Gå til innhold

Jenter i garderobe for menn *lang historie*

Anbefalte innlegg

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Den siste handlingen din var teit. Før dette har du derimot min sympati. Jeg ville blitt rimelig provosert av den suppegjøken av en far. Brødhue.

En normal jente på 11-12 år kan f... skjæra meg gå alene i kvinnegarderoben. Det vanskeligste der inne er å putte en 10-kroning i skaplåsen.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• serendipity

3

• Mistera

3

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

kanskje han hadde gått i kort-tiss-barnehage?

*Flirer* Den var tørr... :oD

Gjest Lonkil
Skrevet

Du sier:

"Det var smilet som kanskje var ufint, men det var jo alikevel litt interessant :)

-----------------------------

hva mener du med at det var 'interessant'??

Forresten måtte jeg advare poden min om en mann som så _svært_ lystent på ham i en svømmehall i danmark, og snek seg innpå ham. Poden var da 12. Jeg var kjempeglad for at han ikke var alene med denne fyren i herredusjen, han var sammen med en kamerat.

Men jeg tror ikke det er farlig med jenter alene i damedusj kontra lesber. Herredusjen kan nok være et eldorado for pedofile, hvis det er nesten folketomt.

Dette var generelle funderinger, hadde ingenting med ditt innlegg å gjøre, asså... :-)

Heh, ingen fare :)

Det interessante var pappas reaksjon, ikke jentas forlegenhet.

Skrevet

Om jenta var 11-12 år er det bare et to år igjen før hun har hatt sin første seksuelleerfaring...

Da jeg var 11 år, gikk vi i svømme hallen alene, vi dysjet i kvinnegarderoben, små barn altså fra 1 og oppover til 9 dysjet sammen med oss selv om de var gutter...

Hadde jeg vært faren hadde jenta på 11 fått dysjet sammen med kvinnene... de yngste går for så vidt greit!

MEN den siste der kunne du faktisk ha spart deg, for den var kvalm...

Gjest gomle
Skrevet

Nei ærlig talt, i en damedusj må man få lov til å dusje!! Og hvis døtrene hans ikke har sett nakne damer før, så er det på tide!!

Gjest gomle
Skrevet

Nei ærlig talt, i en damedusj må man få lov til å dusje!! Og hvis døtrene hans ikke har sett nakne damer før, så er det på tide!!

Sorry, jeg misforstod litt, jeg trodde du var en dame! Den eldste burde vært i damegarderoben, helt klart! Men du var vel kanskje litt provoserende da, sånt blir fort ekkelt, mye pedofile menn rundt omkring som liker å vise seg for småjentene vet du. Ikke så koselig det. Men du må selvsagt få lov til å dusje naken i en herregarderobe!!

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg jobber som badevakt, og jenter på 11-12 år har absolutt ingenting å gjøre i en herregarderobe. Hos oss er aldersgrensen for jenter i herrearderoben 6 år, da med en voksen selvfølgelig.

Jeg syns du takla situasjonen helt greit, men jeg lurer på hvor vaktene var hen? Det går da ikke an å la så store jenter få slippe inn i herregarderoben!? Grunnen til at vi har så lav aldersgrense er bl.a. at det må være forferdelig pinlig for jenter å treffe på gutter fra skolen, kanskje spesielt i dusjen, hvor man selvfølglig er naken!

Gjest trebarnsmamma
Skrevet

Jeg jobber som badevakt, og jenter på 11-12 år har absolutt ingenting å gjøre i en herregarderobe. Hos oss er aldersgrensen for jenter i herrearderoben 6 år, da med en voksen selvfølgelig.

Jeg syns du takla situasjonen helt greit, men jeg lurer på hvor vaktene var hen? Det går da ikke an å la så store jenter få slippe inn i herregarderoben!? Grunnen til at vi har så lav aldersgrense er bl.a. at det må være forferdelig pinlig for jenter å treffe på gutter fra skolen, kanskje spesielt i dusjen, hvor man selvfølglig er naken!

Spør dere ungene om alder?

Min datter (snart 7) er med sin pappa, men hun kunne jo klart seg selv. Regner med at hun sier fra når hun opplever seg som for stor til å gå i herregarderoben. 10-åringen begynte å gå alene i damegarderoben av seg selv, sånn i 7-årsalderen.

Men jeg tviler på at 5-åringen vil være i stand til å klare seg selv før han er minst 7.

Kan det ikke være litt opp til ungene selv da?

Gjest strandhai
Skrevet

Spør dere ungene om alder?

Min datter (snart 7) er med sin pappa, men hun kunne jo klart seg selv. Regner med at hun sier fra når hun opplever seg som for stor til å gå i herregarderoben. 10-åringen begynte å gå alene i damegarderoben av seg selv, sånn i 7-årsalderen.

Men jeg tviler på at 5-åringen vil være i stand til å klare seg selv før han er minst 7.

Kan det ikke være litt opp til ungene selv da?

Jeg må bare forholde meg til de reglene som eksisterer. Men det er klart, jeg går ikke og spør om alderen på ungen, med mindre jeg ser helt tydelig at han eller hun er godt over 6 år.

Det er en kjentsak at svømmehaller er blant favorittstedene til pedofile. Vi (vaktene) kan ikke være overalt til enhver tid, og det er også mulig at far mister barnet sitt av syne. Det her er kun mine tanker, det er godt mulig sjefen min eller andre vakter tenker annerledes. Jeg er bare veldig redd for hilvke situasjoner som kan oppstå en dag hvor garderobene er stappfulle av folk, og ei lita jente går seg bort.

