Gå til innhold

Norsk tipping er TV2´s største sponsor

Anbefalte innlegg

Gjest sverter konkurrenter
Skrevet

Og i kveld(eller når det var), har TV2 et svertekampanjeprogram mot en av de største konkurrentene til norsk tipping(et som tilbyr andre pengespill).

Jeg skjønner tegninga, men det er jævla betenkelig gjort av TV2, som kun mæler sin egen kake.

Gjest luringja
Skrevet

Programmet du refererer til er selvstendig og selger sine programmer til tv2. De har med andre ord ikke NT som sponsor.

Gjest soonseen
Skrevet

Programmet du refererer til er selvstendig og selger sine programmer til tv2. De har med andre ord ikke NT som sponsor.

Er du dum og blåøyd?

TV2 har Norsk tipping som en av de største sponsorene sine, og det er SELVFØLGELIG en grunn til at TV2 kjøper denne produksjonen.Det gagner både TV2(sjanse for flere sponsorkroner, forlengede kontrakter etc) og NT(får sverta konkurrenter=mere penger i deres egen pott).

Den er dum som tror at TV2 ikke har baktanker med dette.

Kansje NT har krevd at produksjonen skulle bli sendt, kansje de har tilbudt TV2 mere sponsorkroner om de gjorde det?Kansje det er nettopp Norsk tipping som har kjøpt og betalt produksjonen.Det forundrer meg ikke.

Gjest luringgja
Skrevet

Er du dum og blåøyd?

TV2 har Norsk tipping som en av de største sponsorene sine, og det er SELVFØLGELIG en grunn til at TV2 kjøper denne produksjonen.Det gagner både TV2(sjanse for flere sponsorkroner, forlengede kontrakter etc) og NT(får sverta konkurrenter=mere penger i deres egen pott).

Den er dum som tror at TV2 ikke har baktanker med dette.

Kansje NT har krevd at produksjonen skulle bli sendt, kansje de har tilbudt TV2 mere sponsorkroner om de gjorde det?Kansje det er nettopp Norsk tipping som har kjøpt og betalt produksjonen.Det forundrer meg ikke.

Som sagt, Tv2 har NT som sponsor, ikke "Tv2 hjelper deg".

"Tv2 hjelper deg" skal gi programmer som interesserer forbrukere. Dette er et tema som gjør det.

Det er helt latterlig å kalle meg dum og blåøyd når jeg sier hva som er fakta, mens du legger det frem som en sammensvergelse uten et eneste bevis.

Hva du måtte tro er en helt annen sak. Men slik synsing må du jammen legge frem på en annen måte enn du presterte i ditt innlegg.

Gjest tjohooo
Skrevet

Det er i morgen.

Hvis WGI var et pyramidespill, noe det ikke er, ville det vært stoppet etter to uker.

Lotteritilsynet har godkjent WGI.

Dette er bare for horete gjort av TV2.

Gjest tjohooo
Skrevet

Som sagt, Tv2 har NT som sponsor, ikke "Tv2 hjelper deg".

"Tv2 hjelper deg" skal gi programmer som interesserer forbrukere. Dette er et tema som gjør det.

Det er helt latterlig å kalle meg dum og blåøyd når jeg sier hva som er fakta, mens du legger det frem som en sammensvergelse uten et eneste bevis.

Hva du måtte tro er en helt annen sak. Men slik synsing må du jammen legge frem på en annen måte enn du presterte i ditt innlegg.

Så fordi om TV2 ikke "eier" tv2 hjelper deg, så tror du ikke det har nooooe med saken å gjøre?

For det første så er ikke WGI et pyramidespill. For det andre så er det ikke ulovlig. Du kan tro det kommer til å bli bråk i etterkant av disse beskyldningene.

"TV2 hjelper deg" er basert (tittel...) på at tv2 kjøper opp programmer. Tror du ikke tv2 har noooe de skulle ha sagt?

Det er nok mer triksing og miksing enn vi tror.

Gjest skjærpings
Skrevet

Ehm,

flere enn meg som fortsatt lar seg overraske over den utrolige hjernevask enkelte tydelig har vært igjennom.

Sunn skepsis mot WGI har blitt forsøkt bortforklart med mye rart,men dette tar kaka.

Gjest luringja
Skrevet

Så fordi om TV2 ikke "eier" tv2 hjelper deg, så tror du ikke det har nooooe med saken å gjøre?

For det første så er ikke WGI et pyramidespill. For det andre så er det ikke ulovlig. Du kan tro det kommer til å bli bråk i etterkant av disse beskyldningene.

"TV2 hjelper deg" er basert (tittel...) på at tv2 kjøper opp programmer. Tror du ikke tv2 har noooe de skulle ha sagt?

Det er nok mer triksing og miksing enn vi tror.

Jeg skriver hva som er fakta. Du skriver hva du -tror-, uten noe bevis.

Forresten, Unibet er også sponsor til tv2... kanskje alle sportsselskaper har gått i sammen om å ødelegge for wgi's medlemmer?

Hvis du har sett reklamen så er det ingen som sier wgi er ulovlig. Derimot er vervinga ulovlig....

Om det er et pyramidespill eller ei, det er vanskelig å si.

Så lenge omsettinga hovedsaklig ikke kommer fra verving er det vanlig MLM. Men kommer omsettinga hovedsaklig fra verving kan det betegnes som pyramidespill.

Hvis du gir deg selv et ærlig svar på hvor det kommer mest penger fra i Wgi, vet du hva Wgi vil gå som..

