Gjest gomle Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Hørte om noe som het Botox, som kan "fjerne" "sinna"rynkene mellom øynene og hjelpe på spenningshodepine. Er det noen som har prøvd det? Er det bra? Vondt? Dyrt? 0 Siter
Gjest ikke prøvd Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Det gir jo ingen varig virkning, og ansiktet kan lett virke stivt. Ikke prøvd det selv, nei. Så plutselig en dag slutter du med det, og rynkene kommer igjen.. og du blir avhengig. Og det koster! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Det gir jo ingen varig virkning, og ansiktet kan lett virke stivt. Ikke prøvd det selv, nei. Så plutselig en dag slutter du med det, og rynkene kommer igjen.. og du blir avhengig. Og det koster! Det er dyrt og det er vondt og det er ikke vært pengene. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Det er dyrt og det er vondt og det er ikke vært pengene. Har du prøvd det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Har du prøvd det? Ja. det har jeg. Jeg har prøvd både Botox og Restulane en gang og synes ikke det var noe all right. Og flere av venninnene mine var fornøyd men jeg gjør det ikke flere ganger. Tror en sprøyte koster 4000 kr nå. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Ja. det har jeg. Jeg har prøvd både Botox og Restulane en gang og synes ikke det var noe all right. Og flere av venninnene mine var fornøyd men jeg gjør det ikke flere ganger. Tror en sprøyte koster 4000 kr nå. Å herregud, det var i dyreste laget!! Må vel sprøyte inn hver 6. mnd også, så da blir det jo 8000 i året. Nei, da får jeg nok være som jeg er :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Å herregud, det var i dyreste laget!! Må vel sprøyte inn hver 6. mnd også, så da blir det jo 8000 i året. Nei, da får jeg nok være som jeg er :-) Du kan jo ta et lite øyeløft da ). Men det aner jeg ikke hva koster. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 http://health.howstuffworks.com/botox1.htm 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Å herregud, det var i dyreste laget!! Må vel sprøyte inn hver 6. mnd også, så da blir det jo 8000 i året. Nei, da får jeg nok være som jeg er :-) Jeg mente panneløft, det er ikke så innmari dyrt, tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.