Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Du skrev:

"Våg i duskutere sak, denne type personangrep ødelegger for alle her inne."

Til dette bemerkes: 1) Det er uklart hva du forsøker å skrive. 2) Jeg angriper ikke din person. Tvert imot: jeg uttrykker bekymring for deg og håper at du snart får det bedre. Dette er ikke noen form for angrep, det kalles "omsorg".

Vennlig hilsen

1)Uklarheter oppklares gjerne gjennom debatt. 2)Hvis din agenda går ut på å vise «omsorg», så snakker du med feil person, jeg vil gå så langt som til å si at du er på feil forum.

Delta i diskusjonene med argumenter knyttet til saken. Jeg er revnende likeglad med hva slags oppfatninger du har av meg personlig.

Skrevet

1)Uklarheter oppklares gjerne gjennom debatt. 2)Hvis din agenda går ut på å vise «omsorg», så snakker du med feil person, jeg vil gå så langt som til å si at du er på feil forum.

Delta i diskusjonene med argumenter knyttet til saken. Jeg er revnende likeglad med hva slags oppfatninger du har av meg personlig.

Hei!

Jeg har et klart inntrykk av at du i langt større grad trenger å bli møtt med omsorg og barmhjertighet enn med knusende motargumenter.

Jeg er oppriktig bekymret for deg, og kan ikke se noe annet enn en utpreget humanisme i det.

Omsorgsfull hilsen

Skrevet

Hei!

Jeg har et klart inntrykk av at du i langt større grad trenger å bli møtt med omsorg og barmhjertighet enn med knusende motargumenter.

Jeg er oppriktig bekymret for deg, og kan ikke se noe annet enn en utpreget humanisme i det.

Omsorgsfull hilsen

«-Jeg har et klart inntrykk av at du i langt større grad trenger å bli møtt med omsorg og barmhjertighet enn med knusende motargumenter-»

*LOL*

Unnskyld at jeg ikke kan ta deg helt på alvor, men jeg kan faktisk ikke huske at du har levert ett eneste saklig argument i noen av de svarene du har postet til meg.

Men trøst deg, du er ikke den eneste. Folk flest blir sinte og frustrerte når de ser sin barnetro bli like hullete som en sveitserost. Det norske folket er tross alt oppdratt av Marienlyst og Akersgata, så da ville det være ambisiøst av meg å tro at det kan snus over natten.

Som jeg allerede har sagt; herketekninkker er bortkastet på meg, og spesielt den du prøver deg med her. Selv galleriet vet at du er tom for ammunisjon og bare skriker «pang» for syns skyld.

Skjerp deg. *humrer*

Skrevet

«-Jeg har et klart inntrykk av at du i langt større grad trenger å bli møtt med omsorg og barmhjertighet enn med knusende motargumenter-»

*LOL*

Unnskyld at jeg ikke kan ta deg helt på alvor, men jeg kan faktisk ikke huske at du har levert ett eneste saklig argument i noen av de svarene du har postet til meg.

Men trøst deg, du er ikke den eneste. Folk flest blir sinte og frustrerte når de ser sin barnetro bli like hullete som en sveitserost. Det norske folket er tross alt oppdratt av Marienlyst og Akersgata, så da ville det være ambisiøst av meg å tro at det kan snus over natten.

Som jeg allerede har sagt; herketekninkker er bortkastet på meg, og spesielt den du prøver deg med her. Selv galleriet vet at du er tom for ammunisjon og bare skriker «pang» for syns skyld.

Skjerp deg. *humrer*

Kjære venn,

det er trist at du reagerer med vantro og bitterhet når du blir møtt med omsorg og medlidenhet.

Jeg hadde håpet at du etter hvert skulle føle deg trygg og ikke mistenke andre for å ville deg vondt. Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke ønsker å bruke noen hersketekninkk på deg. Tvert imot: jeg ønsker å møte din sårbarhet med omsorg, slik at du skal kunne føle deg trygg.

Din litt frenetiske måte å reagere på underbygger et generelt inntrykk av at det du aller minst trenger, er å få dine "argumenter" tilbakevist. Det er dessuten ikke noe verdig i å sparke en som allerede ligger nede.

Omsorgsfull hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...