Gjest voksen jente Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 hva er det beste materialet for dametruser? Hva funker best 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Er du plaget med sopp så er bomull best. Det kan også kokvaskes, så for fanatikere så fungerer vel dette best. Har du ingen plager, kan du bruke hva som helst. Det eneste som betyr noe for meg er at trusene er fine. 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Er du plaget med sopp så er bomull best. Det kan også kokvaskes, så for fanatikere så fungerer vel dette best. Har du ingen plager, kan du bruke hva som helst. Det eneste som betyr noe for meg er at trusene er fine. 'fine truser' koster en formue for én eneste truse. Jeg synes 150,- er ca. max. Dessuten er det greit at den ikke er for tynn i stoffet (mellom beina), i tilfelle mensen kommer uventet. 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 'fine truser' koster en formue for én eneste truse. Jeg synes 150,- er ca. max. Dessuten er det greit at den ikke er for tynn i stoffet (mellom beina), i tilfelle mensen kommer uventet. På h&m koste da ingen truser så mye. og de har mye fint! 0 Siter
Evil? Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 På h&m koste da ingen truser så mye. og de har mye fint! Ikke bruk microfiber i alle fall, Truseinnleggene limer seg dønn fast og er et mareritt å få av igjen ... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 For miljøet i underlivet er bomull det beste! 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jeg falt totalt for noen microfibertruser. De var sååå behagelige. Helt til jeg fikk sopp! Har ikke hatt det på tretti år. Forklaringen var at disse microfiberne, som jo skaal puste' blir ødelagt hvis en bruker skyllemiddel. Da opphører pusteeffekten i stoffet. DERFOR fikk jeg sopp. Så husk - kutt ut skyllemiddel. Eller bruk bomullstruser. JEG gidder nemlig ikke vaske for hånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.