Gjest Geddo Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Det hadde vært noe det for min flate rumpe det( inspisrert etter extreme makeover) Men jeg får vel heller beholde den flat som den er, for ikke har jeg råd til noe slikt.... Men jeg kan ikke unngå å bli littegrann misunnelig på de rundt meg med flotte sprettrumper..... Jaja som min mor sa det: det er bedre med flat rumpe og flott ektemann, enn sprettrumpe og ingen ektemann LOL 0 Siter
nedtelling Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Det siste der var veldig bra!!! Bedre med en flat rumpe og en god ektemann,....... :-) 0 Siter
nick Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Det siste der var veldig bra!!! Bedre med en flat rumpe og en god ektemann,....... :-) Bedre med sprettrumpe og en god ektemann... 0 Siter
nedtelling Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Bedre med sprettrumpe og en god ektemann... Definitivt :-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Fikk ikke sett dette, men er det slik at de legger noe INN i baken? Det må da vel være innmari ekkelt å sitte på!! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Jeg har også flat rumpe, kunne absolutt trenge et brasiliansk rumpeløft!! (Tror kanskje det måtte to-tre operasjoner til..) :-) 0 Siter
Gjest Geddo Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Bedre med sprettrumpe og en god ektemann... søren og da, det skulle ikke du si, nå begynte det å bygge seg opp enda mer sjenanse for rumpa mi Jaja man tager det man haver..... Jeg kan jo alltids begynne med litt rumpeøvelser, det skader vel ikke....Snarere tvert imot 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Fikk ikke sett dette, men er det slik at de legger noe INN i baken? Det må da vel være innmari ekkelt å sitte på!! De transplanterer inn ens eget fett. Sikkert uvant å sitte på i begynnelsen, ja.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.