Gå til innhold

Så fikk Høiby sparken

Anbefalte innlegg

Gjest Hereal
Skrevet

Kamuflert som: "Han gikk frivillig av som sjef, tenkte på flyselskapets beste..."

Hvorfor er den offentlige historien alltid at de går av frivillige, når vi VET at de fikk sparken?

Sannheten er jo at Høiby ikke hadde noe valg, men fikk en fin sum for å forlate flyselskapet i stillhet og uten bråk.

Jadda...men akk så uintressant ; )

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

12

• Mistera

5

• Babette

4

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bra at han fikk sparken !

Hvorfor er det bra at han fikk sparken?

Bare fordi han er bror til MM?

Bare et menneske da, men han har tilfeldigvis en søster som er gift med en krompprins ehee. mener kronprins...

Ingen av mannfolka til de venninnen mine og andre jeg vet som har blitt mishandlet av mannen/kjæresten sin har mistet jobben sin!!!

For å si det på den måten, skulle ALLE som slår samboeren sin mann som kvinne mistet jobben sin, hadde de fleste arbeidsledige hatt en jobb.... for å si det på den måten!

Hvorfor skal ha forskjellsbehandles?

Bare fordi han plutselig ble offentlig pga et valg som søsteren tok....

Ikke det, forsvarer ikke mishandling, men forskjellsbehandling derimot slår JEG hardt ned på!!!

Skrevet

Bare et menneske da, men han har tilfeldigvis en søster som er gift med en krompprins ehee. mener kronprins...

Ingen av mannfolka til de venninnen mine og andre jeg vet som har blitt mishandlet av mannen/kjæresten sin har mistet jobben sin!!!

For å si det på den måten, skulle ALLE som slår samboeren sin mann som kvinne mistet jobben sin, hadde de fleste arbeidsledige hatt en jobb.... for å si det på den måten!

Ikke det, forsvarer ikke mishandling, men forskjellsbehandling derimot slår JEG hardt ned på!!!

Tiltredes!

Skrevet

Tiltredes!

hmmmm... hæ? liksom...

Skrevet

hmmmm... hæ? liksom...

Det betyr at han er enig i det du skriver.

Skrevet

Det betyr at han er enig i det du skriver.

Herregud, jeg er sååå trett, har sittet i HELE natt, å skrivi oppgave, nå har det stagnert, og det er visst ikke det enseste som har stagnert... virker som om hjernen min har kapitulert...

Kansje jeg kan legge meg nå, men er så overtrett at jeg er på fnisestadiet!!!

Og oppgaven MÅ gjørest...

Skrevet

Herregud, jeg er sååå trett, har sittet i HELE natt, å skrivi oppgave, nå har det stagnert, og det er visst ikke det enseste som har stagnert... virker som om hjernen min har kapitulert...

Kansje jeg kan legge meg nå, men er så overtrett at jeg er på fnisestadiet!!!

Og oppgaven MÅ gjørest...

Hvis hjernen din har klappet sammen, er det bedre å sove et par timer og fortsette etterpå.

Men hva gjør du her inne hvis du har deadline? Husj, vekk!

Gjest @rebecca@
Skrevet

Med det ukontrollerbare sinnet sitt så har han ikke noe i lufta å gjøre :)

Skrevet

hmmmm... hæ? liksom...

*ler*

Kanskje noen andre vil ta seg bryderiet med å oppklare det mysteriet...

Skrevet

*ler*

Kanskje noen andre vil ta seg bryderiet med å oppklare det mysteriet...

Det har noen allerede gjort.

Darwin P. Erlandsen i Dusteforbundet skrev alltid "Tiltredes".

Gjest Hereal
Skrevet

Tøv.

Han jobber fortsatt i SAS, men ikke på ledernivå.

====

http://www.hegnar.no//hegnar/newsdet.asp?id=142670&cat=66

Ja, han flyr fremdeles. Utrolig at gærningen får lov å føre et fly fremdeles, og det ville jeg mene uavhengig av hvem som var hans søster.

Jeg ville føle meg utrygg i et fly med Høiby bak spakene.Jeg ville føle meg utrygg med hvilken som helst pilot med lignende tilbøyeligheter bak spakene.Får håpe det ikke finnes flere av dem.

