Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange som mener det samme som jeg, og selv om vi idag ikke har noen rungende stemme verken i FN eller Sikkerhetsrådet, så er motstanden mot sånne som deg og dine kumpaner stadig økende. Flere og flere ser hvor dere vil hen.

Hvordan oppgjøret kommer og hvordan det vil fortone seg skal jeg ikke spå, men det skal bli trangt i skammekroken der du står med dine åndsfrender nazistene.

*ler*

Som sagt - dere er et knøttlite mindretall av ekstremister.

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

54

• Sør

41

• musikeren

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og som jeg sa, det spiller ingen rolle. Israel er kommet for å bli, og noen «palestinsk» stat kommer aldri til å se dagens lys.

ALDRI!!!

Og månen er laget av gul ost?

Skrevet

Israel er iferd med å gjenoppta arven fra Berlinmuren.

Og Israel er ikke noe demokrati mer enn Sør Afrika under apartheid var et demokrati.

Hvor mange israelere er skutt i forsøk på å ta seg over «muren» til arabernes side? Kan du fortelle meg det, når du først skal sammenlikne sikkerhetsgjerdet med Berlinmuren?

Skrevet

Hvor mange israelere er skutt i forsøk på å ta seg over «muren» til arabernes side? Kan du fortelle meg det, når du først skal sammenlikne sikkerhetsgjerdet med Berlinmuren?

Hva har det med saken å gjøre? Den er bygget på andre menneskers område, omtrent som hvis nazistene skulle bygge en mur gjennom Telemark, for å forhindre at "Hjemmefronten jaget Tyskland i Stillehavet".

Skrevet

Bortsett fra at jødene dreper langt flere muslimer enn omvendt.

Derutover - det er fremdeles Israel som okkuperer andre folks land ulovlig, akkurat som Tyskland okkuperte Norge ulovlig. De må derfor regne med at folk vil forsvare seg.

«-Bortsett fra at jødene dreper langt flere muslimer enn omvendt.-»

Det er nok muslimene som dreper flest muslimer.

Av de som er drept på arabisk side har vært væpnet Arafat-milits, mens drepte israelere har vært kvinner og barn. Bare unntaksvis slår muslimene til mot IDF-mål, og helst der de kan oppnå martyrstatus.

Den eneste grunnen til at ikke det er flere drepte israelere er den sikkerheten som Israel omgir seg med. IDF og Mossad gjør en kjempejobb mot alle odds.

Skrevet

Israel er, per kapita, den største mottaker av u-hjelp i verden.

Hva det har med "jødehat" å gjøre vet jeg ikke? Hvis det var Tanzania som mottok mest u-hjelp, ville du da anklaget folk for å være tanzania-hatere?

????

Så kom med dokumentasjon da, Du er jo så hissig på at jeg skal dokumentere påstandene mine, nå får du leve som du lærer.

Hva slags u-hjelp er det Israel mottar, og hva er det de ikke har betalt tilbake?

Skrevet

*ler*

Som sagt - dere er et knøttlite mindretall av ekstremister.

Og dere er dessverre et hopetall ekstremister. Men så lenge jeg kan gi dere politisk kamp uten å havne i Gulag, så skal jeg stå på. Du er en lett match, i hvert fall.

Skrevet

Og månen er laget av gul ost?

If you say so...

Skrevet

«-Bortsett fra at jødene dreper langt flere muslimer enn omvendt.-»

Det er nok muslimene som dreper flest muslimer.

Av de som er drept på arabisk side har vært væpnet Arafat-milits, mens drepte israelere har vært kvinner og barn. Bare unntaksvis slår muslimene til mot IDF-mål, og helst der de kan oppnå martyrstatus.

Den eneste grunnen til at ikke det er flere drepte israelere er den sikkerheten som Israel omgir seg med. IDF og Mossad gjør en kjempejobb mot alle odds.

Selvsagt kan de beskytte seg, så lenge de har våpenene, akkurat som tyskerene kunne beskytte seg mot Hjemmevernet.

Det berettiger ikke Israels ulovlige okkupasjon.

Skrevet

????

Så kom med dokumentasjon da, Du er jo så hissig på at jeg skal dokumentere påstandene mine, nå får du leve som du lærer.

Hva slags u-hjelp er det Israel mottar, og hva er det de ikke har betalt tilbake?

Du burde da vite at de mottar milliarder av dollar i støtte fra USA?

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? Den er bygget på andre menneskers område, omtrent som hvis nazistene skulle bygge en mur gjennom Telemark, for å forhindre at "Hjemmefronten jaget Tyskland i Stillehavet".

Poenget er at sikkerhetsgjerdet, som består av 5 prosent mur, ikke er beregnet til å holde dissidenter innesperret, men for å holde en morderisk fiende vekk fra sivilbefolkningen.

Så lenge arabiske terrorister utelukkende dreper kvinner og barn ,så må Israel ta de forholdsregler som er nødvendig for å forhindre det.

Sammenlikningene dine med Norge og Tyskland er ikke verd å kommentere, da dette ikke har noen relevanse til virkeligheten. En virkelighet som du stadig forvrenger.

Skrevet

Poenget er at sikkerhetsgjerdet, som består av 5 prosent mur, ikke er beregnet til å holde dissidenter innesperret, men for å holde en morderisk fiende vekk fra sivilbefolkningen.

Så lenge arabiske terrorister utelukkende dreper kvinner og barn ,så må Israel ta de forholdsregler som er nødvendig for å forhindre det.

Sammenlikningene dine med Norge og Tyskland er ikke verd å kommentere, da dette ikke har noen relevanse til virkeligheten. En virkelighet som du stadig forvrenger.

