Gjest gomle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jeg kunne det jo da jeg var liten, men nå ramler ringen ned etter bare et par runder. Hvordan gjør man det? Noen som har gode råd? 0 Siter
Gjest rockeguru Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 trening gjør mester! fram og tilbake med hofta, fort som bare d! veldig korte bevegelser 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 trening gjør mester! fram og tilbake med hofta, fort som bare d! veldig korte bevegelser Ok, så det er fram og tilbake altså. Da er jeg nok på rett vei :-) Jeg begynte å tenke på om jeg kanskje skulle mere rundinger med hofta, men da skal jeg øve meg mer med fram og tilbake, så håper jeg at jeg får det til. 0 Siter
Gjest xrockeguru Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Ok, så det er fram og tilbake altså. Da er jeg nok på rett vei :-) Jeg begynte å tenke på om jeg kanskje skulle mere rundinger med hofta, men da skal jeg øve meg mer med fram og tilbake, så håper jeg at jeg får det til. husker ikke helt. er en stund siden sist. kanskje det Er små runder... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.