Gå til innhold

Helvetes Jysk...

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Joda, men Jesus tåler en støyt. Når man ser hva stakkaren må i gjennom til påske så kan vel ikke en liten dult i knollen ødelegge julehøytiden helt vel?

*s*

Skrevet

Dessuten lyver de på prisene, legger ikke tingene der de skal være så det går ann å vite hva ting koster...

Service har de ikke, selv om de fleste som jobber der må gå den skolen de har...

Hyller som man bare kan være en på å sette opp (ifølge dem) detter sammen og kolapser fordi man egentlig må være tre osv osv...

sist jeg var på jysk gikk jeg fra kassa med alle varene igjen på disken.... da jeg skulle kjøpe på tilbud, og ingen av de varene som lå der var tilbud, så isteden for å betale 200 som jeg kom fram til, av annonser og det som stod på plassen de lå (tilbudshyllen) ble tilsammen 987,-kr... dette var rett før jul, der var masse folk, men det var jeg som fikk skylden for køen, da jeg var vanskelig i kassen sa han... sa bare at tingene lå i tilbudshyllen, og at det ikke stod pris på dem, og at noen av tingene hadde de på tilbud i katalogen som kom i postkassen... fikk da vite at de hadde ukestilbud og at jeg måtte følge med!!! Litt rart sa jeg da iogmed jeg fikk katalogen den dagen!!!

HERLIG! Du er min helt resten av dagen! :)

Skrevet

HERLIG! Du er min helt resten av dagen! :)

Flott at du er her!:)

Har lurt på hvor du ble av... var så aktiv har før!!!

Bente831365380491
Skrevet

Handle hvertfall ikke på møbelringen!!! Der er det dårlig kvalitet, og helt umulig å få hevet kjøpet etter å ha fått 3 sett puter til sofaen........

Skrevet

Flott at du er her!:)

Har lurt på hvor du ble av... var så aktiv har før!!!

meg blir dere ikke kvitt så lett :) - men klassen til mellomste visste om mitt forrige nick - så det var litt pinlig at det var søkbart :)

Skrevet

jeg boikotter både Jysk og Skeidar, og ikke minst El-kjøp!!!

Gjest signe signatur
Skrevet

meg blir dere ikke kvitt så lett :) - men klassen til mellomste visste om mitt forrige nick - så det var litt pinlig at det var søkbart :)

meget mulig at de vet det ennå, for nickskiftet foregikk jo ikke akkurat i "all stillhet" :-)

Skrevet

meget mulig at de vet det ennå, for nickskiftet foregikk jo ikke akkurat i "all stillhet" :-)

Tro meg, det vet det ikke :)

Gjest signe signatur
Skrevet

Tro meg, det vet det ikke :)

Det har jeg litt vanskelig for å tro på.

Jeg er moren til en av elevene.

Skrevet

Det har jeg litt vanskelig for å tro på.

Jeg er moren til en av elevene.

ok!*neier* - det er da ikke så farlig heller. Jeg skriver vel ikek om noe jeg ikke ville sagt ellers i RL :-) - og det vet de som kjenner meg.

Gjest signe signatur
Skrevet

ok!*neier* - det er da ikke så farlig heller. Jeg skriver vel ikek om noe jeg ikke ville sagt ellers i RL :-) - og det vet de som kjenner meg.

Jeg spøkte litt med deg :-) Meg bekjent så kjenner jeg ikke deg.

Skrevet

Jeg spøkte litt med deg :-) Meg bekjent så kjenner jeg ikke deg.

men mange gjør det, det er ikke så farlig! .)

Gjest signe signatur
Skrevet

men mange gjør det, det er ikke så farlig! .)

Akkurat det har jeg lurt litt på. Må lage en ny tråd skjønner jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...