serendipity Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Men det ville jo væare svært pinkig for både han og en evt. jente i klassen om de møttes i damegarderoben, nakne!! I den alderen ville iallefall ikke jeh kledd av meg om en av guttene i klassen stod der. Mente selvfølgelig svært pinlig :-) 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jeg skjønner ærlig talt ikke helt hvorfor denne jenta ikke selv valgte å gå i damegarderoben? Jenter i den alderen er jo ganske sjenerte, så hva om noen av guttene fra skolen hadde vært i samme dusjen? Men at man skal terge jentungen fordi faren er en dust, det var vel unødvendig? PST II Det er sikkert et tulleinnlegg...:-) 0 Siter
Mistera Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Du, ja. Siden du skrev dysje til dusje. Snakker sånn i bergen. Vi prater sånn på sunnmøre og:) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jeg er bergenser. Har aldri hørt "dysje", det jeg kan huske. Neivel. Kjenner mange bergensere som sier det. Men det er jo variasjon i den dialekten som i andre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Men det ville jo væare svært pinkig for både han og en evt. jente i klassen om de møttes i damegarderoben, nakne!! I den alderen ville iallefall ikke jeh kledd av meg om en av guttene i klassen stod der. Det er jo bare å gå rundt et hjørne og finne en annen plass da. De fleste dusjer med badetøyet på også og bruker badetøy i bastua. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.