Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dakal muslimske skjeggebuser på Guantanamo Bay, tenk at de har blitt utsatt for et strippeshow! Så fælt det må ha vært for dem, sitte innesperret mens et kvinnfolk beføler seg foran nesa på dem - uten at de kan slå henne spent ihjel! Det skal visst ha vært så traumatisk at de ikke kunne snakke på uker etterpå! Hvilken tortur!

Også denne stakkars turisten da, som ikke hadde gjort annet enn å dra til Afghanistan for å konvertere til Islam, kose seg litt med talibandittene og snekre noen terrorplaner. Det er visst ikke grenser for hvor hårsåre disse yankee'ene er. Taue ham helt til Guantanamo for slike bagateller.

Nå hyler «menneskerettsorganisasjonene» opp om at resten av gjengen på Guantanamo Bay må løslates. Ja, for all del, kanskje de kan gjøre plass til disse stakkars ungene, sånn ca 17.000, som sitter i russiske fengsler isteden. Guantanamo Bay ville vel vært et steg opp på stigen for dem.

Men det er vel ikke noe å snakke om blant den politisk korrekte adelen. USA- og jødehatet skal dyrkes og kultiveres for enhver pris så en kan vedlikeholde illusjonen om den forslitte marxismens forteffelighet.

Skrevet

Det er egentlig interessant at de slapp fri et par timer etter at de kom til Storbritannia... som uskyldige.

Vi pleier, for øvrig, å kritisere regimer som fenglser uskyldige mennesker uten dom, slik USA gjør.

Men detaljer som "uskyldig til det motsatte er bevist" gjelder visstnok ikke der.

Skrevet

Jeg som trodde det var denne du siktet til:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=218921

Well, ca 20 prosent av israelerne er etniske arabere OG muslimer. Hvis de har rettet undersøkelsene sine mot det samme «klientellet» i denne spørreundersøkelsen som de gjør når de skal avdekke «den israelske statsterroren», så er jo svaret mildt sagt misvisende.

Men dette visste du nok.

Forøvrig, en skal ikke lenger enn til Frankrike for å finne et kvinnesyn som skiller seg klart ut fra vårt.

Nice try, though.

Skrevet

Det er egentlig interessant at de slapp fri et par timer etter at de kom til Storbritannia... som uskyldige.

Vi pleier, for øvrig, å kritisere regimer som fenglser uskyldige mennesker uten dom, slik USA gjør.

Men detaljer som "uskyldig til det motsatte er bevist" gjelder visstnok ikke der.

I de regimene du tiljubler ville ikke disse fangenes liv være verd fem sure sild, de ville blitt henrettet med et nakkeskudd - i beste fall - og endt i en massgrav på en eller annen forblåst steppe.

Din omsorg for disse barnemorderne er fortsatt like rørende. Hvorfor bryr du deg ikke like mye om de 17.000 ungene som sitter i Putins fengsler, og som blir utsatt for alle mulige overgrep i tillegg til å sitte innesperret uten lov og dom?

Du snakker om at jeg hater folkegrupper? Ditt USA-hat er jo nesten selvlysende, mann. Er jødehatet sterkere, eller bare like sterkt?

Skrevet

I de regimene du tiljubler ville ikke disse fangenes liv være verd fem sure sild, de ville blitt henrettet med et nakkeskudd - i beste fall - og endt i en massgrav på en eller annen forblåst steppe.

Din omsorg for disse barnemorderne er fortsatt like rørende. Hvorfor bryr du deg ikke like mye om de 17.000 ungene som sitter i Putins fengsler, og som blir utsatt for alle mulige overgrep i tillegg til å sitte innesperret uten lov og dom?

Du snakker om at jeg hater folkegrupper? Ditt USA-hat er jo nesten selvlysende, mann. Er jødehatet sterkere, eller bare like sterkt?

Verken Pol Pots, Stalin, Sharon eller andres ugjerninger unnskylder/berettiger USAs fengsling av uskyldige mennesker.

Og bemerk at det var DU (og ikke jeg) som startet tråden om USAs fengsling av uskyldige.

Skrevet

Verken Pol Pots, Stalin, Sharon eller andres ugjerninger unnskylder/berettiger USAs fengsling av uskyldige mennesker.

Og bemerk at det var DU (og ikke jeg) som startet tråden om USAs fengsling av uskyldige.

«-Verken Pol Pots, Stalin, Sharon...-»

Ganske spenstig å nevne Sharon i samme setning som disse gutta, de er jo dine gamle helter. Dessuten utelot du Arafat. Ikke si at du glemte ham?

Selv om jeg startet tråden, så er vel ikke det noe hinder for å diskutere sak istedenfor person?

Skrevet

«-Verken Pol Pots, Stalin, Sharon...-»

Ganske spenstig å nevne Sharon i samme setning som disse gutta, de er jo dine gamle helter. Dessuten utelot du Arafat. Ikke si at du glemte ham?

Selv om jeg startet tråden, så er vel ikke det noe hinder for å diskutere sak istedenfor person?

Saken her er jo nettopp at USA benytter seg av samme metoder som de nevnte krekene, og derfor mister enhver troverdighet.

