Gå til innhold

Gies bort

Anbefalte innlegg

Gjest pasa21
Skrevet

HEHE....sikkert mange her som kommer til å reagere på det og si "man må ikke gjøre "narr" av barneløse, kusinen til en venninne av tanten til min mor sin tremenning kjenner en som....."

Skrevet

Lurer på hva slags avleveringsmetode han har i bakhodet?

petter smart
Skrevet

Hjelper han dem med penger til prøverørsmetoden?

Eller var det kanskje mer praktisk hjelp han tenkte på, som å gjøre innkjøp for dem, skifte dekk på bilen og sånn?

Skrevet

Tankene mine går i retning donasjon.... Er det ikke sædbanker i norge?

Grunnen til at jeg spør om det ikke finnest sædbanker er fordi jeg ikke vet om det finnest sædbanker:)

Har faktisk tenkt på dette jeg og, men da må man til Danmark, og kvinner får endel for eggene sine...

Skal jeg høre på gynekologen som tok ultralyd av eggstokkene mine, kanjeg visst føde millioner av barn...

Det er ikke akkurat planen, for å si det slik, så jeg har endel tilovers.... MEN om de er fruktbare vet ikke jeg... da jeg fortsatt ikke har barn!!! Men det er jo planlaggt da:)

Gjest sånn er det i DK
Skrevet

Tankene mine går i retning donasjon.... Er det ikke sædbanker i norge?

Grunnen til at jeg spør om det ikke finnest sædbanker er fordi jeg ikke vet om det finnest sædbanker:)

Har faktisk tenkt på dette jeg og, men da må man til Danmark, og kvinner får endel for eggene sine...

Skal jeg høre på gynekologen som tok ultralyd av eggstokkene mine, kanjeg visst føde millioner av barn...

Det er ikke akkurat planen, for å si det slik, så jeg har endel tilovers.... MEN om de er fruktbare vet ikke jeg... da jeg fortsatt ikke har barn!!! Men det er jo planlaggt da:)

Nei, kvinner får ikke noe for eggene sine. Klinikken derimot, får en hel del.

Skrevet

Nei, kvinner får ikke noe for eggene sine. Klinikken derimot, får en hel del.

Sånn var det ikke sist gang jeg sjekket!!!

Siden det å ta ut egg er en operasjon og ikke bare et runk som med mannfolka...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...