Gå til innhold

Husker dere meg fra idag tidlig som skulle på date?

Anbefalte innlegg

Gjest Jalla420

Husker dere meg? Jeg trodde at det var date men den gang ei.

Jeg møtte denne jenta, 25 år, på nettet. Eller snarere tvert imot, hu tok kontakt med meg. De første meldingene var standard med å fortelle om hverandre. Så kommer en email der hu forteller om jobben sin, hun jobber med noe som heter gamepox, det er et selskap som driver og samarbeider med EA sports om å lansere spill over nett. Fikk vite at i framtiden ville de fleste spill bli distribuert via internett fordi det tar så lang tid fra de blir lansert til de kommer til Norge og de skulle også bekjempe piratkopiering. Dette koster 100 euro for å bli med, noe som 800 Nkr. Når du er medlem skal du få med flere og de det samme. Den som startet dette får penger for dette. Dette er rett og slett online spill som kan spilles via internett.

Vel jeg fikk masse email fra henne der hun beskrev seg selv og spurte meg om det samme. Etter hvert spurte hu meg om jeg ville ta en kaffe sammen med henne. Jeg som var totalt uvitende om dette sa ja og jeg møtte henne idag på en kafe. Her begynner det beste. Jeg kommer inn og ser henne og FY!!! så pen hu var!!! Det var såvidt jeg klarte å gå, ble helt paff. Hadde ikke forventet meg en så pen jente. Så setter vi oss og bestiller kaffe. Etter litt snakk kommer hu til saken. Begynner å spørre meg om hva jeg visste om dette konseptet. Jeg hadde jo sett litt da og fortalte det jeg visste. Hu overøste meg meg komplimenter og dette skjøønte jeg fort at var ren skuespill. Etter at jeg var ferdig begynte hu å forklare opplegget og jeg lot som om jeg var veldig interessert. Hu merket det og brukte mange knep jeg la merke til. Hu lente seg mer og mer mot meg så jeg kunne til og med lukte parfymen hennes. Så forklarte hu med intens øyekontroll alt om det prosjektet. Jeg var ennå i den tro at hu var nervøs og at hu brukte dette opplegget for å bryte isen. Mistanken ble bekreftet da hun på mitt spørsmål sa at hu hadde hatt en fyr der igår og han hadde blitt fyr og flamme. Så la hu ned sakene sine og plutselig ringte telefonen. Jeg hørte at en venninne av henne skulle komme dit. Etter samtalen begynte hu å runde av samtalen ved å si dette "Ja, da skal du få med deg dette" og jeg skjønte at dette var en vervekampanje. Plutselig spurte hu om hvilket moiltelefoabonnement jeg brukte og fortalte om det de hadde å tilby. Jeg var ds så lei av dette men spilte overraskende bra synes jeg. Jeg tror hu ikke la merke til at jeg ble sint og jeg spilte jo bra også. Lot som om jeg var kjempeinteressert mens jeg hadde mest lyst til å stikke av. Da venninna kom takket jeg for møtet og dro hjem. Hu sa at hu skulle ringe meg imorgen så jeg kunne treffe andre som hadde blitt "vervet", dette sa hu ikke men det skjønte jeg.

Jeg er imidlertid ikke lei meg. Dette fordi jeg har ikke møtt en jente slik på lenge og har alltid vært nervøs for å snakke med pene jenter. Nå klarte jeg dette og holde samtalen i gagng og utviklet meg mer sosialt.

Dette møtet var så planlagt så det holdt. Alle vet at det er i aldersgruppen 18-27 der spesielt gutter spiller mest spill. Så denne damen har logget seg og laget en profil på nettet og tatt kontakt med de aktuelle personene. Så har hu etter noen eposter invirert dem på kaffe og lagt fram det de har å tilby. At hu er pen er heller ikke noe hinder for henne. Så ved å bruke knep og triks har hu på en måte manipulert folk. At telefonen ringte "plutselig" var vel regissert. Ved at venninna kommer så må en ta hintet og dra. Skal vedde på at de er fra samme bedrift. Valg av sted, valg av klær, snakkemåte og alt det der er ikke tilfeldig men velregissert. Utrolig!!!!

