Gå til innhold

Dere husker meg som var på date og endte med en vervekampanje?

Anbefalte innlegg

Gjest Jalla420
Skrevet

Nå ble jge litt forvirret her. Jeg fikk nemlig sms fra denne jenta ikveld med da valgte jeg å ikke svare på det. Men nå har jeg tenkt litt på dette og trenger deres hjelp til å tolke dette videre. Fikk en sms der det sto: Hvor lenge er du på trening?send mld når ferdig ;)**** .

Etter denne smsen ble jeg usikker. Det som skjedde på tiesdag var at da jeg møtte henne så hadde jeg ikke noe å si i starten så jeg bare spurte henne om det hu drev på med for å få samtalen til å gå. Og siden det gikk så bra så spurte jeg om alt og virket megainteressert. Da må jo hun ha trodd at jeg er skikkelig interessert i konseptet og fortalt meg mer om det.

De mailene jeg fikk av henne startet med det vanlige, hva hu liker, driver på med etc. Så fortalte hu at hu jobbet med det jeg skrev om. Jeg som er fotballinteressert visste jo om dette og buste ut om det jeg kunne. Men på profilsiden min kommer det veldig klart fram at jeg digger fotball. Kan hu ha brukt dette som agn? Videre, hva ser en 25 år gammel dame i en 23 år gammel gutt? Hu var pen men jeg har helt normal utseende (ikke at jeg er flau over det).

Nei, jeg synes fremdeles at hele settinga var planlagt for å få inn nye kunder. Hu sa også det at dagen før hadde hu hatt en annen fyr der og han ble fyr og flamme over dette prosjektet.

Nå gjorde jo ikke jeg heller noe for å endre samtale men likevel da. At en telefon plutselig "ringer" og jeg skjønner at en "venninne" kommer snart gjorde mistanken større.

Er det jeg som er schizofren eller er det noe i mistankene mine? Hu er jo utdannet markedsfører og jeg studerer det selv på NMH. Tilfeldighet? Har også lest om at det er turister i Oslo som ber en nordmann ta et bilde av dem. Mens de gjør det så frenhever de egenskapene til kameraet og markedsfører uten at den som tok bildet skjønner at det faktisk er utsendte fra det selskapet som lager kameraer. Er jeg også offer for noe sånt?

Hu har jo en profil på siden sin men det kan jo alle ha.

Tips? Råd?

Skrevet

Jeg synes hele greie, ut i fra hvordan du har gjengitt det, virker rimelig lite interessant. Det at noen i det hele tatt prøver å få meg med på noe som har med MLM å gjøre, gjør at jeg ikke blir særlig interessert i å ha noe med vedkommende å gjøre.

Det til sides; når hun møter deg og den presentasjonen du fortalte om er det hun har å si, så virker det lite sansynlig at hun har noen andre baktanker enn å tjene penger på deg.

Hold deg unna, er mitt (u)kvalifiserte råd.

"............................"

Skrevet

Ikke vær så tafatt - send en SMS i retur.

"om du bare skal selge meg noe, og ikke vil bli kjent med MEG, så er jeg ikke interessert"

Gjest malun
Skrevet

Jeg synes hele greie, ut i fra hvordan du har gjengitt det, virker rimelig lite interessant. Det at noen i det hele tatt prøver å få meg med på noe som har med MLM å gjøre, gjør at jeg ikke blir særlig interessert i å ha noe med vedkommende å gjøre.

Det til sides; når hun møter deg og den presentasjonen du fortalte om er det hun har å si, så virker det lite sansynlig at hun har noen andre baktanker enn å tjene penger på deg.

Hold deg unna, er mitt (u)kvalifiserte råd.

"............................"

Skriver under her - enig i hvert ord.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg glemt hele kjærringa!!!

Altså bare ta daten deres... hadde hun ingen andre ting å prate om enn dette gamepox?

Alle kan bli med i gamepox, hadde jeg vært deg... hadde jeg sagt til henne (bare for å irritere) at ble så intrissert i konseptet at jeg meldte meg inn via internett!!! Altså, hun får IKKE provisjon i fra deg, så kan du se hvordan interessen springer videre!!!

PS; mener ikke at du skal melde deg inn, men si at du har gjort det... bare for å se

Gjest tjohooo
Skrevet

Enig med Mistera.

Hvis hun egentlig er interessert, så finner du ut det NÅR hun har skjønt at hun ikke får provisjon for dette.

Jeg driver selv med MLM, men aldri om det kunne falt meg inn å komme i kontakt med nye folk på den måten.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg glemt hele kjærringa!!!

Altså bare ta daten deres... hadde hun ingen andre ting å prate om enn dette gamepox?

Alle kan bli med i gamepox, hadde jeg vært deg... hadde jeg sagt til henne (bare for å irritere) at ble så intrissert i konseptet at jeg meldte meg inn via internett!!! Altså, hun får IKKE provisjon i fra deg, så kan du se hvordan interessen springer videre!!!

PS; mener ikke at du skal melde deg inn, men si at du har gjort det... bare for å se

fin start på et forhold om hun skulle vise seg å være interessert da... en løgn, en test...

men det virket jo ikke som dere akkurat "klikket" på første date da. Det eneste du fant på å snakke om var enda mer om jobben hennes?

Skrevet

Enig med Mistera.

Hvis hun egentlig er interessert, så finner du ut det NÅR hun har skjønt at hun ikke får provisjon for dette.

Jeg driver selv med MLM, men aldri om det kunne falt meg inn å komme i kontakt med nye folk på den måten.

MLM går jo PERSONLIGE relasjoner... ikke gjennom tifeldige mennnesker man møter og lurer på internett!

Har drevet med MLM selv og det har alltid gått på venner, venners venner, foreldre, slektninger osv

Gjest tjohooo
Skrevet

MLM går jo PERSONLIGE relasjoner... ikke gjennom tifeldige mennnesker man møter og lurer på internett!

Har drevet med MLM selv og det har alltid gått på venner, venners venner, foreldre, slektninger osv

Det gjør jo for såvidt WGI også. Venner, og venners venner, og venners venners venner.Selv om nok mange "nytter på" når de treffer nye folk.

Man holder jo ikke bare tupperwareparty for egne venner, heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...