Gjest gies bort :o) Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4240384&sid=227531510529528&pos=4&rub=45&simple=true 0 Siter
Gjest pasa21 Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 HEHE....sikkert mange her som kommer til å reagere på det og si "man må ikke gjøre "narr" av barneløse, kusinen til en venninne av tanten til min mor sin tremenning kjenner en som....." 0 Siter
nick Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Lurer på hva slags avleveringsmetode han har i bakhodet? 0 Siter
petter smart Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Hjelper han dem med penger til prøverørsmetoden? Eller var det kanskje mer praktisk hjelp han tenkte på, som å gjøre innkjøp for dem, skifte dekk på bilen og sånn? 0 Siter
Mistera Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Tankene mine går i retning donasjon.... Er det ikke sædbanker i norge? Grunnen til at jeg spør om det ikke finnest sædbanker er fordi jeg ikke vet om det finnest sædbanker:) Har faktisk tenkt på dette jeg og, men da må man til Danmark, og kvinner får endel for eggene sine... Skal jeg høre på gynekologen som tok ultralyd av eggstokkene mine, kanjeg visst føde millioner av barn... Det er ikke akkurat planen, for å si det slik, så jeg har endel tilovers.... MEN om de er fruktbare vet ikke jeg... da jeg fortsatt ikke har barn!!! Men det er jo planlaggt da:) 0 Siter
Gjest sånn er det i DK Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Tankene mine går i retning donasjon.... Er det ikke sædbanker i norge? Grunnen til at jeg spør om det ikke finnest sædbanker er fordi jeg ikke vet om det finnest sædbanker:) Har faktisk tenkt på dette jeg og, men da må man til Danmark, og kvinner får endel for eggene sine... Skal jeg høre på gynekologen som tok ultralyd av eggstokkene mine, kanjeg visst føde millioner av barn... Det er ikke akkurat planen, for å si det slik, så jeg har endel tilovers.... MEN om de er fruktbare vet ikke jeg... da jeg fortsatt ikke har barn!!! Men det er jo planlaggt da:) Nei, kvinner får ikke noe for eggene sine. Klinikken derimot, får en hel del. 0 Siter
Mistera Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Nei, kvinner får ikke noe for eggene sine. Klinikken derimot, får en hel del. Sånn var det ikke sist gang jeg sjekket!!! Siden det å ta ut egg er en operasjon og ikke bare et runk som med mannfolka... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.