Israel dreper helt uskyldige kvinner og barn ved å bombe dem fra helikoptere/F16, for ikke å snakke om ved å okkupere landet deres ulovlig.

Skrevet

Og dere er dessverre et hopetall ekstremister. Men så lenge jeg kan gi dere politisk kamp uten å havne i Gulag, så skal jeg stå på. Du er en lett match, i hvert fall.

Ved å erklære samtlige nasjoner i verden som "ekstremister" så viser du jo bare hvem som er ekstremisten her.

Skrevet

Selvsagt kan de beskytte seg, så lenge de har våpenene, akkurat som tyskerene kunne beskytte seg mot Hjemmevernet.

Det berettiger ikke Israels ulovlige okkupasjon.

Et berettiget spørsmål, siden du stadig sammenlikner våre hedersmenn- og kvinner i motstandsbevegelsen med terrorister.

Nå er det jo slik at du fremmer argumenter som er identiske med Thore Tveds anti-jødiske hat-tirader på vigrid.net, uten at det synes å plage deg nevneverdig. Er jødehatet ditt tuftet på gammel stalinisme, eller sitter sympatiene dine enda lenger ut i brunsuppa?

Den «ulovlige okkupasjonen» er vedtatt av et Israel-fiendtlig FN, en organisasjon som er totalt dominert av totalitære stater. En organisasjon som, foruten et eneste ærlig unntak, har vært ledet av ortodokse marxister og én nazist; Kurt Waldheim.

Steinene dine smadrer glasshuset ditt i alle kompassretninger.

Skrevet

Du burde da vite at de mottar milliarder av dollar i støtte fra USA?

Jepp, i all hovedsak lån. Jeg ser ikke noe problem i at demokratiske stater støtter hverandre i kampen for selvstendighet i en verden der dine meningsfeller forsøker å tvinge oss tilbake til middelalderen.

Skrevet

Israel dreper helt uskyldige kvinner og barn ved å bombe dem fra helikoptere/F16, for ikke å snakke om ved å okkupere landet deres ulovlig.

Israelske militære har dine «frihetskjempere» som mål, ikke sivile. Men når dette pakket gjemmer seg blant sivile, totalt i strid med enhver konvensjon, så er det ikke til å unngå at uskyldige får lide.

Problemet er at den israelske hæren bryr seg, faktisk til de grader at mange deserterer fordi de ikke klarer å se at det koster barneliv å fjerne disse voldsapenene som du tiljubler.

Arafat skyter sine desertører i filler og henger dem opp-ned i lyktestolper. Flotte folk du holder med. Lyst til å se noen filmsnutter av Arafats justis?

Skrevet

Et berettiget spørsmål, siden du stadig sammenlikner våre hedersmenn- og kvinner i motstandsbevegelsen med terrorister.

Nå er det jo slik at du fremmer argumenter som er identiske med Thore Tveds anti-jødiske hat-tirader på vigrid.net, uten at det synes å plage deg nevneverdig. Er jødehatet ditt tuftet på gammel stalinisme, eller sitter sympatiene dine enda lenger ut i brunsuppa?

Den «ulovlige okkupasjonen» er vedtatt av et Israel-fiendtlig FN, en organisasjon som er totalt dominert av totalitære stater. En organisasjon som, foruten et eneste ærlig unntak, har vært ledet av ortodokse marxister og én nazist; Kurt Waldheim.

Steinene dine smadrer glasshuset ditt i alle kompassretninger.

Nå er det vel nettopp du som ligger nærmest den nazistiske ideologien, og som tydeligvis frekventerer Vigrid sine sider.

Du kan vri og åle deg så mye du orker. Du kan anklage andre for nazisme og marxisme, og alt annet vås.

Du kommer likevel ikke unna at det er Israel som bedriver ulovlig okkupasjon av andre folks landområder, og at det ikke finne EN eneste nasjon i verden som ikke mener at det er palestinerenes land!

Men jeg forstår jo at du heller vil våse om marxister, KGB og Putin for å fjerne fokus fra Israels terrorhandlinger.

Skrevet

Ved å erklære samtlige nasjoner i verden som "ekstremister" så viser du jo bare hvem som er ekstremisten her.

Jeg erklærer ikke «samtlige nasjoner» som ekstremister, jeg erklærer deg og dine likesinnede som ekstremister. Det er alt for mange av dere.

Dette preger selvsagt verdenssamfunnet, noe jeg beklager sterkt.

Skrevet

Israelske militære har dine «frihetskjempere» som mål, ikke sivile. Men når dette pakket gjemmer seg blant sivile, totalt i strid med enhver konvensjon, så er det ikke til å unngå at uskyldige får lide.

Problemet er at den israelske hæren bryr seg, faktisk til de grader at mange deserterer fordi de ikke klarer å se at det koster barneliv å fjerne disse voldsapenene som du tiljubler.

Arafat skyter sine desertører i filler og henger dem opp-ned i lyktestolper. Flotte folk du holder med. Lyst til å se noen filmsnutter av Arafats justis?

Det berettiger ikke at Israel gjør det.

Og Israel bedriver ulovlig okkupasjon; palestinerenes forsvarer sitt eget land!

Skrevet

Jeg erklærer ikke «samtlige nasjoner» som ekstremister, jeg erklærer deg og dine likesinnede som ekstremister. Det er alt for mange av dere.

Dette preger selvsagt verdenssamfunnet, noe jeg beklager sterkt.

ja, det er jo problemet med et demokrati. Ekstremister som deg taper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...