Gjest sandex Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Noen som har gode tips til PC-spill for 4-5 åringer?! Min gutt er da nybegynner, har ikke prøvd å spille på PC før 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 . hmmm.. hva er det da!? Finnes det noe på nettet om de? 0 Siter
En_Mamma Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Datteren vår elsket et spill som het Freddy Fisk. Det er et adventurespill for barn. 0 Siter
Mistera Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jossefine spillene... Kjøpte desse til min tanteunge, da hun var 6-7 Det er et av desse pedagogisk rette spillene som lærer barna å stave, regne osv gjennom spill 0 Siter
org Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Spillene fra Barneuniversitetet: http://www.barneuniversitetet.com/index2.php3 Om linken er klikkbar eller ikke, vet jeg ikke. Har aldri prøvd dette før... 0 Siter
morsan Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Flere har sagt spillene om Josefine (og Sofus) og det kan tiltredes! Tips: Det finnes Josefine-blader til salgs, og der følger det med en CD--rom som har smakebiter fra ulike spill. Kjempepopulært! Og Flåklypa er et fantastisk spill! Poden har også vært veldig begeistret for noen Mummi-spill. Den aller enkleste når man skal lære å bruke mus er vel "Nappetassen", men "Trollmannens Rubin" er også fin. 0 Siter
salome Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vår sønn på 5 vender stadig tilbake til Josefine-spillene, Lek&Lær og Pippi. Alle kan anbefales for nybegynnere i den alderen. Kan anbefale: http://www.barneuniversitetet.com/index2.php3?CHANGE=NO 0 Siter
Zarine Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Vår gutt er snart 4 år, han har hatt kjempemykje moro med Labbe Langøres Lek & Lær 3-5 år som vi fikk i introduksjonstilbud frå Barneuniversitetet. Labbe Langøre-spela finst for ulike aldersgrupper, det neste er 4-6 år. Det er både moro og læring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.