Gå til innhold

Hva er det som gjør at??

Anbefalte innlegg

Gjest sunnny
Skrevet

Logg ut Profil Svar til meg Skriv ny

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Hva er det ..

Hva er det som gjør at du ikke kjøper noe,aldri kommer tilbake,ikke føler deg vel,når du skal handle i ett parfymeri..

Hva er det som gjør at du kommer tilbake,føler deg vel,setter pris på osv..

Jeg skal kanskje begynne og jobbe i en sånn butikk..greit med litt gode råd og tips..

- sunnny

!

Gjest selje
Skrevet

Jeg *klatrer over* de forvirrende prikkene og strekene og forholder meg til det du spør om:

Jeg HATER å bli overtalt av parfymeridamen mht farger og slikt! Jeg vet veldig godt hva jeg kler og ikke kler, og misliker å bli presset (jeg er ikke flink til å si fra!), og er i stand til å gå ut med oransje rouge og grønn øyeskygge bare fordi det er moderne det året. Jeg smiler og later som det er greit at jeg har brukt 500 spenn på noe jeg ikke klar - OG KOMMER ALDRI TILBAKE DIT!

Det er sånn med klesbutikker også, man kan godt få hyggelige tips, men må ikke bli presset. Da sier man ikke noe, men kommer ikke igjen!

Nå har jeg et parfymeri der jeg kjenner folk etter hvert, og de veit at jeg vil ha det j eg vil ha, og maser ikke.

Det er hyggelig med folk som kan bransjen s in, men det jeg vil de skal kunne mht til parfymeri, er hva kremene inneholderm hvordan ting funker, ikke at de skal synse i vei om hva jeg kler og ikke kler.

Jeg er en sånn som syns at Bli Ny-greia i ukebladene (KK) er hewlt jævlig. Alle får oransje rouge og sånn fjærklippet frisyre.

Gjest enda et nick
Skrevet

Oversminkede damer, altfor sterk parfymelukt, kun hyperdyre merker, lite fornuftig informasjon eller info som virker svært styrt mot dyre merker, ekspeditør som ikke har fargesans og vil ha andre til å bruke de fargene hun bruker selv .....

ELLER

det motsatte!

Skrevet

Hyggelig blid og imøtekommende betjening. De spør meg hva de kan hjelpe meg med, men godtar at jeg vil kikke (selv om det vel er noe man sjelden gjør i en slik butikk). Svarer meg på det jeg spør om, kommer med råd og veiledning, men forstår mitt behov, både økonomisk og praktisk. Er like blid om jeg ikke kjøper noe, og prøver ikke prakke på meg flere varer, om jeg tydlig viser at jeg ikke er interessert.

Gir meg kanskje en prøve på et produkt i samme serie?

Og så må det ikke lukte for ille parfyme i butikken rett og slett...

Er det kø, nikk og smil, så kunden forstår at hjelpen er underveis.

Gjest forever young
Skrevet

noen prøver å selge deg 'et fantastisk nytt produkt' som viser seg å være udugelig og du angrer (OG jeg er vanskelig å overtale, men av og til....)

noen viser tydelig at de ikke synes du er up-to-date mht. sminke/klær. men det er sjelden i parfymerier. Akseptér kundene som de er, uavhengig av om de ser ut som de har peil på sminke eller egentlgi ikke bruker parfymerier så ofte. Det kan vise seg at de er rause med penga hvis du gir gode råd, som du selv kan stå inne for.

Lykke til :-)

Gjest sarasota
Skrevet

Jeg *klatrer over* de forvirrende prikkene og strekene og forholder meg til det du spør om:

Jeg HATER å bli overtalt av parfymeridamen mht farger og slikt! Jeg vet veldig godt hva jeg kler og ikke kler, og misliker å bli presset (jeg er ikke flink til å si fra!), og er i stand til å gå ut med oransje rouge og grønn øyeskygge bare fordi det er moderne det året. Jeg smiler og later som det er greit at jeg har brukt 500 spenn på noe jeg ikke klar - OG KOMMER ALDRI TILBAKE DIT!

Det er sånn med klesbutikker også, man kan godt få hyggelige tips, men må ikke bli presset. Da sier man ikke noe, men kommer ikke igjen!

Nå har jeg et parfymeri der jeg kjenner folk etter hvert, og de veit at jeg vil ha det j eg vil ha, og maser ikke.

Det er hyggelig med folk som kan bransjen s in, men det jeg vil de skal kunne mht til parfymeri, er hva kremene inneholderm hvordan ting funker, ikke at de skal synse i vei om hva jeg kler og ikke kler.

Jeg er en sånn som syns at Bli Ny-greia i ukebladene (KK) er hewlt jævlig. Alle får oransje rouge og sånn fjærklippet frisyre.

He he, helt enig i det siste der! Det er neimen ingen forvandling til det bedre,som oftest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...