Gå til innhold

Så fikk Høiby sparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, det er jo det jeg sier da!Les en gang til!

Jeg skriver at jeg håper det ikke finnes flere av dem.Jeg skriver også at jeg ville reagert likt samme hvilken annen pilot enn Høiby dette gjaldt.

Du skriver at pilotor ikke er noe overmenneske.Vel, ingen har påstått det, men det må kreves ganske så plettfri vandel av en pilot som skal føre et fly og ha ansvaret for masse menneskeliv.

Jeg godtar ikke at en pilot er så voldelig at han nesten banker livet ut av en kvinne.Det er straffbart, og ingen bør godta at noe menneske mishandler andre så grovt.

For en pilot bør det få så alvorlige konsekvenser at han mister retten til flylappen på livstid.

Om det finnes flere sorte får i staben, håper jeg alle som en blir "færska" som du skriver.Men det er kansje bare løse antydninger fra deg??

Jeg må si jeg syns det var verre om han hadde vært en notorisk fyllekjører.

Så klart han ikke går rundt og denger folk.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

12

• Mistera

5

• Babette

4

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

HELT UENIG!

Det må stilles MYE strengere krav til piloters oppførsel, enn mange andre arbeidstakeres oppførsel.

Dette har ingenting med at han er MM sin bror.Det kunne han dra fordeler av istedet for bakdeler,om det var så at det betydde noe i saken.

Videre lurer jeg på hvem Fuga egentlig er?Erre vår faste gjest Ari i stova att? : )

Jeg var flisa tidligere, så vet du det :-) so?

Skrevet

Jeg skriver at jeg håper det ikke finnes flere av dem.Jeg skriver også at jeg ville reagert likt samme hvilken annen pilot enn Høiby dette gjaldt.

Du skriver at pilotor ikke er noe overmenneske.Vel, ingen har påstått det, men det må kreves ganske så plettfri vandel av en pilot som skal føre et fly og ha ansvaret for masse menneskeliv.

Jeg godtar ikke at en pilot er så voldelig at han nesten banker livet ut av en kvinne.Det er straffbart, og ingen bør godta at noe menneske mishandler andre så grovt.

For en pilot bør det få så alvorlige konsekvenser at han mister retten til flylappen på livstid.

Om det finnes flere sorte får i staben, håper jeg alle som en blir "færska" som du skriver.Men det er kansje bare løse antydninger fra deg??

Holder du deg innendørs, er du kanskje trygg!! Hvis da ikke Høiby går berserk bak spakene, og styrket flyet ned i hue på deg.

Skrevet

Skulle det ha noen kobling til undertegnede?

Eller avslører du bare «lokalkunnskap»?

Hun forklarer bare ordet - ikkke alle kommer med hentydninger! :) Det ER faktisk et sjeldent ord og nesten ikke kjent blant folk under 40 :)

Skrevet

Skulle det ha noen kobling til undertegnede?

Eller avslører du bare «lokalkunnskap»?

Det er mange artige skapninger som kan skilte med medlemskap der, så jeg utelukker ingenting.

Jeg lurte alltid på når de skrev "medlemskort er avsendt" om de virkelig sendte det.

Skrevet

Holder du deg innendørs, er du kanskje trygg!! Hvis da ikke Høiby går berserk bak spakene, og styrket flyet ned i hue på deg.

LOL

Annonse

Skrevet

«-...men det må kreves ganske så plettfri vandel av en pilot som skal føre et fly og ha ansvaret for masse menneskeliv.-»

Det er tull. Kravene til en pilot, enten det er kommersiell eller annen trafikk, bør vurderes på helt andre kriterier en det du forfekter. En pilot har ikke større ansvar enn en buss-sjåfør, eller en trailersjåfør som befordrer farlig gods.

Yrkesforbud for noe som ikke er direkte relatert til jobben er en uting. Dersom en pedofil søker seg til en barnehage, så stiller saken seg annerledes, men om en mann dømmes for vold, slik som Høyby ble, så behøver ikke det være hans legning eller ha noen relevanse for hans evner som pilot.

