Gå til innhold

Jenter i garderobe for menn *lang historie*

Anbefalte innlegg

Gjest Lonkil
Skrevet

Jeg var i det lokale svømmeanlegget forleden. Der var det en far som hadde med seg sine 3 døtre. Den eldste av disse vil jeg tippe på 11-12 år og hun hadde til og med antydning til bryster. Når de kom opp fra bassenget sier far; "Har dere lyst å dusje?" noe jentene har lyst til. Selv tar han et håndkle rundt livet og skifter litt krampeaktig slik at ingen skal se han naken.

Vel, så går altså jeg i dusjen - naken som alltid. Vel, den eldste datra stirret noe voldsomt noe far la merke til. Han kommanderte datra ut av dusjen og ba henne kle på seg. Hun dekket seg til like krampeaktig med den samme frykt for at noen skulle se henne naken.

Så kom han bort til meg og ba meg ta litt hensyn til andre. Jeg forsto ikke helt hva han mente og han forklarte at han mente det var unødvendig å dusje naken når jeg så at jentene hans var i dusjen. Han forklarte videre at han var alene med døtrene og at han ikke akkurat kunne la de benytte damegarderoben alene. Jeg prøvde å si at dersom de er gamle nok til å bli brydd av en naken mann burde de vel klare å dusje selv - men da ble han bare hissig. Når jeg da prøvde å si at det er urenslig å ikke dusje etter en time i badstuen sa han noe slikt som at jeg kunne dusje når jeg kom hjem slik som han. Da ble jeg hissig og gikk for å kle på meg uten å si noe mer.

Vel, jeg var kanskje noe sen til å kle på meg. Sto med en håndkle rundt livet og fikk "kjølt meg ned". I det de var klare til å dra lot jeg håndkle falle. Samtidig møtte jeg blikket til jenta. Da klarte jeg ikke å dy meg, så jeg sendte henne et smil med det samme. Hun så rett ned i gulvet og pappa la selvsagt merke til det hele. Han ble rasende og smalt igjen døren når de gikk. Så hørte jeg at han skjelte ut damen i resepsjonen før han gikk.

Ble litt oppgitt, men har tankt litt på opptrinnet i ettertid. Gjorde jeg det riktige eller bør man vise hensyn ved slike tilfeller? Noen kommentarer?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• serendipity

3

• Mistera

3

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke signatur
Skrevet

Du skulle ikke gjort det siste... Ikke så behagelig for en liten jente å se en voksen mann naken. Men når det er sagt: jentene skulle dusjet i damegarderoben, de var altfor store til å dusje sammen med menn!!! Ubehagelig situasjon.

Gjest mallet
Skrevet

I herregarderoben må det da være lov å kle seg naken for en mann. Så får de som ikke vil se nakne menn heller passe på å dusje mens det ikke er noen andre tilstede, evt. anmode høflig om andre mannfolk er villige til å vente et par minutter.

Men en tiåring må da være i stand til å dusje i jentegarderoben? De dusjer vel på skolen uten hjelp av læreren?

Skrevet

hm jeg synes egentlig at han som tar med seg en 12 år gammel jente i herregarderoben bør ta hensyn jeg. Tror nok at de fleste jenter i den alderen skulle klare seg selv, både kle av og på seg og dusje. Jeg har jobbet på skole og elevene der greier seg helt utmerket selv.

Skrevet

Du lot håndkleet falle og smilte til den eldste jenta..? Ok, DET kunne lett oppfattes som litt ekkelt.. :)

Men sånn ellers, oppførte denne mannen seg dustete. Han er av typen som forventer at verden skal tilpasse seg ham, og ikke omvendt.

Jenta på 11-12 år hadde sikkert klart seg fint alene i jentegarderoben - hun var vel forressten stor nok til å ta med seg søstrene sine inn dit?

Gjest Lonkil
Skrevet

Du skulle ikke gjort det siste... Ikke så behagelig for en liten jente å se en voksen mann naken. Men når det er sagt: jentene skulle dusjet i damegarderoben, de var altfor store til å dusje sammen med menn!!! Ubehagelig situasjon.

Joda, jeg kan forstå at smilet var noe uheldig (det gjorde henne tydelig flau).

Den øvrige situasjonen fant jeg latterlig. Vanligvis er det jo mange nakne menn der. Lurer på hvordan far hadde reagert da :)

Gjest Lonkil
Skrevet

Du lot håndkleet falle og smilte til den eldste jenta..? Ok, DET kunne lett oppfattes som litt ekkelt.. :)

Men sånn ellers, oppførte denne mannen seg dustete. Han er av typen som forventer at verden skal tilpasse seg ham, og ikke omvendt.

Jenta på 11-12 år hadde sikkert klart seg fint alene i jentegarderoben - hun var vel forressten stor nok til å ta med seg søstrene sine inn dit?

Ok, de to yngste var nok så små at de ville ha trengt hjelp - og tror ikke de tok skade av å se nakne menn heller (2-3-4 år gamle tipper jeg).

Vel, jeg ble litt oppgitt. Forstår jo at smilet var litt uheldig (var egentlig ikke planlagt) - men det at pappa ble synlig irritert var egentlig ingen vond følelse (jeg var også irritert på han).

Gjest Lonkil
Skrevet

Det skal sies at jeg ikke spurte om alder på noen av dem. Mulig den eldste bare så eldre ut enn hun var.

Hun var ihvertfall tydelig facsinert av mine edlere deler :)

Skrevet

Det skal sies at jeg ikke spurte om alder på noen av dem. Mulig den eldste bare så eldre ut enn hun var.

