com/tsn/models/2004/images/index.html

Skrevet

Den har alle kriterier! Saab har alt det de beste kan by på! Hvis du har en god bankforbinnelse, og ikke skattefuten i hælene (sånn som jeg) bør du ta deg en prøvetur;)

Du fikk med deg kriteriet om at den må se bra ut??? Hehe!

Skrevet

Du fikk med deg kriteriet om at den må se bra ut??? Hehe!

Si meg - har vi ikke samme smak?

Skrevet

Si meg - har vi ikke samme smak?

På enkelte punkt kanskje ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...