Gå til innhold

Jenter i garderobe for menn *lang historie*

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Men det ville jo væare svært pinkig for både han og en evt. jente i klassen om de møttes i damegarderoben, nakne!! I den alderen ville iallefall ikke jeh kledd av meg om en av guttene i klassen stod der.

Mente selvfølgelig svært pinlig :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• serendipity

3

• Mistera

3

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke helt hvorfor denne jenta ikke selv valgte å gå i damegarderoben? Jenter i den alderen er jo ganske sjenerte, så hva om noen av guttene fra skolen hadde vært i samme dusjen?

Men at man skal terge jentungen fordi faren er en dust, det var vel unødvendig?

PST II

Det er sikkert et tulleinnlegg...:-)

Skrevet

Du, ja. Siden du skrev dysje til dusje. Snakker sånn i bergen.

Vi prater sånn på sunnmøre og:)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er bergenser. Har aldri hørt "dysje", det jeg kan huske.

Neivel. Kjenner mange bergensere som sier det. Men det er jo variasjon i den dialekten som i andre.

Skrevet

Men det ville jo væare svært pinkig for både han og en evt. jente i klassen om de møttes i damegarderoben, nakne!! I den alderen ville iallefall ikke jeh kledd av meg om en av guttene i klassen stod der.

Det er jo bare å gå rundt et hjørne og finne en annen plass da. De fleste dusjer med badetøyet på også og bruker badetøy i bastua.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...