Jeg er bare ekstrahjelp på badet, og jeg, som alle andre, er nødt til å forholde meg til reglene som finnes.

Gjest trebarnsmamma
Skrevet

Jeg må bare forholde meg til de reglene som eksisterer. Men det er klart, jeg går ikke og spør om alderen på ungen, med mindre jeg ser helt tydelig at han eller hun er godt over 6 år.

Det er en kjentsak at svømmehaller er blant favorittstedene til pedofile. Vi (vaktene) kan ikke være overalt til enhver tid, og det er også mulig at far mister barnet sitt av syne. Det her er kun mine tanker, det er godt mulig sjefen min eller andre vakter tenker annerledes. Jeg er bare veldig redd for hilvke situasjoner som kan oppstå en dag hvor garderobene er stappfulle av folk, og ei lita jente går seg bort.

Jeg er bare ekstrahjelp på badet, og jeg, som alle andre, er nødt til å forholde meg til reglene som finnes.

Da synes jeg det er ok, når foreldre og barn selv kan tolke bestemmelsene. For en unge som klart ser eldre ut enn 6 år, bør jo klare seg selv....Og jeg antar badevaktene vil være fleksible i spesielle situasjoner?!

Men er det et offentlig bad?

Gjest strandhai
Skrevet

Da synes jeg det er ok, når foreldre og barn selv kan tolke bestemmelsene. For en unge som klart ser eldre ut enn 6 år, bør jo klare seg selv....Og jeg antar badevaktene vil være fleksible i spesielle situasjoner?!

Men er det et offentlig bad?

Nå kan det hende sjefen min sitter på dol, jeg bør vel uanz passe meg for hva jeg skriver, men det er klart t det er veldig forskjellig hvordan vaktene takler ulike situasjoner. Noen liker å blåse hardt i fløyta hele tia, men andre, undertegnede inkl, prøver å løse "problemer" på en litt mer fredelig måte.

Det er et offentlig bad, ja. Og nettopp derfor syns jeg det er litt skummelt med små jenter i herregarderoben, for kommunen skal gjerne spare penger der hvor det er mulig, og vi er ikke så mange på skifta våre som vi burde vært, optimalt sett.

Og det er opptil vaktene hvem som slipper inn, ikke foreldrene. Jeg har opplevd noen fedre som syns det er helt greit at jentene er for store for herregarderoben, men andre skjeller meg ut, og skal snakke med sjefen. Noe som i og for seg er greit, hvis de mener at de har blitt voldsomt urettferdig behandlet, men at de kan stå og skjelle meg ut mens små barn står og hører på, er for meg helt uforståelig.

Vi vil jo at alle som kommer på badet skal ha det best mulig der!:-)

Gjest Daisy
Skrevet

La meg forstå dette rett... du er mann?

Man er altfor stor til å bli med pappa i garderoben når man er så stor. Tror jeg var med pappa til jeg var 8-9; etter det gikk jeg selv. Synes ikke DU er den som skal ta hensyn her. Hun eldste jenta er jo faktisk stor nok til å kikke litt på mannfolka :P Ikke det at det er "normalt" på noen måte, men det kan jo være noen synes det er ekkelt når hun er såpass stor. Jeg var 12 år i svømmehallen og en 10-11 år gammel gutt var med moren i damegarderoben. Jeg synes det var kjempeekkelt og følte at han så på meg.

Gjest Daisy
Skrevet

Om jenta var 11-12 år er det bare et to år igjen før hun har hatt sin første seksuelleerfaring...

Da jeg var 11 år, gikk vi i svømme hallen alene, vi dysjet i kvinnegarderoben, små barn altså fra 1 og oppover til 9 dysjet sammen med oss selv om de var gutter...

Hadde jeg vært faren hadde jenta på 11 fått dysjet sammen med kvinnene... de yngste går for så vidt greit!

MEN den siste der kunne du faktisk ha spart deg, for den var kvalm...

Må bare sjekke... er du fra Bergen?

Skrevet

Må bare sjekke... er du fra Bergen?

Meg eller Lonkil?

Er da vassekte sunnmøring jeg :)

Ekte bygdejente:) NOT

Skrevet

Jenta mi har dusjet alene i mange år.Hun er nettopp fylt 13. Må være en uselvstendig jente dette da, hvis hun ikke skulle greie greie seg alene i jentegarderoben.

Jeg synes i grunnen det var helt uakseptabelt av faren å ta med jenta i herregarderoben. Ikke rart hun ble forlegen, men det er da ikke din skyld.

serendipity
Skrevet

Blir litt lettere sjokkert over at enkelte foreldre ikke har klart å gjøre sine døtre mer selvstendige annet enn at de fint kan klare seg i garderoben fra de er 7 år??????

Det syntes jeg faktisk er helt utrolig.

Gjest Daisy
Skrevet

Meg eller Lonkil?

Er da vassekte sunnmøring jeg :)

Ekte bygdejente:) NOT

Du, ja. Siden du skrev dysje til dusje. Snakker sånn i bergen.

Gjest forever young
Skrevet

Heh, ingen fare :)

Det interessante var pappas reaksjon, ikke jentas forlegenhet.

ok, Ja, snodig pappa. Sikkert snodig mamma oxo......

Skrevet

Du, ja. Siden du skrev dysje til dusje. Snakker sånn i bergen.

Jeg er bergenser. Har aldri hørt "dysje", det jeg kan huske.

Skrevet

Hun var alt for gammel til å bli tatt med i herregarderoben. Faren er jo helt på jordet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...