Gjest -snart ut på tur..... Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Heisann. Noen her som kan hjelpe? Jeg reiser til Oslo i morgen, og har nå fått tips om en butikk som fører massevis av ulike typer papir. Den skal vist ligge i nærheten av Natiolantheateret og Saga(?) kino, men navn på butikken og nøyaktig adresse hadde tipseren min glemt. Noen som vet hvilken butikk jeg mener? Bra butikk, verdt å stikke innom? Takk for hjelpen. 0 Siter
Simen Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Kan det være Andvord? Den ligger et stykke fra Saga og Nationalteateret, men de fører det meste innen papir. 0 Siter
Gjest kkkkkkkkk Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Norway design. Ligger på hjørnet på andre siden av veien ovenfor nasjonalteatret. Du ser den ligger til høyre når du går over veien der trikken og bussene går. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Papirgalleriet hos Norway Designs: http://www.norwaydesigns.no/default.asp 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Det er en bokhandel som har spesialisert seg på bl.a papir i samme kvartalet som rimibutikken rett ovenfor rundkjøringa v/ bislett stadion også. 0 Siter
laban Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Det er Papirgalleriet som Big Mac har gitt deg link til. Inngangen er like nedenfor hjørnet med filmfotografiene og holdeplassen, altså oppover mot gata ovenfor Saga kino. Se etter skilt til Papirgalleriet når du har kommet inn, det er litt bortgjemt. Men det er et fantastisk utvalg der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.