zona Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Mette marit har det, det står i Se og Hør. Meneh, er det noe lurt? Vil det ikke bli mye fukt i rommet? Fuktig sengetøy høres ikke så deilig ut.. 0 Siter
Gjest ikke for meg Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Var på en visning forrige helg, og der var det boblebad på soverommet. Var ikke noe for meg.. På den annen side stoler jeg ikke mye på ting som har stått i Se og Hør, det er vel som oftest mer sannsynlig at det _ikke_ er slik de beskriver.. 0 Siter
Gjest ikke for meg heller Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Og dobbeltseng i stua???? Høres ikke så "klasse" ut... 0 Siter
Gjest kildekritikk Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 De gangene jeg har kjent til fakta rundt historer som står i se og hør, så har så godt som alt de har skrevet vært feil. Så jeg stoler ikke allverden på det som står der, for å si det mildt.. Men uansett ville jeg ikke hatt badekar på soverommet, nei. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Tja - det står vel ikke fullt av dampende vann til enhvertid? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Det hadde jeg da jeg var 17 og bodde hjemme hos Mor og FAr. Jeg hadde vannseng som jeg delte med en 4 måneder gammel labrador. Det var jo nødt til å gå gæli det.... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Og dobbeltseng i stua???? Høres ikke så "klasse" ut... Høres mere ut som huset til Krogstad i club 4 dette her... 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Høres like ekkelt ut som heldekkende teppe på kjøkken og bad/klosett. Før så hadde jo faktisk noen det, utrolig nok! 0 Siter
asterix Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Høres like ekkelt ut som heldekkende teppe på kjøkken og bad/klosett. Før så hadde jo faktisk noen det, utrolig nok! Akkurat det har vel aldri vært særlig utbredt her til lands, men f.eks i England derimot.... *himler med øynene* 0 Siter
Tornerose Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Akkurat det har vel aldri vært særlig utbredt her til lands, men f.eks i England derimot.... *himler med øynene* Huff ja, når jeg tenker på da jeg bodde i England og var på visning og så bad etter bad med mugne teppegulv.... *urk* 0 Siter
Gjest ikke bad på soverommet.. Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Høres mere ut som huset til Krogstad i club 4 dette her... Den var god, hihi! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Akkurat det har vel aldri vært særlig utbredt her til lands, men f.eks i England derimot.... *himler med øynene* Ikke mobb!! :-) 0 Siter
Atene Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Høres like ekkelt ut som heldekkende teppe på kjøkken og bad/klosett. Før så hadde jo faktisk noen det, utrolig nok! Vi har faktisk teppe på do. Til mitt forsvar får jeg si at jeg ikke har lagt det der, men jeg burde kanskje komme på en bedre løsning snart ? (Noen idéer som ikke koster skjorta ? - Det er gulvkaldt !) Heldigvis er det lite nok til at jeg kan putte det i vaskemaskinen innimellom. 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Vi har faktisk teppe på do. Til mitt forsvar får jeg si at jeg ikke har lagt det der, men jeg burde kanskje komme på en bedre løsning snart ? (Noen idéer som ikke koster skjorta ? - Det er gulvkaldt !) Heldigvis er det lite nok til at jeg kan putte det i vaskemaskinen innimellom. Kan du putte det i vaskemaskinen kan det vel forsvares. Blir jo det samme som de her forleggerne de hadde som lå rundt klosettet nede ved gulvet. Men det jeg tenkte på var de som hadde heldekkende tepper på do. Slike som en har i stue og andre rom. 0 Siter
asterix Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Ikke mobb!! :-) Har du virkelig teppe på badet? *iiiik* Hmmm. Var det ikke du som hadde _svært_ hus med flere bad også? *ser med gru for meg alle de teppebelagte badene* ;-) 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Har du virkelig teppe på badet? *iiiik* Hmmm. Var det ikke du som hadde _svært_ hus med flere bad også? *ser med gru for meg alle de teppebelagte badene* ;-) Neida, vi er jo nesten skandinaver og har fliser varmekabler paa vaare egne bad. Men gjestebadene har fortsatt tepper. Tregolv - og stein - paa kjokkenet. Men har ikke tall paa alle de ganger jeg liksom har vaert "limt" til teppebelagte kj;kken...syltetoy etc som har torket inn. Ellers er det ganske vanlig aa finne "halvstekte" mus bak Aga'en ( en spesiell type gammeldags komfyr som n[ er blitt veldig moderne igjen) Men ikke mobb vaar livsstil...naar alt kommer til alt saa er vi jo en ledende nasjon - tror vi! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.