Gå til innhold

Klarer ikke mer...


Katie

Anbefalte innlegg

Nå er det en stund siden sist. Har vært på ferir i Italia i tre uker. Mens jeg var der fikk jeg en fryktelig halsbetennelse og gikk ned veldig mange kg. Etter at jeg kom hjem har vekta fortsatt å gå nedover. Jeg klarer ikke spise selv om jeg så gjerne vil. I dag møtte jeg en venninne på bussen, alt hun sa var "Herregud Katie, nå begynner du å bli stygg igjen, du er altfor tynn!" Blei kjempe lei meg.

Etter at jeeg fikk avslag på søknaden om psykolog behandling har alt bare gått nedover. JEG KLARER IKKE MER. HJELP MEG NOEN!!!!!!!!

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest angel fra småprat

Kjære deg!

Får vondt av å lese innlegget! Vil bare si hold ut, eller kan vi ikke holde ut sammen??? Jeg har og sf, anorexia. Skal gå til senteret for sf i Sandnes, hvis jeg tørr...

D var en dårlig kommentar fra venninna di! D du trenger er støtte og oppmuntring til å spise litt, om det ikke er mye... kjøp noe du liker veldig godt som er fristende...

Du kan maile til meg på: [email protected]

Håper å høre fra deg!!!

Stå på! Kanskje det er et senter for sf der du bor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Katie ! Det er viktig at du ikke glemmer at DU er den viktigste i ditt liv, og ikke alle rundt deg eller de kommentarene som de gir. Jeg vet at det ikke er lett slik som du har det å klare å innse dette. Du har fått avslag på psykologhjelp, var det en psykolog på et sykehus eller en offentlig poliklinikk ? Lurer på om det vil være mulig for deg å ha regelmessig kontakt med legen din eller at du i samråd med han/henne kanskje kan finne en annen person som kan være din behandler. Håper du likevel klarer å holde kontakten med din lege eller en annen person som du stoler på, slik at du ikke er alene med dine tanker og følelser, lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...