Gå til innhold

På tur til å eksploderer!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest LailaG
Skrevet

Hei!

Alle plasser jeg skal registrere meg på internett så blir det bestandig feil (Untatt dol).

Jeg skulle prøve å registrere meg på spray date og flere andre sider men når jeg skal logge meg inn er brukernavn eller passord feil.

Sjekka at capslocken sto på og det gjorde den ikke.

Sjekka at alt er riktig og prøver alle kombinasjoner.

Er det flere som plages eller er det bare meg?????

Jeg er så sint at jeg koker over snart.

Jeg er nå så sint,har plagdes i flere timer,og jeg er ingen amatør når det gjelder data.

Vær så snill noen jeg må roe meg ned er på tur til å eksplodere.

Gjest mor i juni
Skrevet

*lister seg stille ut av tråden og lukker døra*

Skrevet

Vel, svaret gir seg jo litt selv. Når du sier at omtrent alle steder du prøver å registrere deg så blir det feil, så er det neppe disse stedene det er noe galt med.

Husker i min tid som IT-ansvarlig, når folk klaget på at passordene ikke virkert. Når jeg stilte meg bak dem og ba dem taste inn passordet, så virket det som regel. Eller hvis de ga meg passordet og jeg logget meg på.

Men, jeg føler med deg i din frustrasjon :-)

"........................."

Gjest LailaG
Skrevet

Vel, svaret gir seg jo litt selv. Når du sier at omtrent alle steder du prøver å registrere deg så blir det feil, så er det neppe disse stedene det er noe galt med.

Husker i min tid som IT-ansvarlig, når folk klaget på at passordene ikke virkert. Når jeg stilte meg bak dem og ba dem taste inn passordet, så virket det som regel. Eller hvis de ga meg passordet og jeg logget meg på.

Men, jeg føler med deg i din frustrasjon :-)

"........................."

Takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...