Wgi er egentlig et bra konsept, så det er faktisk synd at medlemmer går inn på feil grunnlag å gjør det til det som det har blitt til.

Hva bakmennene i wgi har drevet med, skal ikke jeg si noe om,da jeg ikke har bevis for det ene eller det andre. Men da kan det bli interessant å se hva tv2 har funnet ut. De har jo vært i Australia hvor hovedmannen kommer fra..

Skrevet

Du er selvsagt helt på jordet.

TV 2 sender ikke et eneste sekund av Norsk Tippings produksjoner (Lotto-trekninger). Det er det NRK 1 som gjør.

Gjest medlem
Skrevet

Det er i morgen.

Hvis WGI var et pyramidespill, noe det ikke er, ville det vært stoppet etter to uker.

Lotteritilsynet har godkjent WGI.

Dette er bare for horete gjort av TV2.

Har lotteritilsynet godkjent WGI ?

Det var noe nytt ......de jobber vel fortsatt med å finne noe på oss .......

Gjest luringja
Skrevet

Har lotteritilsynet godkjent WGI ?

Det var noe nytt ......de jobber vel fortsatt med å finne noe på oss .......

Slik jeg har forstått det har de konkludert med at WGI ikke er ulovlig. Men den vervinga som foregår er ulovlig. Men dette får de gjort svært lite med...

Gjest luringja
Skrevet

Du er selvsagt helt på jordet.

TV 2 sender ikke et eneste sekund av Norsk Tippings produksjoner (Lotto-trekninger). Det er det NRK 1 som gjør.

Vel, reklamer om lotto er det jo...?

petter smart
Skrevet

Har ikke nektet for noe her jeg=) ...Men tv2 har lotto-reklame, ville bare presisere det.

Tv2 har reklame for mange produkter. Kan ikke da Tv2 hjelper deg ta opp problemer med noen som er konkurenter til disse firmaene?

Tv2 kritiserte for noen uker siden nextgentel kraftig, til tross for at nextgentel langt ifra er den verste bredbåndstilbyderen. Likevel reklamerer nextgentel på Tv2.

Det får være måte på konspirasjonsteorier og paranoia.

Gjest soonseen
Skrevet

Jeg skriver hva som er fakta. Du skriver hva du -tror-, uten noe bevis.

Forresten, Unibet er også sponsor til tv2... kanskje alle sportsselskaper har gått i sammen om å ødelegge for wgi's medlemmer?

Hvis du har sett reklamen så er det ingen som sier wgi er ulovlig. Derimot er vervinga ulovlig....

Om det er et pyramidespill eller ei, det er vanskelig å si.

Så lenge omsettinga hovedsaklig ikke kommer fra verving er det vanlig MLM. Men kommer omsettinga hovedsaklig fra verving kan det betegnes som pyramidespill.

Hvis du gir deg selv et ærlig svar på hvor det kommer mest penger fra i Wgi, vet du hva Wgi vil gå som..

Wgi er egentlig et bra konsept, så det er faktisk synd at medlemmer går inn på feil grunnlag å gjør det til det som det har blitt til.

Hva bakmennene i wgi har drevet med, skal ikke jeg si noe om,da jeg ikke har bevis for det ene eller det andre. Men da kan det bli interessant å se hva tv2 har funnet ut. De har jo vært i Australia hvor hovedmannen kommer fra..

Enig i at dette er horete gjort av TV2.Klart de har mer enn en finger med i spillet her, det er helt åpentlyst.Alle klarer å legge sammen to og to.Slike sammensvergelser har vært avdekket før, det er bevist at det skjer.

At norsk tipping er hovedsponsor til TV-kanalen, er nok i seg selv til at dette partiske innslaget aldri burde vært sendt.

Som vi vet, så eier TV2 forresten Nettavisen også.Skal bli interresant å se hva de smørjer ut av dritt om nettverksselskapet der.

Gjest soonseen
Skrevet

Slik jeg har forstått det har de konkludert med at WGI ikke er ulovlig. Men den vervinga som foregår er ulovlig. Men dette får de gjort svært lite med...

Vervinga er ikke ulovlig så lenge det ikke møtene annonseres offentlig, og så lenge den som blir vervet velger å bli verva sjæl(hehe, så teit formulering, men sant!)

Og det er også fullt lovlig å være wgi-medlem.

Lotteritilsynet er partiske på norsk tipping sin side, og sammen prøver de og TV2/Nettavisen å få "noe" på nettverksselskapet i ett sett.

Det viktigste er å vite at WGI ER LOVLIG!

Skrevet

Hegnar har alltid vært kritisk til wgi(som så mye annet).Ikke vet jeg hva den mannen er redd for?....

Her handler det ikke om hva Hegnar er redd for.

Det handler det om hva WGI er livredde for.

Skrevet

Enig i at dette er horete gjort av TV2.Klart de har mer enn en finger med i spillet her, det er helt åpentlyst.Alle klarer å legge sammen to og to.Slike sammensvergelser har vært avdekket før, det er bevist at det skjer.

At norsk tipping er hovedsponsor til TV-kanalen, er nok i seg selv til at dette partiske innslaget aldri burde vært sendt.

Som vi vet, så eier TV2 forresten Nettavisen også.Skal bli interresant å se hva de smørjer ut av dritt om nettverksselskapet der.

Til orientering:

Innslaget er ikke sendt ennå. Det sendes om en times tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...