Gå til innhold

Apopos VG...

Anbefalte innlegg

Gjest apropos det
Skrevet

Jeg er enig med deg. Mange reklamer spiller på sex og går litt over streken. Ikke så grov denne da i forhold til mange andre.

Skrevet

Reklamen er ironisk. Se tilleggsreklame litt lenger nede på siden

(Verdens enkleste markedsføringstriks. Heldigvis er markedsføring så mye mer enn dette)

Gjest Daisy
Skrevet

Reklamen er ironisk. Se tilleggsreklame litt lenger nede på siden

(Verdens enkleste markedsføringstriks. Heldigvis er markedsføring så mye mer enn dette)

He, he.

Jeg trodde kanskje det var fordi de skulle være "røde" og ikke "blå" sånn som BI...

Skrevet

Finnes det reklame som ikke tøtsjer underlivet da? De fleste menn har jo pupillene festet til testiklene, så...

Gjest elisabeth
Skrevet

jeg la bare merke til at tennene hennes var så gule...

Skrevet

Finnes det reklame som ikke tøtsjer underlivet da? De fleste menn har jo pupillene festet til testiklene, så...

Klarte du å se underlivet hennes? -du er jaggu god! hehehe. Vedder ræva mi på at du ikke åpna linken engang :)

Gjest Daisy
Skrevet

Den er ikke grov, men uten poeng....

Poeng lenger ned...

Skrevet

Poeng lenger ned...

Jo, jeg så den - men syns ikke jeg skjønten likevel :-)

Skrevet

Klarte du å se underlivet hennes? -du er jaggu god! hehehe. Vedder ræva mi på at du ikke åpna linken engang :)

...voldsomt til innsats. Pga. plassmangel kan jeg dessverre ikke akseptere veddemålet.

Skrevet

Grov?? Den reklamen der var da så uskyldig som man kan få den vel..?

Skrevet

He, he.

Jeg trodde kanskje det var fordi de skulle være "røde" og ikke "blå" sånn som BI...

Reklamen er egentlig helt genial. :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Reklamen er egentlig helt genial. :-)

De oppnår i allefall _noe_ ved at vi (og sikkert fler) snakker om den og de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...