Gjest fattig student Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 vurdere å male kj.inredninga, og i den forbindelse håper jeg at noen kan hjelpe meg litt. det kommer an på hva det koster bla. 15 "enheter" fra trehvit laminat(?) til hvitt, hvor mye maling vil jeg trenge? og hva vil det koste? håper noen har peiling... heftegrunn har jeg hørt jeg må male med først? hvor mange strøk over der? 0 Siter
Gyda Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Dette får du gode svar på i malerforretningen (enten ved å gå dit eller ringe). (Og det vanlig med to strøk oljemaling oppå ett strøk Heftgrunn.) 0 Siter
Gjest ikke-maler Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Vi har malt kjøkkeninnredningen vår et par ganger. Vi har malt med vannbasert maling for så å lakket over med en matt lakk etterpå. Vi har malt med vannbasert pga at da slipper vi all tørketiden, og vi blir fortere ferdige. Priser må du forhøre deg om rundt omkring, en eller annen kjede har sikkert tilbud på maling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.