Gå til innhold

singel

Gjest trist men glad

Anbefalte innlegg

Gjest trist men glad
Skrevet

Ja så kom den første dagen som singel.. Jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er noe trist! Fire år er jo en god stund. Men jeg vet han har det vondt. Håper vi kan være venner. Det er vel ikke umulig?

fuji1365380447
Skrevet

Jo, jeg tror at det er umulig å være venner hvis ikke begge to er HELT enige om at det skal være slutt.

Hvis det er du som har ønsket deg ut, så bør du har såpass stor respekt for hans følelser at du ikke ber om å "være venner".

Gjest trist men glad
Skrevet

Jo, jeg tror at det er umulig å være venner hvis ikke begge to er HELT enige om at det skal være slutt.

Hvis det er du som har ønsket deg ut, så bør du har såpass stor respekt for hans følelser at du ikke ber om å "være venner".

Det er ikke jeg som ber om det. Han har ønsket det. Vi har et veldig godt vennskap. Så om det fungerer så er jeg villig til å prøve det.

Jeg tror ikke det er umulig om man vil det nok.

Gjest rødtopp
Skrevet

Går fint an å være venner fordet:)selv har jeg netopp avsluttet et forhold som varte i to år,men vi er veldig gode venner å prates nesten hver dag:)

klem fra meg!!!

fuji1365380447
Skrevet

Det er ikke jeg som ber om det. Han har ønsket det. Vi har et veldig godt vennskap. Så om det fungerer så er jeg villig til å prøve det.

Jeg tror ikke det er umulig om man vil det nok.

Har du spurt deg selv hvorfor han ønsker det?

Jeg tror de fleste som ber om et vennskap etter at det er blitt slutt, ønsker å tviholde seg fast i vedkommende. At han ikke orker tanken på å ikke skulle være sammen med deg mer, så da får han ta til takke med vennskap...

Jeg har dårlige erfaringer med å være venner med en ex. Det blir alltid knute på tråden senere, og vanskelig å komme seg videre.

Mener jeg.

fuji1365380447
Skrevet

Går fint an å være venner fordet:)selv har jeg netopp avsluttet et forhold som varte i to år,men vi er veldig gode venner å prates nesten hver dag:)

klem fra meg!!!

Fint at dere er venner, men klarer der å komme dere videre i livet hvis dere prates hver dag?

Hva hvis du eller han får seg ny kjæreste? Ville dere kunne akseptere det?

Tror du en ny kjæreste ville like at du snakket med ex`en hver dag?

Gjest gomle
Skrevet

Hvis han er mer trist enn deg, så bør dere ikke være så veldig gode venner. Det er lettere for ham å komme over deg dersom dere ikke treffes!

Gjest trist men glad
Skrevet

Har du spurt deg selv hvorfor han ønsker det?

Jeg tror de fleste som ber om et vennskap etter at det er blitt slutt, ønsker å tviholde seg fast i vedkommende. At han ikke orker tanken på å ikke skulle være sammen med deg mer, så da får han ta til takke med vennskap...

Jeg har dårlige erfaringer med å være venner med en ex. Det blir alltid knute på tråden senere, og vanskelig å komme seg videre.

Mener jeg.

da er vi vel bare forskjellig der da!

Jeg har så stor respekt for ham, og han for meg, at jeg tror det skal fungere. Jeg vet jo at han vil holde fast.. Men vi har snakket ordentlig ut om det, og om hvordan det blir når vi finner noen andre. Vi vet det blir rart og tungt, men vi skal prøve. Gode venner vokser ikke på trær!

Gjest rødtopp
Skrevet

Fint at dere er venner, men klarer der å komme dere videre i livet hvis dere prates hver dag?

Hva hvis du eller han får seg ny kjæreste? Ville dere kunne akseptere det?

Tror du en ny kjæreste ville like at du snakket med ex`en hver dag?

Skjønner hva du mener:)vet at med tiden så blir det vel ikke å prates hver dag!!vi bor på hver vår kant av landet nå,så vi blir jo ikke å møtes så ofte!!men alikevel synes jeg det er verdt å holde kontakten!!jeg vet at jeg ihvertfall har en god venn der ute,fordi om det ikke blir noe mer:)

Skrevet

da er vi vel bare forskjellig der da!

Jeg har så stor respekt for ham, og han for meg, at jeg tror det skal fungere. Jeg vet jo at han vil holde fast.. Men vi har snakket ordentlig ut om det, og om hvordan det blir når vi finner noen andre. Vi vet det blir rart og tungt, men vi skal prøve. Gode venner vokser ikke på trær!

Det er fullt mulig, og ikke så uvanlig/vanskelig som fuji gir inntrykk av. Det kommer imidlertid helt an på personen - noen kan, noen kan ikke.

"......................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...