Gjest Ugga Bugga Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 De fleste vakre tror de er smarte! Men de smarte tror ikke at de er vakre? 0 Siter
damedame Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 De fleste vakre tror de er smarte! (og at de ikke var så vakre tidligere) *vinker* Hilsen naiv blondine ;.) 0 Siter
Gjest super-smart Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 hva slags personlighet er det du liker da? (er du sikker på at du er så fantastisk vakker og smart selv da forresten? *ss*) 0 Siter
tiliti Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Det gjelder å være tidlig ute. Alle de som har de beste kombinasjonene mellom ok utseende, fungerende hjerne osv blir nemlig raskt opptatt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Det der er bare en myte.. Mye vil ha mer, så det er faktisk mye vanligere at en som har noe som blir ansett som positivt også har mer av samme.(positive tilbakemeldinger, selvutvikling o.l..) Naturen kompenserer heller ikke automatisk dårlig utseende. Det er relativt vanlig å kombinere både, stygg, dum og feit, f.eks.. Men selvsagt ser vi det vi ønsker og således virker misunnelse til å styrke stereotyper. En vil bite seg merke i dum+pen bedre en dum+stygg..(og på samme måte også huske stygg+smart) 0 Siter
Gjest Sugerar Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 De fleste vakre tror de er smarte! (og at de ikke var så vakre tidligere) Neida, Jeg er vakker og smart. Iallfall ifølge vitnemålet mitt! :-) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Mindre pen? Mindre pen i forhold til hvem? Deg?? Eller de kroppsidealene vi blir fora med hver forbanna dag!?! 0 Siter
fresja Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Blir ikke alle kvinner stygge etter at de har fått noen barn da? (*mobbeogholdesegforørene*) Jeg synes de fleste blir vakrere etter noen barnefødsler. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 De fleste vakre tror de er smarte! Men jeg er så smart at jeg kan vite at jeg ikke vet alt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.