Pappa Bjørn Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Den ene er han som akkurat nå sitter fast mellom 10 og 11 etasje uten utsikter til å komme ut av heisen på noen timer. Den andre er han som bor tvers over gangen for meg i 12 etasje som nå har gått opp trappene med all bagasjen sin. Jeg er egentlig litt grinete jeg også som ble vekket etter for en gang skyld å ha overvunnet søvnproblemene mine og sovnet på rette siden av midnatt. Men jeg skal kanskje ikke klage? 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 synes mest synd på de inni heisen...... ? :-| ..men litt på pappabjørn oxo 0 Siter
Gjest DOL-fan Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 synes mest synd på de inni heisen...... ? :-| ..men litt på pappabjørn oxo PappaBjørn, bamsefar, sender en liten ((((klem)))) ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 He he, det har du ikke da. Verst for han som har gått opp alle trappene, han andre kan jo sove i heisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.