En pilot bør ha plettfri vandel og aldri vise tegn til ukontrollert raseri.Personligheten bør være stabil, både på jobb og privat.

Vi får håpe SAS osv behandler denne saken riktig, slik at Høiby ikke får særbehandling pga søsterens posisjon.

Vi ser jo at hans tidligere kollega på høyt nivå i SAS fikk en viktig lederstilling i staben til Haakon og Mette M.*smiskekampanje?*

Skrevet

Ja, han flyr fremdeles. Utrolig at gærningen får lov å føre et fly fremdeles, og det ville jeg mene uavhengig av hvem som var hans søster.

Jeg ville føle meg utrygg i et fly med Høiby bak spakene.Jeg ville føle meg utrygg med hvilken som helst pilot med lignende tilbøyeligheter bak spakene.Får håpe det ikke finnes flere av dem.

En pilot bør ha plettfri vandel og aldri vise tegn til ukontrollert raseri.Personligheten bør være stabil, både på jobb og privat.

Vi får håpe SAS osv behandler denne saken riktig, slik at Høiby ikke får særbehandling pga søsterens posisjon.

Vi ser jo at hans tidligere kollega på høyt nivå i SAS fikk en viktig lederstilling i staben til Haakon og Mette M.*smiskekampanje?*

Hva vet du om alle de andre pilotene i SAS? - Det kan være at det bare var Høiby som ble "færska" og dømt. Det kan jo være piloter som er mer ustabile, men ingen har meldt dem... Jeg går ut fra at piloter også kan miste besinnelsen overfor kjærring, naboer, exer på linje med drosjsåfører, togførere etc. Piloter er vel ikke noen overmennesker?

Skrevet

HELT enig!

Gjest Hereal
Skrevet

Hva vet du om alle de andre pilotene i SAS? - Det kan være at det bare var Høiby som ble "færska" og dømt. Det kan jo være piloter som er mer ustabile, men ingen har meldt dem... Jeg går ut fra at piloter også kan miste besinnelsen overfor kjærring, naboer, exer på linje med drosjsåfører, togførere etc. Piloter er vel ikke noen overmennesker?

Herregud, det er jo det jeg sier da!Les en gang til!

Jeg skriver at jeg håper det ikke finnes flere av dem.Jeg skriver også at jeg ville reagert likt samme hvilken annen pilot enn Høiby dette gjaldt.

Du skriver at pilotor ikke er noe overmenneske.Vel, ingen har påstått det, men det må kreves ganske så plettfri vandel av en pilot som skal føre et fly og ha ansvaret for masse menneskeliv.

Jeg godtar ikke at en pilot er så voldelig at han nesten banker livet ut av en kvinne.Det er straffbart, og ingen bør godta at noe menneske mishandler andre så grovt.

For en pilot bør det få så alvorlige konsekvenser at han mister retten til flylappen på livstid.

Om det finnes flere sorte får i staben, håper jeg alle som en blir "færska" som du skriver.Men det er kansje bare løse antydninger fra deg??

Gjest Hereal
Skrevet

HELT UENIG!

Det må stilles MYE strengere krav til piloters oppførsel, enn mange andre arbeidstakeres oppførsel.

Dette har ingenting med at han er MM sin bror.Det kunne han dra fordeler av istedet for bakdeler,om det var så at det betydde noe i saken.

Videre lurer jeg på hvem Fuga egentlig er?Erre vår faste gjest Ari i stova att? : )

Skrevet

Hvis hjernen din har klappet sammen, er det bedre å sove et par timer og fortsette etterpå.

Men hva gjør du her inne hvis du har deadline? Husj, vekk!

Det hjelper litt når det stopper opp, skjønner du!;)

Sove må jeg kansje vente med til natta... da nabon har bestemt at hun vil plage vettet av meg idag med dunk dunk music

Skrevet

Det har noen allerede gjort.

Darwin P. Erlandsen i Dusteforbundet skrev alltid "Tiltredes".

Skulle det ha noen kobling til undertegnede?

Eller avslører du bare «lokalkunnskap»?

Skrevet

Med det ukontrollerbare sinnet sitt så har han ikke noe i lufta å gjøre :)

Men det har drita fulle piloter...?

Syntes det er værre å være drita på jobb, jeg enn å ikke være det, så får privat live være privat

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...