Gå til innhold

Jenter i garderobe for menn *lang historie*

Anbefalte innlegg

Gjest hrmf!
Skrevet

Så store jenter har nada i herregarderoben å gjøre. Badet er offentlig og da skal faren drite i å forlange at du dusjer når du kommer hjem.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• serendipity

3

• Mistera

3

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Blir litt lettere sjokkert over at enkelte foreldre ikke har klart å gjøre sine døtre mer selvstendige annet enn at de fint kan klare seg i garderoben fra de er 7 år??????

Det syntes jeg faktisk er helt utrolig.

Jeg sender ikke minstemann i herregarderoben alene altså.

Og det er ikke fordi han ikke er selvstendig nok.

Skrevet

Nå kan det hende sjefen min sitter på dol, jeg bør vel uanz passe meg for hva jeg skriver, men det er klart t det er veldig forskjellig hvordan vaktene takler ulike situasjoner. Noen liker å blåse hardt i fløyta hele tia, men andre, undertegnede inkl, prøver å løse "problemer" på en litt mer fredelig måte.

Det er et offentlig bad, ja. Og nettopp derfor syns jeg det er litt skummelt med små jenter i herregarderoben, for kommunen skal gjerne spare penger der hvor det er mulig, og vi er ikke så mange på skifta våre som vi burde vært, optimalt sett.

Og det er opptil vaktene hvem som slipper inn, ikke foreldrene. Jeg har opplevd noen fedre som syns det er helt greit at jentene er for store for herregarderoben, men andre skjeller meg ut, og skal snakke med sjefen. Noe som i og for seg er greit, hvis de mener at de har blitt voldsomt urettferdig behandlet, men at de kan stå og skjelle meg ut mens små barn står og hører på, er for meg helt uforståelig.

Vi vil jo at alle som kommer på badet skal ha det best mulig der!:-)

Hva synes du om smågutter alene i herregarderoben da?

Skrevet

Jeg sender ikke minstemann i herregarderoben alene altså.

Og det er ikke fordi han ikke er selvstendig nok.

Hvorfor ikke?

Skrevet

Hvorfor ikke?

Så mye gærne menn som det er på badene. Hørt mange historier om grisete mannfolk fra de store ungene fra de var 10-11 år og gikk alene.

Skrevet

Så mye gærne menn som det er på badene. Hørt mange historier om grisete mannfolk fra de store ungene fra de var 10-11 år og gikk alene.

Det går da ikke an å gå rundt og være redd sånt OVERALT? - da blir man jo redd og uselvstendig etterhvert. Rare folk er det jo overalt, og unger kan jo synes at noen glor rart på dem for det minste.

Jeg står vakt på en ungdomscafé innimellom og min datter på 12 kom til meg og klagde på at en gutt iklassen sa at jeg stirret på han hele tiden....hehe.

Jeg vet jeg så på han, for jeg tenkte - så moro med en gutt som står der så fri og synger sammen med jentene, -han var nå litt søt også....men det kunne jeg jo aldri si. Ingen 12 år gammel gutt vil være søt! :)

Så jeg er ei gammel griskjerring som stirrer på småguttene! *s*

Skrevet

Det går da ikke an å gå rundt og være redd sånt OVERALT? - da blir man jo redd og uselvstendig etterhvert. Rare folk er det jo overalt, og unger kan jo synes at noen glor rart på dem for det minste.

Jeg står vakt på en ungdomscafé innimellom og min datter på 12 kom til meg og klagde på at en gutt iklassen sa at jeg stirret på han hele tiden....hehe.

Jeg vet jeg så på han, for jeg tenkte - så moro med en gutt som står der så fri og synger sammen med jentene, -han var nå litt søt også....men det kunne jeg jo aldri si. Ingen 12 år gammel gutt vil være søt! :)

Jeg er faktisk ikke noe særlig redd av meg til vanlig. Men hva hvis han ble borte der inne og hvem skulle lett etter ham. Tøyenbadet er stort, jeg hadde ikke latt ham gå alene dit før ved 10-årsalderen. Ingen andre gjør det heller.

Gjest forever young
Skrevet

Tenk deg om da - du behøver ikke være redd OVER ALT.

Men herredusj m. én naken mann + én gutt på 10-12..... ER det et eldorado for pedofile, eller ...! Ref. hva jeg skrev tidligere i denne tråden:

"Forresten måtte jeg advare poden min om en mann som så _svært_ lystent på ham i en svømmehall i danmark, og snek seg innpå ham. Poden var da 12."

Jeg så det med egne øyne, det var flere basseng, og på et tidspunkt befant denne mannen seg alene og farlig nær min sønn. Glad det ikke var i dusjen/garderoben. Jeg ba sønnen min være litt obs. på denne mannen. Poden kastet ETT blikk på ham, og fant raskt ut at det var bedre å gå i et av de andre bassengene. Han hadde vært så opptatt av en leke-greie at han ikke enset noenting.

Gjest strandhai
Skrevet

Hva synes du om smågutter alene i herregarderoben da?

Det kommer helt an på situasjonen, men det blir helt annerledes en ei jentunge som er med faren sin, fordi smågutter alltid er sammen to eller fler.

Jeg skjønner poenget. Jeg følger uanz extra godt med når det er småunger på badet. Og dessuten vet vi etterhvert hvilke voksne menn vi skal holde et ekstra øye med oxo.

Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen, men det blir helt annerledes en ei jentunge som er med faren sin, fordi smågutter alltid er sammen to eller fler.

Jeg skjønner poenget. Jeg følger uanz extra godt med når det er småunger på badet. Og dessuten vet vi etterhvert hvilke voksne menn vi skal holde et ekstra øye med oxo.

Det er godt å høre.

Gjest mor i juni
Skrevet

Idiotfar som skjønte at han hadde gjort noe teit men ville skyve skylden over på noen andre. Er jo så mye enklere det enn å innse at en selv har gjort noe dumt.

Gjest badevakta
Skrevet

Hun er alt for stor til å være i herregarderoben, det burde denne faren skjønne.

Men jeg synes din oppførsel mot jenta var litt provoserende og kvalm også.Du burde vist litt hensyn for jentas skyld når hun allerede var i feil garderobe.Ikke fordi faren sa det, men som sagt for jentas skyld.

Skrevet

Tåpelig far og tåpelig Lonkil. Du burde latt være å provosere jenta, tenkte du ikke på henne overhodet da du bestemte deg for å hevne deg på faren?

Skrevet

Jeg jobber som badevakt, og jenter på 11-12 år har absolutt ingenting å gjøre i en herregarderobe. Hos oss er aldersgrensen for jenter i herrearderoben 6 år, da med en voksen selvfølgelig.

Jeg syns du takla situasjonen helt greit, men jeg lurer på hvor vaktene var hen? Det går da ikke an å la så store jenter få slippe inn i herregarderoben!? Grunnen til at vi har så lav aldersgrense er bl.a. at det må være forferdelig pinlig for jenter å treffe på gutter fra skolen, kanskje spesielt i dusjen, hvor man selvfølglig er naken!

Regner med at alderen for gutter i damegarderoben er det samme?

Jeg har opplevd store glanende gutteslamper i damegarderoben, så jeg følte meg ille til mote.

Når en far/mor har med seg flere store barn av motsatt kjønn, synes jeg at barna må kunne gå i "riktig" garderobe.

Det kunne aldri falt meg inn å kle av meg i herregarderoben da jeg var 12 år, jeg hadde jo allerede store bryster.

Gjest epletre
Skrevet

Det var jo litt for gale da! Jeg tok nevoen min med meg i svommehallen en gang, hver uke da han var 7- 9. Han dusja vell med meg en gang, ellers gikk han i herregarderoben.. Han folte seg ikke vell der inne i det hele tatt, og ville ha meg med i herregarderoben.. Hehe.. da hade det blitt ramaskrik da:0)

Gjest strandhai
Skrevet

Regner med at alderen for gutter i damegarderoben er det samme?

Jeg har opplevd store glanende gutteslamper i damegarderoben, så jeg følte meg ille til mote.

Når en far/mor har med seg flere store barn av motsatt kjønn, synes jeg at barna må kunne gå i "riktig" garderobe.

Det kunne aldri falt meg inn å kle av meg i herregarderoben da jeg var 12 år, jeg hadde jo allerede store bryster.

Selvsagt gjelder det samme for gutter i damegarderoben.......

På mange private badeanlegg er det ikke engang badevakter til å passe på, men hos oss er det vårt ansvar å passe på at det ikke er store gutteslamper som glaner...er de store nok til å glane, er de store nok til å skifte aleine! Dessuten pleier jeg å hjelpe små gutter som aldri har vært aleine før! Såpass med service må vi da kunne yte...syns jeg hvertfall..

Gjest papirtiger
Skrevet

Tåpelig far, men du var like tåpelig. Du hevnet deg på datteren fordi faren hennes var teit? Sukk..

Gjest forever young
Skrevet

Det var jo litt for gale da! Jeg tok nevoen min med meg i svommehallen en gang, hver uke da han var 7- 9. Han dusja vell med meg en gang, ellers gikk han i herregarderoben.. Han folte seg ikke vell der inne i det hele tatt, og ville ha meg med i herregarderoben.. Hehe.. da hade det blitt ramaskrik da:0)

prøvde du ikke dah?? :-)

Pappa Bjørn
Skrevet

Om jenta var 11-12 år er det bare et to år igjen før hun har hatt sin første seksuelleerfaring...

Da jeg var 11 år, gikk vi i svømme hallen alene, vi dysjet i kvinnegarderoben, små barn altså fra 1 og oppover til 9 dysjet sammen med oss selv om de var gutter...

Hadde jeg vært faren hadde jenta på 11 fått dysjet sammen med kvinnene... de yngste går for så vidt greit!

MEN den siste der kunne du faktisk ha spart deg, for den var kvalm...

Jeg skjønner ærlig talt ikke helt hvorfor denne jenta ikke selv valgte å gå i damegarderoben? Jenter i den alderen er jo ganske sjenerte, så hva om noen av guttene fra skolen hadde vært i samme dusjen?

Men at man skal terge jentungen fordi faren er en dust, det var vel unødvendig?

serendipity
Skrevet

Jeg er faktisk ikke noe særlig redd av meg til vanlig. Men hva hvis han ble borte der inne og hvem skulle lett etter ham. Tøyenbadet er stort, jeg hadde ikke latt ham gå alene dit før ved 10-årsalderen. Ingen andre gjør det heller.

Men det ville jo væare svært pinkig for både han og en evt. jente i klassen om de møttes i damegarderoben, nakne!! I den alderen ville iallefall ikke jeh kledd av meg om en av guttene i klassen stod der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...