Gå til innhold

Å bli tynn.

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Blir man tynnere av situps eller blir magemusklene bare sterkere?

Jeg vil sv. gjerne passe i shortsen fra i fjor, men det er mer en tiløp til ekkel bilring.

Altså, jeg vil ha litt litt smalere midje, og kanskje gå ned en tre til fem kilo.

Er det tilstrekkelig å ta noen situps + en gåtur hverdag, samt å droppe f.eks den daglige colaen, eller må det mer drastiske tiltak til?

Skrevet

sit-ups bidrar neppe til vektreduksjon, og du må nok dessverre ta ganske mange for å få six-pack. men du får ganske sterk magemuskulatur etter hvert, og det er jo bra. husk øvelser for ryggen i samme slengen da. og trener du styrke, trekk inn navlen uten å bevege i ryggen samtidig som du har fri respirasjon før hver eneste repetisjon.

daglig gåtur, sløyfe cola, sjokkis og chips er nok den beste for vektreduksjon.

c",)

laguna1365380434
Skrevet

sit-ups bidrar neppe til vektreduksjon, og du må nok dessverre ta ganske mange for å få six-pack. men du får ganske sterk magemuskulatur etter hvert, og det er jo bra. husk øvelser for ryggen i samme slengen da. og trener du styrke, trekk inn navlen uten å bevege i ryggen samtidig som du har fri respirasjon før hver eneste repetisjon.

daglig gåtur, sløyfe cola, sjokkis og chips er nok den beste for vektreduksjon.

c",)

Det høres jo forsåvidt greit.

Sterke magemuskler er ikke noe absolutt must, men zipp bilring er.

Er det tilstrekkelig å bare sløyfe usunne ting, samt gå en tur om jeg vil ned opp til fem kilo før, la oss si juni?

Jeg er vanligvis lett å slanke, uten at jeg har prøvd systematisk før.

Er det noen måte man kontrollere hvilken del av kroppen kiloene forsvinner fra?Det hadde vært kjedelig å sitte igjen med bilring og håndtak, og miste puppene..:-o

Gjest noen kjappe råd
Skrevet

Det høres jo forsåvidt greit.

Sterke magemuskler er ikke noe absolutt must, men zipp bilring er.

Er det tilstrekkelig å bare sløyfe usunne ting, samt gå en tur om jeg vil ned opp til fem kilo før, la oss si juni?

Jeg er vanligvis lett å slanke, uten at jeg har prøvd systematisk før.

Er det noen måte man kontrollere hvilken del av kroppen kiloene forsvinner fra?Det hadde vært kjedelig å sitte igjen med bilring og håndtak, og miste puppene..:-o

Jo mer du slanker deg, jo mer av puppene går dessverre med i dragsuget. Tror jeg leste ca 10 gram/pupp pr kg ned i vekt.

Du kan ikke punktslanke deg.

Fettet blir slanket jevnt over hele kroppen. Men alle har jo forskjellig fasong.

Hjelper heller ikke med situps dersom du har for mye fett på kroppen. Musklene blir strammere, men så lenge fettet er der vil de ikke synes.

Sats heller på colakutt, "spisedag" en gang i uka, og gå en tur en times tid hver dag.

Da fyker kiloene fort av.

1/2 kg i uka er moderat slanking uten for mye stress og sulting. Da har du fort tatt av 5 kg på litt over 2 mndr. Tar du det over 3 mndr så blir det enda lettere å gå ned og du er klar for bikinisesongen midt i juni.

laguna1365380434
Skrevet

Jo mer du slanker deg, jo mer av puppene går dessverre med i dragsuget. Tror jeg leste ca 10 gram/pupp pr kg ned i vekt.

Du kan ikke punktslanke deg.

Fettet blir slanket jevnt over hele kroppen. Men alle har jo forskjellig fasong.

Hjelper heller ikke med situps dersom du har for mye fett på kroppen. Musklene blir strammere, men så lenge fettet er der vil de ikke synes.

Sats heller på colakutt, "spisedag" en gang i uka, og gå en tur en times tid hver dag.

Da fyker kiloene fort av.

1/2 kg i uka er moderat slanking uten for mye stress og sulting. Da har du fort tatt av 5 kg på litt over 2 mndr. Tar du det over 3 mndr så blir det enda lettere å gå ned og du er klar for bikinisesongen midt i juni.

Så dumt at en ikke kan punktslanke seg..hmpf;)

Men jeg er, før bilring lagt til meg sånn fra i fjor engang, naturlig tynn og har hatt pupper fordet, så jeg håper at en er forhåndsinstilt på tilbake til utgangspunktet ved mindre fett tilførsel..;)

Det er ikke så svære greiene, men det er irriterende nok å vokse ut av shorts.

Takker for gode råd!

Da tar jeg meg bare litt sammen, kutter brus på jobb og sånn. Det er sikkert fint for helsen generelt også.:-)

Skrevet

Bli student, ikke noe er en bedre (men usunn) slankekur!

Skrevet

Du har vel ikke blitt feit? Du må ikke ødelegge statestikken for oss fra Løkka. Husk, vi må være syltynne. *LOL*

Gjest m@ma78
Skrevet

Det sies at man får en smalere midje av å trene med rokkering......

Gjest MissSaigon
Skrevet

Punktslanking går ikke!!

Du må nok kutte ut søtsakene og satse på økt mosjon!

Styrketrening er toppers for slankere, for med økt muskelmasse øker du også basalforbrenningen!

Og i tillegg har det den bivirkningen at man får fastere kropp og bedre holdning!

Men du må nok satse på noen flere øvelser enn bare sit-ups :-)

Lykke til! Jeg er sikker på at shortsen passer til sommeren!

laguna1365380434
Skrevet

Du har vel ikke blitt feit? Du må ikke ødelegge statestikken for oss fra Løkka. Husk, vi må være syltynne. *LOL*

Håper jeg ikke går for feit riktig enda:-o

Men, altså, den shortsen var farlig trang, og lagde ekkel bilring når jeg etter mye maktbruk fikk presset den på..

Usj.

laguna1365380434
Skrevet

Bli student, ikke noe er en bedre (men usunn) slankekur!

Jeg ER student..(iallefall nå og da...)

Men jeg sitter for mye inne og stopper meg med snop allikevel.

laguna1365380434
Skrevet

Punktslanking går ikke!!

Du må nok kutte ut søtsakene og satse på økt mosjon!

Styrketrening er toppers for slankere, for med økt muskelmasse øker du også basalforbrenningen!

Og i tillegg har det den bivirkningen at man får fastere kropp og bedre holdning!

Men du må nok satse på noen flere øvelser enn bare sit-ups :-)

Lykke til! Jeg er sikker på at shortsen passer til sommeren!

Takker! :-)

Nå har jeg fått ut fingern og bestilt meg satsmedlemskap, og der skal jeg trene b.la styrke.. Så da håper jeg shortsen sitter som den skal når sesongen kommer.

Dessuten har det hjulpet med situps. Jeg har tatt en uke, og valken er så og si gone..

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...