Så lenge USA fengsler mennesker uten lov og dom, så kan de selvsagt ikke kritisere andre for å gjøre det samme.

Skrevet

Saken her er jo nettopp at USA benytter seg av samme metoder som de nevnte krekene, og derfor mister enhver troverdighet.

Så lenge USA fengsler mennesker uten lov og dom, så kan de selvsagt ikke kritisere andre for å gjøre det samme.

Herregudamann, hva er dette for slags innstilling? Hæ?

«Næh, fan, dissa amerikanera er jo sånne fælinger, så te hælvete med unga i Russland!»...(!)

*himler*

Skrevet

Herregudamann, hva er dette for slags innstilling? Hæ?

«Næh, fan, dissa amerikanera er jo sånne fælinger, så te hælvete med unga i Russland!»...(!)

*himler*

Det var du som startet en tråd om USA og Guantanamo.

At du nå vil flytte fokus til "ungene i Russland" er forståelig, og viser jo bare at USA ødelegger for demokratiet.

Skrevet

Well, ca 20 prosent av israelerne er etniske arabere OG muslimer. Hvis de har rettet undersøkelsene sine mot det samme «klientellet» i denne spørreundersøkelsen som de gjør når de skal avdekke «den israelske statsterroren», så er jo svaret mildt sagt misvisende.

Men dette visste du nok.

Forøvrig, en skal ikke lenger enn til Frankrike for å finne et kvinnesyn som skiller seg klart ut fra vårt.

Nice try, though.

Jeg forsøkte ikke på noe, syntes bare den passet bra til overskriften.

Ad kvinnesyn, så skal man bare utenfor skandinavia før damene har mistet buksa til fordel for skjørt.

Skrevet

Forklaringen er nok at Storbritannia ikke følte seg angrepet av noen av disse fangene.

Vi vet ikke om noen av disse fangene er uskyldige eller ei. Trolig er mange av dem det. Men også i Norge fengsles mennesker uten tilstrekkelig bevismaterial.

Det er ikke noe spesielt i dette.

Jeg synes ellers ikke vi skal spandere for mange ord på innlegg fra Mr. Kahn.

Skrevet

Forklaringen er nok at Storbritannia ikke følte seg angrepet av noen av disse fangene.

Vi vet ikke om noen av disse fangene er uskyldige eller ei. Trolig er mange av dem det. Men også i Norge fengsles mennesker uten tilstrekkelig bevismaterial.

Hei,

Nei, selvsagt er det mulig at de faktisk har gjort noe, men da er det opp til myndighetene å bevise dette i en rettssal. Alle er uskyldige til det motsatte er bevist.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det var du som startet en tråd om USA og Guantanamo.

At du nå vil flytte fokus til "ungene i Russland" er forståelig, og viser jo bare at USA ødelegger for demokratiet.

...for en gangs skyld.

Selvsagt ønsker jeg en bredere debatt og mer oppmerksomhet rundt det faktum at 17.000 barn mishandles på denne måten. Du relativiserer for langt mindre enn det, det har jeg hele DOL til vitne på.

La meg spørre hvilke demokratier USA ødelegger? Demokratiet i Irak? I Russland? Libya?

Eller «Palestina»?

Skrevet

«-Jeg synes ellers ikke vi skal spandere for mange ord på innlegg fra Mr. Kahn. -»

Her tror jeg både administrator og undertegnede ser klare fordeler, dersom du og dine likesinnede etterlever dette.

Skrevet

Hei,

Nei, selvsagt er det mulig at de faktisk har gjort noe, men da er det opp til myndighetene å bevise dette i en rettssal. Alle er uskyldige til det motsatte er bevist.

Med vennlig hilsen

Sør,

også du vet vel, når du får tenkt deg litt om, at det i praksis er svært vanskelig å bevise noe. Også i Norge begås det "justismord", noe som vel burde illustrere problemet.

Vennlig hilsen

Skrevet

«-Jeg synes ellers ikke vi skal spandere for mange ord på innlegg fra Mr. Kahn. -»

Her tror jeg både administrator og undertegnede ser klare fordeler, dersom du og dine likesinnede etterlever dette.

Hei!

Vi er flere som er bekymret for deg.

Vennlig hilsen

Skrevet

Interessant er det jo også at en rekke mennesker som ble tiltalt for overgrep mot afro-amerikanere i USA, ble frikjent så lenge rettssakene ble avholdt i Sydstatene. Meget taler for at de hadde blitt dømt dersom rettssakene var blitt avholdt i nord...

Det er nok lettere å "frikjenne" mennesker som ikke har gjort noe direkte mot ens egne...

Skrevet

Hei!

Vi er flere som er bekymret for deg.

Vennlig hilsen

Våg i duskutere sak, denne type personangrep ødelegger for alle her inne.

Skrevet

Våg i duskutere sak, denne type personangrep ødelegger for alle her inne.

Hei!

Du skrev:

"Våg i duskutere sak, denne type personangrep ødelegger for alle her inne."

Til dette bemerkes: 1) Det er uklart hva du forsøker å skrive. 2) Jeg angriper ikke din person. Tvert imot: jeg uttrykker bekymring for deg og håper at du snart får det bedre. Dette er ikke noen form for angrep, det kalles "omsorg".

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...