Gjest feller noen tårer, og mange flere Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Da var det 4 år lange forholdet slutt. 4 år! Jeg husker jo ikke hvordan det er å leve alene. Vet at det er ensomt. For en trist dag. Syn at det måtte bli sånn 0 Siter
Gjest Ensom og alene Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Vet hvordan du har, det slutt med meg og typen for snart tre uker siden, etter 5 år. Jeg bor alene for første gang i mitt liv.. Hold ut, det blir bedre 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Du skal nok se at det ordner seg, det pleier gjøre det for snille - ehh piker??? Mvh 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Huff og huff. Det gjør fryktelig vondt. Ofte ganske lenge. Noen ganger oppdager man at det var en lettelse likevel. Let deg tilbake til det du gikk glipp av: Interesser osv., gamle venner kanskej, frihetsfølelse... Du finner positive sider etterhvert!! Finn deg selv pånytt før du faller igjen...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.