Jeg ble lei allerede etter 10 minutter da jeg skjønte hva dette ville dreie seg om. Var der 45 men tenkte hele tiden på å finne på unnskyldninger for å dra. Jeg trengte ikke det fordi hu "fiksa" det selv.

Men deilig var det at jeg brøt nok en barriere.

Fortsetter under...

Villt og ikke minst frekt!!!

Men du, kansje du skulle advare andre, dette kan vel egentlig ikke være helt lovlig, da det finnest lettlurte folk der ute.... som ikke skjønner at de blir lurt...

Kansje en ting for forbrukerrådet eller tv2?

*hehe*

Gjest Jalla420

Villt og ikke minst frekt!!!

Men du, kansje du skulle advare andre, dette kan vel egentlig ikke være helt lovlig, da det finnest lettlurte folk der ute.... som ikke skjønner at de blir lurt...

Kansje en ting for forbrukerrådet eller tv2?

*hehe*

Nå har jeg heldigvis et normalt IQ nivå som gjør at jeg skjønte dette med en gang men for å ikke virke frekk så jatta jeg med og det må ha virket siden hu la seg enda mer i selen for å verve meg?

Men søren heller! Dette økte lysten på dating. Jeg som har hatt problemer med å snakke med skikkelig pene jenter. Nå så jeg henne i øynene og var ikke det minste nervøs.

Heheheheh- anmelde henne. Nei , hu var for søt til det (opppssss! er jeg pårvirket jeg også?

:-)

Annonse

Gjest Jalla420

Bra at du fikk noe ut av det. :) Se på det som trening :P

Det var et råttent opplegg for å si det mildt.

Om du er interessert i psykologien rundt slike pyramidespill så tar de opp problemet på tv2- hjelper deg på torsdag.

Den skal jeg se på.

Nei, jeg er ikke bitter i det hele tatt. Jeg klarte nemlig detb jeg var ute etter og viste heller ikke at jeg ble sur og spilte med. Hu tror vel at ved å lure folk slik vil hu få provisjon og slikt men det kan hu bare glemme.

Deilig var det som jeg presiserer igjen, jeg turte å se henne i øynene.

Gjest Anonymidagogså

Genialt :)

Gutters svakheter for jenter er jo godt kjent. Det hender at jeg går inn i en butikk uten at jeg egentlig tenker å kjøpe noe. Så viser det seg at hun som jobber der er rålekker. Dersom hun da viser god og personlig kundeservice må jeg jo bare kjøpe noe - ikke for at jeg trenger det men på grunn av henne :)

Gjest Jalla420

Moralen er, dersom noe er for utrolig til å være sant så er det som regel ikke det.

Vakre kvinner vet om sin makt og de vet gjerne også å misbruke den.

Bra at du ihvertfall fikk noe ut av det.

Ja, det er sant men jeg angrer ikke. Jeg fikk tross alt noe ut av dette og ikke minst trening i å snakke med jenter.

Gjest tjohooo

Bra at du fikk noe ut av det. :) Se på det som trening :P

Det var et råttent opplegg for å si det mildt.

Om du er interessert i psykologien rundt slike pyramidespill så tar de opp problemet på tv2- hjelper deg på torsdag.

grrrr...

WGI er IKKE et pyramidespill!

Annonse

Gjest tjohooo

Hva er det da?

Begrunn gjerne svaret ditt.

WGI har pyramideSTRUKTUR, men går likevel som MLM i og med at man kjøper en produktpakke.

I tradisjonelle pyramidespill kan man ha man et ubegrenset antall ledd på samme nivå under seg. Her har man bare to.

Det er også begrenset hvor mange ledd oppover som tjener penger på det du tjener/betaler inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...