Hun var ihvertfall tydelig facsinert av mine edlere deler :)

Ja, stakkar, hun hadde jo tydeligvis aldri sett sånt no' før.. ;)

Skrevet

HEHE! Hun fikk sikkert sitt livs opplevelse! :)

Det er jo uhørt at ikke jentene kan være i egen garderobe -jeg mener, jeg har da observert jenter helt ned i 6-års aldrene alene i damegarderoben, mens pappa er i herregarderoben. Vi damer hjelper da til slik at disse jentene klarer å skru på dusje etc. De er faktisk ALENE i garderoben på skolen også - det kan jo ikke denne pappaen ha tenkt på. Syns han var usedvanlig teit.

Gjest forever young
Skrevet

Joda, jeg kan forstå at smilet var noe uheldig (det gjorde henne tydelig flau).

Den øvrige situasjonen fant jeg latterlig. Vanligvis er det jo mange nakne menn der. Lurer på hvordan far hadde reagert da :)

vi er vel enige - faren var helt teit!!

Men du kunne jo unngått å la det gå utover dattera, ved å kaste håndkle - se på henne - og så smile!! :-o (kanskje du har blotter-tendenser....?)

Skjønner du var sinna på faren, men jenta fikk kanskje litt sjokk -- siden familien var så 'bluferdig'....?

mariaflyfly
Skrevet

HEHE! Hun fikk sikkert sitt livs opplevelse! :)

Det er jo uhørt at ikke jentene kan være i egen garderobe -jeg mener, jeg har da observert jenter helt ned i 6-års aldrene alene i damegarderoben, mens pappa er i herregarderoben. Vi damer hjelper da til slik at disse jentene klarer å skru på dusje etc. De er faktisk ALENE i garderoben på skolen også - det kan jo ikke denne pappaen ha tenkt på. Syns han var usedvanlig teit.

Enig. Han må ha vært usansynlig kort.

Skrevet

Men du kunne jo unngått å la det gå utover dattera, ved å kaste håndkle - se på henne - og så smile!! :-o (kanskje du har blotter-tendenser....?)

Skjønner du var sinna på faren, men jenta fikk kanskje litt sjokk -- siden familien var så 'bluferdig'....?

Syns bare det var morsomt jeg. Han stod vel ikke akkurat med "bender'n" antar jeg? :)

Skrevet

Enig. Han må ha vært usansynlig kort.

kanskje han hadde gått i kort-tiss-barnehage?

Gjest Badedrakta
Skrevet

Har ikke lest alle innleggene, men:

Så store jenter kan skifte sjøl! I egen garderobe!

Dattera mi på 7 skifter alene hvis mannen min følger til svømminga. Ikke noe problem. Så står han rett på utsiden om det skulle være noe...

Gjest Lonkil
Skrevet

Tjoho, mulig jeg har blottertendenser :)

Er naturist og det bryr meg overhodet ikke om andre ser meg naken. Er gjerne på naturist-strender og det har jo blitt påstått før at vi naturister er blottere :) Har også prøvd å vært nakenmodell - så jo, mulig jeg er blotter :P

Det at jeg lot håndkle falle var egentlig ikke noe uvanlig. Jeg gjør vanligvis det når jeg skal ta på undertøy etc. Det var smilet som kanskje var ufint, men det var jo alikevel litt interessant :)

Skrevet

Vel, jeg synes helt klart at den største jenta kunne ha dusja i damegarderoben. Dersom hun dursjer hos herrene, MÅ jo pappan forvente at hun kan få en glimt av andre menns edlere deler.

På en annen side, synes jeg det med å droppe håndkleet med vilje og smile til jenta, var unødvendig. Det var jo ikke hennes feil, dette - og dermed kunne du unnlatt å bevisst gjøre noe som ville få henne ukomfortabel.

mener

Gjest Lonkil
Skrevet

Vel, jeg synes helt klart at den største jenta kunne ha dusja i damegarderoben. Dersom hun dursjer hos herrene, MÅ jo pappan forvente at hun kan få en glimt av andre menns edlere deler.

På en annen side, synes jeg det med å droppe håndkleet med vilje og smile til jenta, var unødvendig. Det var jo ikke hennes feil, dette - og dermed kunne du unnlatt å bevisst gjøre noe som ville få henne ukomfortabel.

mener

enig :)

Skrevet

kanskje han hadde gått i kort-tiss-barnehage?

*fnis*

Gjest forever young
Skrevet

Tjoho, mulig jeg har blottertendenser :)

Er naturist og det bryr meg overhodet ikke om andre ser meg naken. Er gjerne på naturist-strender og det har jo blitt påstått før at vi naturister er blottere :) Har også prøvd å vært nakenmodell - så jo, mulig jeg er blotter :P

Det at jeg lot håndkle falle var egentlig ikke noe uvanlig. Jeg gjør vanligvis det når jeg skal ta på undertøy etc. Det var smilet som kanskje var ufint, men det var jo alikevel litt interessant :)

Du sier:

"Det var smilet som kanskje var ufint, men det var jo alikevel litt interessant :)

-----------------------------

hva mener du med at det var 'interessant'??

Forresten måtte jeg advare poden min om en mann som så _svært_ lystent på ham i en svømmehall i danmark, og snek seg innpå ham. Poden var da 12. Jeg var kjempeglad for at han ikke var alene med denne fyren i herredusjen, han var sammen med en kamerat.

Men jeg tror ikke det er farlig med jenter alene i damedusj kontra lesber. Herredusjen kan nok være et eldorado for pedofile, hvis det er nesten folketomt.

Dette var generelle funderinger, hadde ingenting med ditt innlegg å gjøre, asså... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...