Gå til innhold

Pappa Bjørn og MR. Kahn

Anbefalte innlegg

Gjest Gorrgramsen
Skrevet

Jeg har sjekket hva dere har prestert her i dette forum, og jeg beklager at jeg spurte åpent om hva man ler av uten å si at spørsmålet ikke gjaldt dere to.

En skal ikke be et barn om å redegjøre for parlamentarismens forskjellige virkninger ,eller slikt som værre er; slippe en smule ironiske spørsmål inn i deres beskyttede hverdag.

Jeg elsker barn, la det bare være sagt, men jeg drikker ikke med dem.

Pappa Bjørn
Skrevet

Nei, jeg ser du kommer fykende inn med brask og bram og skal sette fyr på forumet. Når det gjelder hva du skrev tidligere var det vel ikke bare oss to som kommenterte litt på siden, men det virket heller som om det var en bred enighet om at du fremsto som......Ja, en tulling?

Når det gjelder dine uttalelser om inntelektuelt nivå og dine betraktninger rundt parlamentarismens forskjellige virkninger, så får det bli din sak. Økonomi og politikk går i mange tilfeller hånd i hånd, og min økonomiske utdannelse fra høyskole gjør meg kanskje ikke helt bak mål når det gjelder politiske spørsmål, selv om jeg foretrekker litt grom hypotesetesting og markedsøkonomisk historie. Synsing og fine ord kan komme fra et esel med en ordbok, 2 streker under svaret må man ha litt belegg for å kunne konstatere.

Du har kommet for å få nye venner skjønner jeg?

Gjest Gorrgramsen
Skrevet

Nei, jeg ser du kommer fykende inn med brask og bram og skal sette fyr på forumet. Når det gjelder hva du skrev tidligere var det vel ikke bare oss to som kommenterte litt på siden, men det virket heller som om det var en bred enighet om at du fremsto som......Ja, en tulling?

Når det gjelder dine uttalelser om inntelektuelt nivå og dine betraktninger rundt parlamentarismens forskjellige virkninger, så får det bli din sak. Økonomi og politikk går i mange tilfeller hånd i hånd, og min økonomiske utdannelse fra høyskole gjør meg kanskje ikke helt bak mål når det gjelder politiske spørsmål, selv om jeg foretrekker litt grom hypotesetesting og markedsøkonomisk historie. Synsing og fine ord kan komme fra et esel med en ordbok, 2 streker under svaret må man ha litt belegg for å kunne konstatere.

Du har kommet for å få nye venner skjønner jeg?

Venner!? På nettet?!

Hvor syk går det an å bli?

Skaff deg et liv!

Du som liker å skryte litt i all beskjedenhet av utdannelsen din, si meg hva har du bidratt med slik at dette faget har gått framover? Eller har du bare tilegnet deg kunnskap som andre har framskaffet?

Ikke gi meg flere grunner til latter.

Pappa Bjørn
Skrevet

Venner!? På nettet?!

Skaff deg et liv!

Du som liker å skryte litt i all beskjedenhet av utdannelsen din, si meg hva har du bidratt med slik at dette faget har gått framover? Eller har du bare tilegnet deg kunnskap som andre har framskaffet?

Nei, det stemmer, jeg har bare tilegnet meg kunnskap som andre har lært bort. Det kalles utdannelse. Det å skryte av utdannelsen min ser jeg ingen grunn til siden svært mange har denne utdannelsen. Meningen var ikke at dette skulle være skryt på noen måte, men heller en liten pekepinn på at du er ikke i barnehagen selv om noen er uenige med deg.

Jeg finner ærlig talt hele din holdning direkte patetisk. Om du er sint på hele verden og ønsker å blåse ut på noen så greit for meg, men ikke forvent deg at folk skal bruke tid på å gjøre et tappert forsøk på å kommunisere med deg når du utelukkende er frastøtende.

Skriv hva du vil fra nå av, men ikke forvent deg at jeg gidder å gi deg flere svar på dette her. Fyr løs siden du får siste ordet da, kanskje dette hjelper deg littegrann i din sinte verden.

Skrevet

Venner!? På nettet?!

Skaff deg et liv!

Dårlig humør i dag?

Skrevet

Nei, det stemmer, jeg har bare tilegnet meg kunnskap som andre har lært bort. Det kalles utdannelse. Det å skryte av utdannelsen min ser jeg ingen grunn til siden svært mange har denne utdannelsen. Meningen var ikke at dette skulle være skryt på noen måte, men heller en liten pekepinn på at du er ikke i barnehagen selv om noen er uenige med deg.

Jeg finner ærlig talt hele din holdning direkte patetisk. Om du er sint på hele verden og ønsker å blåse ut på noen så greit for meg, men ikke forvent deg at folk skal bruke tid på å gjøre et tappert forsøk på å kommunisere med deg når du utelukkende er frastøtende.

Skriv hva du vil fra nå av, men ikke forvent deg at jeg gidder å gi deg flere svar på dette her. Fyr løs siden du får siste ordet da, kanskje dette hjelper deg littegrann i din sinte verden.

PST! Denne Gorrgramsen TROR at du og Mr.Kahn er samme person.

LOL

Pappa Bjørn
Skrevet

LOL

Det er alltid så hyggelig når det dukker opp en liten sjarmør som vil spre litt solskinn her inne.*L*

Gjest milde måne
Skrevet

Det er alltid så hyggelig når det dukker opp en liten sjarmør som vil spre litt solskinn her inne.*L*

'

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Pappa Bjørn er en enkel sjel med en enkel hjerne, men det må være plass for slike her også*LOL*(ikke vondt ment).

Men dette har jeg faktisk alltid tenkt på når jeg har lest innleggene hans, at han er veldig enkel altså*s*. Uten at det er noe galt i det, alle er forskjellige takk og pris og et nick er et helt anonymt kallenavn.

Gjest Tog du den?
Skrevet

LOL

En som er treg i tankevirksomheten her virker det som ja?.

Pappa Bjørn
Skrevet

Pappa Bjørn er en enkel sjel med en enkel hjerne, men det må være plass for slike her også*LOL*(ikke vondt ment).

Men dette har jeg faktisk alltid tenkt på når jeg har lest innleggene hans, at han er veldig enkel altså*s*. Uten at det er noe galt i det, alle er forskjellige takk og pris og et nick er et helt anonymt kallenavn.

Dersom ikke det var vondt ment lurer jeg jammen på hva du kan si dersom du vil noe vondt...?...

Gjest mor i juni
Skrevet

Venner!? På nettet?!

Skaff deg et liv!

Oi, du sto visst langt bak i køen da ironien ble utdelt..

Skrevet

Venner!? På nettet?!

Skaff deg et liv!

De fleste utdanninger handler om å tilegne seg andre sine handlinger og lærdommer!!!

Klart han har tilegnet seg kunnskap som andre har kommet opp med, han kunne ikke hatt en utdannelse om han ikke gjorde det!

Dessuten burde han ikke måtte FORSVARE utdannelsen sin!!!

Er du noe du har funnet opp selv? Noe som INGEN andre i HELE verden er, da kan du skryte.... Men har du en utdannelse har du tilegnet deg andres kunnskap du og!

Eller drømmer barnet om å bli noe som ikke finnest!!!

Skrevet

Det var vel ikke helt pent sagt. Fordi om han ikke blander seg i de store diskusjonene her inne, betyr ikke det at han er en enkel sjel.

Han er her vel for moro skyld, han som alle andre, og skriver og svarer på det han synes er mest all right.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...