Gå til innhold

bomull? polyamid? tactel? (-truser)

Anbefalte innlegg

Gjest voksen jente
Skrevet

hva er det beste materialet for dametruser? Hva funker best

Fortsetter under...

Gjest papirtiger
Skrevet

Er du plaget med sopp så er bomull best. Det kan også kokvaskes, så for fanatikere så fungerer vel dette best.

Har du ingen plager, kan du bruke hva som helst. Det eneste som betyr noe for meg er at trusene er fine.

Gjest forever young
Skrevet

Er du plaget med sopp så er bomull best. Det kan også kokvaskes, så for fanatikere så fungerer vel dette best.

Har du ingen plager, kan du bruke hva som helst. Det eneste som betyr noe for meg er at trusene er fine.

'fine truser' koster en formue for én eneste truse. Jeg synes 150,- er ca. max.

Dessuten er det greit at den ikke er for tynn i stoffet (mellom beina), i tilfelle mensen kommer uventet.

Gjest elisabeth
Skrevet

'fine truser' koster en formue for én eneste truse. Jeg synes 150,- er ca. max.

Dessuten er det greit at den ikke er for tynn i stoffet (mellom beina), i tilfelle mensen kommer uventet.

På h&m koste da ingen truser så mye. og de har mye fint!

Skrevet

På h&m koste da ingen truser så mye. og de har mye fint!

Ikke bruk microfiber i alle fall, Truseinnleggene limer seg dønn fast og er et mareritt å få av igjen ...

Gjest gomle
Skrevet

For miljøet i underlivet er bomull det beste!

Annonse

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg falt totalt for noen microfibertruser. De var sååå behagelige. Helt til jeg fikk sopp! Har ikke hatt det på tretti år.

Forklaringen var at disse microfiberne, som jo skaal puste' blir ødelagt hvis en bruker skyllemiddel. Da opphører pusteeffekten i stoffet. DERFOR fikk jeg sopp.

Så husk - kutt ut skyllemiddel. Eller bruk bomullstruser. JEG gidder nemlig ikke vaske for hånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...