Gjest Fuga Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Er det bare jeg som syns det virker så himla kunstig? - Ser ut som de på død og liv skal sette de samme tenna på alle. Alt de gjør er jo så flott, og især har vi her hjemme stor sans for "Sam" - han har masse å lære bort når det gjelder å kle seg men de derre tenna....jeg vet ikke helt alså - sånn til hverdags, liksom 0 Siter
Soria Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Jeg synes det ser kunstig ut. Det får være grenser for hvite tenner også. De trenger ikke å være selvlysende 0 Siter
Gjest juksetenner Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Jeg synes det ser kunstig ut. Det får være grenser for hvite tenner også. De trenger ikke å være selvlysende Og det er jo juks.. de settes jo på. Og det ser ut som de er litt i veien når de snakker.. Før de får vent seg til dem. 0 Siter
Freya Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Ja, de ser kjempestore og kunstige ut. Jeg hadde nektet å få slike skallfasetter iallfall! ) *fornøyd med tenna som de er* 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 For amerikanere kan tenner aldri bli for hvite.. Sinnsykt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.