Gå til innhold

Så er IDOL finalene igang da

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, og hva sang Ragnar i kveld da?

Han sang Fyra bugg och en coca-cola. Følger du ikke med eller? *riste oppgitt på hodet* :-)

Skrevet

Han sang Fyra bugg och en coca-cola. Følger du ikke med eller? *riste oppgitt på hodet* :-)

Nettopp!

hihi...

Skrevet

Sandra sang helt grusomt groteskt og stygt!! Hun skulle røket ut, hun har ikke vært noe særlig flink synes jeg da, men hun er vel alle fjortis gutters sukkerklump. At Anh skulle ryke ut hadde jeg ALDRI trodd, selv om hun ikke var helt på topp så var SANDRA helt på bånn.

Gjest Tristelin@
Skrevet

Som musikk-konkurranse er IDOL fullstendig mislykket!

At Ahn røyk ut i kveld mens Sandra faktisk får fortsette, sier vel det meste.

Det er ikke en ren musikkkonkurranse, det er en idolkonkurranse. De skal finne et idol som kan gi plateselskapet høye inntekter ved å selge maaaaaaaaaange plater. Da er personlighet og scenetekke like viktig som stemme. Det er 'pakka' som selger, ikke bare om en person er 'flink' til å synge.

Skrevet

Synes jaffal det var helt tragisk at Sandra fikk gå videre i kveld slik som hun sang. Det var ikke bra - for å si det snilt.

Og Ahn - med _den_ stemmen måtte dra!

Jeg mister hele lysta til å se på Idol, jeg...

Skrevet

Ja, og hva sang Ragnar i kveld da?

:o))) ja jeg så det da jeg hadde sendt innlegget :o))) tenkte nok litt på Ragnar, nabo`n, da jeg skrev innlegget.

Og neimen om jeg så han der :o)

Roald selvfølgelig

Skrevet

håper jeg vinner !!!!

Fikk nesten sjokk da Ahn måtte gå ..... Sandra står jo bare som en bimbo ..... æsj, og hun KAN jo ikke synge. Synd at ikke seerene har fått med seg Ahn tidligere ....

Maria tror jeg kommer til å ryke ut som Espen gjorde ifjor ..... hun er for proff på en måte ......

Nei jeg har falt fulllstendig for stemmen til Kjartan jeg :o)

Skrevet

Synd at Anh gikk ut, jeg ble veldig overrasket over det.

Trodde det ville bli Roald og Sandra.

Heier på Kjartan, jeg. :)

Skrevet

håper jeg vinner !!!!

Fikk nesten sjokk da Ahn måtte gå ..... Sandra står jo bare som en bimbo ..... æsj, og hun KAN jo ikke synge. Synd at ikke seerene har fått med seg Ahn tidligere ....

Maria tror jeg kommer til å ryke ut som Espen gjorde ifjor ..... hun er for proff på en måte ......

Ja, han har en herlig stemme! Heia Kjartan! Håper han vinner!

Jeg kan forresten ikke skjønne at ingen frarådet Ahn å synge Hero - akkurat den låta man spøkte med under hele forrige idol-runde - det er tabu å synge en så oppbrukt karaokelåt.

Skrevet

håper jeg vinner !!!!

Jeg og, heia Kjartan!!! Min absolutte favoritt..

Gjest hehehe.
Skrevet

Jeg håper Margaret vinner hvis ikke får det bare bli ho Maria (Jævlablie)

Skrevet

Jeg håper at Margaret vinner, men jeg tipper at Maria trekker det lengste strået.

De som jeg håper går ut på fredag, er Trung og Sandra. Men det blir nok ikke de. Sandra er jo fjortis-dronninga..Velger taktisk lure sanger, selv om jeg tror hun bare har flaks (tror ikke hun er så veldig taktisk av seg..).

Skrevet

Jeg håper at Margaret vinner, men jeg tipper at Maria trekker det lengste strået.

De som jeg håper går ut på fredag, er Trung og Sandra. Men det blir nok ikke de. Sandra er jo fjortis-dronninga..Velger taktisk lure sanger, selv om jeg tror hun bare har flaks (tror ikke hun er så veldig taktisk av seg..).

Det var bare i første programmet at to deltakere skulle ut, heretter er det en som skal ut pr. program. (Det var 2 sist fordi dommerne tok inn en 11. finale-deltaker).

Skrevet

Jeg tror det er noe i det som sto i en avis, at folk stemmer på den de vil "berge" fra å bli stemt ut, mens de tar det som en selvfølge at bl.a. Anh er så god at hun seiler videre. Dermed kan det gå som det gjorde. Men det var et sjokk. Hun er jo et knalltalent.

Maria er proff, men mere musicalstjerne enn popstjerne. Som Espen i forige runde.

Og dukkesøte Sandra, som sang karaoke og stadig får høre at hun valgte feil sang. Lurer på hva som er riktig sang for henne. My heart belongs to daddy, kanskje? Eller blir hun for ung til å synge Marilyn?

Jeg har en følelse av at det blir igjen bare jenter til slutt, iallfall at ei jente vinner. Og Margareth er veldig god. Virker også som om hun har litt mer enn idol, klær og gutter i hodet. Det er også en fordel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...