Gå til innhold

Hva med et brasiliansk rumpeløft?

Anbefalte innlegg

Gjest Geddo

Det hadde vært noe det for min flate rumpe det( inspisrert etter extreme makeover)

Men jeg får vel heller beholde den flat som den er, for ikke har jeg råd til noe slikt....

Men jeg kan ikke unngå å bli littegrann misunnelig på de rundt meg med flotte sprettrumper.....

Jaja som min mor sa det: det er bedre med flat rumpe og flott ektemann, enn sprettrumpe og ingen ektemann

LOL ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139509-hva-med-et-brasiliansk-rumpel%C3%B8ft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Geddo

Bedre med sprettrumpe og en god ektemann...

søren og da, det skulle ikke du si, nå begynte det å bygge seg opp enda mer sjenanse for rumpa mi :)

Jaja man tager det man haver.....

Jeg kan jo alltids begynne med litt rumpeøvelser, det skader vel ikke....Snarere tvert imot

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...