Gå til innhold

Sann Magi/ Sand Magi (?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren har snart bursdag og snakker om at hun ønsker seg noe som hun har sett på Cartoon network - Sann magi? Sand Magi©? Vi skjønner ikke hva hun mener. Noen som vet?

Skrevet

Du får prøve å sjekke ut denne siden. Dataen min er så elendig så jeg kan ikke gå inn på sidene

http://no.cartoonnetwork.nu/index_no.html

Her er det bare beyblade for alle pengene.

Hm. Kunne ikke se at de hadde linker til annonsører e.l på de sidene.

Vi har akkurat fått Cartoon Network. Jenta vår tror hun er kommet til himmelen. Igår sa jeg til henne at jeg ikke syns hun burde spise kveldsmat eller legge seg - for da ville hun gå glipp av noe som kanskje aldri kom igjen ;)

Skrevet

Magic Sand er det ganske sikkert. Den yngste ønsket seg det til jul, men fikk det ikke. Det er kun to leketøyskjeder som fører det. Toys`rus(heter det det?) og en som jeg ikke husker navnet på.

http://www.lambstoys.co.uk/acatalog/Magic_Sand.html

Tror det er dette.

Ja, dette kan passe til den ullne beskrivelsen :)

Takk skal du ha.

Men - jeg skjønner faktisk ikke hva det er selv etter å ha sett bilde.

Reklame er noe dritt :(

Skrevet

Hm. Kunne ikke se at de hadde linker til annonsører e.l på de sidene.

Vi har akkurat fått Cartoon Network. Jenta vår tror hun er kommet til himmelen. Igår sa jeg til henne at jeg ikke syns hun burde spise kveldsmat eller legge seg - for da ville hun gå glipp av noe som kanskje aldri kom igjen ;)

Jeg fikk det for en mnd siden jeg også. Heldigvis slutter det klokken ni.

Det var verre før når vi hadde dekoder og det varte hele døgnet. Forøvrig er det masse repriser og de viser til og med ting de store så når de var små.

Gjest Rusle
Skrevet

Takk skal du ha.

Jo, de er utrolig hvor lett de blir påvirket av reklamen. Det ser jo _så_ flott og enkelt ut, men når ungen selv(mor også :o)) skal fikse dette, blir det seende helt anderledes ut ;-)

Tror denne magiske sanden skal legges i vann og formes der. Den skifter visst farge i tillegg.

Skrevet

Jo, de er utrolig hvor lett de blir påvirket av reklamen. Det ser jo _så_ flott og enkelt ut, men når ungen selv(mor også :o)) skal fikse dette, blir det seende helt anderledes ut ;-)

Tror denne magiske sanden skal legges i vann og formes der. Den skifter visst farge i tillegg.

*grøss* Håper hun glemmer at hun ønsker seg det.

Reklame virker sterkt på unge hjerner ja! Jeg får gripe anledningen til å bedrive litt opplæring i å være mediekritisk.

Skrevet

Takk skal du ha.

Det magiske er at sanden blir tørr nården kommer opp av vannet. Noe griseri er det uansett trur eg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...