Gå til innhold

Gåstaver :)

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Nei. Jeg synes også det ser ufattelig dumt ut.

Fortsetter under...

Gjest strandhai
Skrevet

Sikker ikke. Jeg er hvertfall ikke enig med deg.

Gjest elkano
Skrevet

Synes egentlig ikke det.Bare rart å se at så mange bruker de feil.Nesten så det blir en belastning istedet.

hva er riktig???? ;-)

Skrevet

Det ikke bare ser dumt ut, det føles dumt også. Har prøvd en gang sammen med andre, men det blir med den ene gangen.

Skrevet

Ser LITT rart ut ja.. Staver forbinder jeg med å gå på ski.

Gjest what the...
Skrevet

hva er riktig???? ;-)

Meningen er vel at man skal BRUKE armene.Ikke bære dem med seg med skuldrene helt opp til øra.

Annonse

Skrevet

Den som syns det ser dumt ut, er vel ganske dum selv.

En ypperlig måte å trene HELE kroppen på. Bra for skulderplager dessuten.

Enig.

Super trening.

Så lenge det foregår i skog/mark/tursti og ikke nede i sentrum, ser det overhodet ikke teit ut.

Får da være måte på hva en skal henge seg oppi.

Gjest det ser dumt ut når man ikke bruker de riktig
Skrevet

Det dummeste jeg ser er når noen går med disse stavene og ikke bruker de riktig! De går å "slentrer" med stavene slapt !!! Herregud, vet ikke hvordan jeg kan forklare det. men man må jo bruke armene og ikke bruke stavene til å støtte seg til når man går tur.

Skrevet

Meningen er vel at man skal BRUKE armene.Ikke bære dem med seg med skuldrene helt opp til øra.

Enig - jeg gikk og lærte å bruke dem før jeg satte igang :)

Skrevet

Enig.

Super trening.

Så lenge det foregår i skog/mark/tursti og ikke nede i sentrum, ser det overhodet ikke teit ut.

Får da være måte på hva en skal henge seg oppi.

BRYTING ser også ganske teit ut! :)

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Seriøse langrennsløpere bruker også slike under "off-season". Dog litt annerledes: De bedriver såkalt "spretten skigang" oppover bratte bakker som en form for intervalltrening vanlige stavmosjonister bare kan drømme om.

Til saken: Jeg trener med staver, men kun under "spretten skigang". Dette andre greiene er ikke noe for meg, det blir for lav intensitet. Siden jeg er vant til staver, nei, det ser ikke rart ut. Det er derimot irriterende å se folk bruker dem helt feil. Da gjør de mer skade enn nytte.

Gjest what the...
Skrevet

BRYTING ser også ganske teit ut! :)

Ja,og fotball er iallefall skikkelig teit.Der løper de etter ballen og når de endelig har fått tak i den,så sparker de den vekk igjen!:o)

Gjest signe signatur
Skrevet

Ja,og fotball er iallefall skikkelig teit.Der løper de etter ballen og når de endelig har fått tak i den,så sparker de den vekk igjen!:o)

og på toppen av alt så prøver de hele tiden å treffe stakkaren som står nesten innesperret i et bur...

Annonse

Skrevet

Ja, og så står de der og beskytter målet sitt og tissen sin! :)

Skrevet

Seriøse langrennsløpere bruker også slike under "off-season". Dog litt annerledes: De bedriver såkalt "spretten skigang" oppover bratte bakker som en form for intervalltrening vanlige stavmosjonister bare kan drømme om.

Til saken: Jeg trener med staver, men kun under "spretten skigang". Dette andre greiene er ikke noe for meg, det blir for lav intensitet. Siden jeg er vant til staver, nei, det ser ikke rart ut. Det er derimot irriterende å se folk bruker dem helt feil. Da gjør de mer skade enn nytte.

Men det er fint for oss som er overvektige og har tenkt å gjøre noe med sin egen situasjon. Jeg nekter å la meg "mobbe vekk" fra noe som virker! :) 10 kg nå og HELT annen fasong og mange cm ned siden 8.januar - takket være den "labbinga" mi langs veiene hjemme. HURRA!

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Men det er fint for oss som er overvektige og har tenkt å gjøre noe med sin egen situasjon. Jeg nekter å la meg "mobbe vekk" fra noe som virker! :) 10 kg nå og HELT annen fasong og mange cm ned siden 8.januar - takket være den "labbinga" mi langs veiene hjemme. HURRA!

For fillern, stå på! Jeg mente overhodet ikke noe annet. Vær obs. på teknikken, bare!

Skrevet

For fillern, stå på! Jeg mente overhodet ikke noe annet. Vær obs. på teknikken, bare!

Er det! :) - har lært det skikkelig! Jeg går over en time -omtrent hver dag. STOLT som rakkern!

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Er det! :) - har lært det skikkelig! Jeg går over en time -omtrent hver dag. STOLT som rakkern!

Flott. Da har vi en avtale neste år. 9 mil, mye staking, så stavtreningen din kommer godt med:

http://www.vasaloppet.se

Skrevet

Flott. Da har vi en avtale neste år. 9 mil, mye staking, så stavtreningen din kommer godt med:

http://www.vasaloppet.se

Tror du er gal jeg mann! :) Du skulle sett så blåsvart rumpa mi var for et par uker siden, -etter én runde i lysløypa hjemme - jeg satte meg ned for hver nedoverbakke - nye, laaaaange ski som var sabla godt smurt - og hardt føre! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...