Gå til innhold

Hva skjer i kveld da folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Store planer for fredagskvelden?

Selv skal jeg være alene hjemme i kveld og gleder meg til å strekke meg ut i sofaen med masse sjokolade, brus og smågodt!! :-)

Skal se IDOL og Nytt på nytt, og bare slække'n. Deilig!

Gjest selje
Skrevet

Jeg skal i Vår Frelsers kirke og høre på guttekor fra Westminster Abbey!

Og ha med pute. De benkene er en pine.Jeg er glad jeg ikke går i kirka itl vanlig.

Jeg er drittlei den australske krimserien, det skal bli godt å slippe dem en fredag!

Gjest date i kveld
Skrevet

Jeg skal kanskje på date! Bare en rolig uskyldig date! ÅÅ, som jeg gleder meg. Føler meg som en tenåring i kveld!

Gjest gomle
Skrevet

Det der høres ut som drømmekvelden min også :-) Jeg skal på jenteklubb i dag, det blir nok koselig det også!

Skrevet

Jeg skal i Vår Frelsers kirke og høre på guttekor fra Westminster Abbey!

Og ha med pute. De benkene er en pine.Jeg er glad jeg ikke går i kirka itl vanlig.

Jeg er drittlei den australske krimserien, det skal bli godt å slippe dem en fredag!

Er det mulig åp bli leie "Den australske krimmen"? De er den jeg gleder meg til hver fredag! :-)

Jaja, godt vi er forskjellige,vi mennesker.

Gjest rødtopp
Skrevet

I kveld skal jeg ta det med ro sammen med venner!!se idol og skravle:)godt i blant det også!!eller hva???

hilsen fra meg:)

Skrevet

Fredagskvelden er i boks, og blir sånn:

-IDOL

-Først&Sist

-Stingers

Og så chips til snacks, og rødvin som kosedrikke.

:) Gleder meg...

Skrevet

Er det mulig åp bli leie "Den australske krimmen"? De er den jeg gleder meg til hver fredag! :-)

Jaja, godt vi er forskjellige,vi mennesker.

"Er det mulig åp bli leie "Den australske krimmen"? De er den jeg gleder meg til hver fredag! :-)"

Det var akkurat det jeg hadde tenkt å svar selje med...he he, jeg blir visst aldri lei den serien...den er høydepunkt hver fredag. Blir alltid skuffa når sesongslutt er et faktum.

Skrevet

Nja, taco til middag og så skal vi se en eller annen grøsser.

Skrevet

Når jeg har lagt ungene, skal jeg se Hotel Cæsar, Idol og Nytt på nytt og bare slappe av.

Når mannen kommer hjem, skal vi ha taco.

Skrevet

"Er det mulig åp bli leie "Den australske krimmen"? De er den jeg gleder meg til hver fredag! :-)"

Det var akkurat det jeg hadde tenkt å svar selje med...he he, jeg blir visst aldri lei den serien...den er høydepunkt hver fredag. Blir alltid skuffa når sesongslutt er et faktum.

Jeg gleder meg til å se om det blir noe med den erotiske spenningen som er i ferd med å våkne i Angie overfor Church. Jeg var fryktelig skuffet over at det gikk som det gikk mellom henne og Stonie etter at spenningen der ble utløst.

Skrevet

Jeg gleder meg til å se om det blir noe med den erotiske spenningen som er i ferd med å våkne i Angie overfor Church. Jeg var fryktelig skuffet over at det gikk som det gikk mellom henne og Stonie etter at spenningen der ble utløst.

Ja, det er på tide med litt erotisk stemning i serien, det har vært litt dødt i det siste...

Håper det blir litt som skjer ikveld ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...