Gjest Gorrgramsen Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Jeg ler av alle politikere som har så mange penger de vil gi til gode formål, men som ikke har en eneste krone å avse av egne midler. Jeg ler av Hylland Eriksen, som tror han har bakgrunn nok til å kunne påstå at religionen ikke spiller en større rolle blandt dagens militante muslimer. Jeg ler av alle som trenger en konge å støtte seg til. Jeg ler riktig hjertelig av de som tror at popmusikk er utrykk for noe kulturellt verdifullt. Jeg ler av alle dem som synger fedrelandssalmen og mener at de samtidig er tolerante overfor innvandrere. Jeg ler av alle økonomer som tror at de selv bidrar med noe mer verdifullt enn en hvilken som helst annen arbeider. Jeg ler av alle som synes det er underholdende å se på sport,med den begrunnelse at det gir dem variasjon i en ensformig hverdag. Til slutt ler jeg ekstra godt når jeg har noe godt å drikke på. Ha det! 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 hjelper det å le av de tingene? 0 Siter
Gjest himler Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Og jeg hyler av latter av slike som deg. 0 Siter
Gjest poerca Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Jeg ler av bitterhet og misunnelse, ergo ler jeg av deg. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Jeg har fremdeles evnen til å le av meg selv når det er som verst. Har du? 0 Siter
Gjest ha hi ho Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Du ler visst masse du! ) En latter forlenger livet sies det! :-) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Jeg ler ikke av deg, jeg syns synd på deg. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 ...men du ler åpenbart ikke noe særlig av deg selv? Prøv det! 0 Siter
Gjest Gorrgramsen Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 hjelper det å le av de tingene? Ser man det! Jeg tenkte meg nesten at dette stedet var fyllt opp av de forutinntatte blandt oss. Fantasiløse er dere visst også. Dersom dere føler dere truffet midt inne i den mørkeste nasjonalfølelsen deres og ikke kan le av dere selv, kan jeg glede dere alle med at min latter er uforstyrret. Hi.hi.hi,hi.... 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Ser man det! Jeg tenkte meg nesten at dette stedet var fyllt opp av de forutinntatte blandt oss. Fantasiløse er dere visst også. Dersom dere føler dere truffet midt inne i den mørkeste nasjonalfølelsen deres og ikke kan le av dere selv, kan jeg glede dere alle med at min latter er uforstyrret. Hi.hi.hi,hi.... "Jeg tenkte meg nesten at dette stedet var fyllt opp av de forutinntatte blandt oss." Ja, det ser slik ut. ;-) 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Ser man det! Jeg tenkte meg nesten at dette stedet var fyllt opp av de forutinntatte blandt oss. Fantasiløse er dere visst også. Dersom dere føler dere truffet midt inne i den mørkeste nasjonalfølelsen deres og ikke kan le av dere selv, kan jeg glede dere alle med at min latter er uforstyrret. Hi.hi.hi,hi.... ....eller forstyrret? ;-) 0 Siter
Gjest Gorrgramsen Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 ....eller forstyrret? ;-) Jeg er forstyrret, og jeg ler også mye av Gunnar Stålsett. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Jeg ler av moren din som var så til de grader klossete å slippe deg i gulvet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.