Du er dømmesyk, det er det du er!

Gjest ærlig talt, altså!
Skrevet

Ja, han flyr fremdeles. Utrolig at gærningen får lov å føre et fly fremdeles, og det ville jeg mene uavhengig av hvem som var hans søster.

Jeg ville føle meg utrygg i et fly med Høiby bak spakene.Jeg ville føle meg utrygg med hvilken som helst pilot med lignende tilbøyeligheter bak spakene.Får håpe det ikke finnes flere av dem.

En pilot bør ha plettfri vandel og aldri vise tegn til ukontrollert raseri.Personligheten bør være stabil, både på jobb og privat.

Vi får håpe SAS osv behandler denne saken riktig, slik at Høiby ikke får særbehandling pga søsterens posisjon.

Vi ser jo at hans tidligere kollega på høyt nivå i SAS fikk en viktig lederstilling i staben til Haakon og Mette M.*smiskekampanje?*

Gærning? Fordi han klappa til et kvinnfolk som hadde provosert ham der og da? Ikke at det er noen unnskyldning å slå til noen, men vi kvinnfolk vet å terge folk til vanvidd. Hele saken er storm i et vannglass. Og jaggu skal du være en bra gærning om du ikke ser såpass.

Skrevet

Det er mange artige skapninger som kan skilte med medlemskap der, så jeg utelukker ingenting.

Jeg lurte alltid på når de skrev "medlemskort er avsendt" om de virkelig sendte det.

Noen er vel selvskrevne medlemmer, da.

I wouldn't know...

Skrevet

Hun forklarer bare ordet - ikkke alle kommer med hentydninger! :) Det ER faktisk et sjeldent ord og nesten ikke kjent blant folk under 40 :)

Ikke bry deg kjerring, eller veit du hva som vanker!

Skrevet

«-...men det må kreves ganske så plettfri vandel av en pilot som skal føre et fly og ha ansvaret for masse menneskeliv.-»

Det er tull. Kravene til en pilot, enten det er kommersiell eller annen trafikk, bør vurderes på helt andre kriterier en det du forfekter. En pilot har ikke større ansvar enn en buss-sjåfør, eller en trailersjåfør som befordrer farlig gods.

Yrkesforbud for noe som ikke er direkte relatert til jobben er en uting. Dersom en pedofil søker seg til en barnehage, så stiller saken seg annerledes, men om en mann dømmes for vold, slik som Høyby ble, så behøver ikke det være hans legning eller ha noen relevanse for hans evner som pilot.

Du er dømmesyk, det er det du er!

Tiltredes!

Annonse

Skrevet

Phø....jeg er 38, og jeg vet meget vel hva det betyr....SÅ!

:)

Skrevet

Gi deg da. Mener du at folk ikke vet hva det betyr?

Jaja, vi tilhører jo forrige generasjon :o)

Gjest bebba
Skrevet

Jadda...men akk så uintressant ; )

Akkurat, og du interesser deg nok til å starte en tråd om det.

Skrevet

Ikke bry deg kjerring, eller veit du hva som vanker!

Ja, du slår meg med blaute Blitz-vafler på en øde øy? - eller blander jeg nå?

Skrevet

Phø....jeg er 38, og jeg vet meget vel hva det betyr....SÅ!

:)

Hehe - du er så gammel til sinns du! :)

Skrevet

Gi deg da. Mener du at folk ikke vet hva det betyr?

Jaja, vi tilhører jo forrige generasjon :o)

Ja,det forundrer meg mang en gang - noen har til og med ikke hørt om VØMMØL! :)

Skrevet

Ja,det forundrer meg mang en gang - noen har til og med ikke hørt om VØMMØL! :)

Hva?

Alle har vel hørt om dem. Men jeg har ingen plater med dem altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...