Gå til innhold

Hjelp igjen...disse virusene, spyware m.m

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

Citoyen anbefalte meg ad aware som jeg kjører hver gang jeg har vært på nett, første gang fant den ca 300 sånne miner (spyware!?) Hva er det, hvor kommer de fra og hva kan jeg gjøre for å få slutt på det?

jeg har norton antivirus prog, og norton brannmur...

Nå finner den ca 2-3 hver gang jeg har vært på nett- alle i denne filen :

C\documents and settings\mitt navn`\coockies

Har sjekka den mappa og der ligger hundrevis av tekstdokumenter med samme filnavn med andre endinger etter : coockies

Kan jeg slette hele mappa?

Er også flere mapper som heter ALL USERS med disse undermappene: Mine dokumenter, favoritter, startmeny osv...Ikke kjekt om slikt jeg har på maskina kommer UT hvertfall..

Hva gjør jeg? Virusprog finner ikke noe, brannmuren skjønner jeg lite av, men tror jeg har vært nokså forsikrtig der,norn tips om hva jeg kan stille inn og hvor for å få bukt med problemet? Mottar jo ca 10 infiserte mailer hver dag som virusprog tar- men hva tar den ikke er det store spørsmålet..Ad Aware finner jo noe HELE tiden..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139690-hjelp-igjendisse-virusene-spyware-mm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...