Gjest mor i juni Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hjelp, plutselig er skrifta kjempestor, og alt er strukket i bredden. Før dekket DOL bare 2/3 av bredden på skjermen min, mens nå dekker adressefeltet og det røde feltet øverst på DOL halve skjermen. Hva skal jeg gjøre for å få tilbake det gamle oppsettet? 0 Siter
Mistera Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Trykk på F11 Eller gå inn på Vis/tekststørrelse/mellomstor... eller det du måtte ønske! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Eller gå inn på Vis/tekststørrelse/mellomstor... eller det du måtte ønske! Står på mellomstor. Ingenting skjer om jeg forsøker å endre det.. :-( Det er liksom zoomet inn her.. 0 Siter
snilen Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Gå inn på Skjerm i kontrollpanel, egenskaper, oppløsning... der velger du noe annet enn 540*800 ellernoesånt som du antagelivis har nå. Mulig du har på sikkerhetsmodus. Kanskje fungerer alt fint om du starter maskinen på nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.