Gå til innhold

Og hvem andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...enn yrkesdemonstrant og dagdriver Stein Lillevolden var å skue midt i blant disse hodeløse hønene som tagget regjeringsbygget og skrek slagord mot demokratiet?

Dere får mene hva dere vil, men denne gjøken burde dras ned i en mørk kjeller og grisebankes med blaute håndklær til han tagg om å bli avlivet. Resten av denne møkkete anarkistgjengen burde rulles i tjære og fjær og anbringes til lagring på Langøya i Oslofjorden sammen med problemavfallet.

For å spinne videre på den idéen; øya kunne deles i to, så kunne bootboy-banden m/Tvedt få den ene siden og Lillevolden m/slenget den andre.

Kanskje de ville kverket hverandre uten å grise til for skikkelige folk.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

29

• favn

12

• Sør

8

• Grip

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest subsidie
Skrevet

Ja, ja, vi får vel bare takke faen for at du ikke har makt til å realisere de bitre fantasiene dine.

Skrevet

Ja, ja, vi får vel bare takke faen for at du ikke har makt til å realisere de bitre fantasiene dine.

Det skal du fan ikke være så sikker på, far.

Gjest Rusle
Skrevet

Nå synes jeg det er på tide denne Lillevolden blir voksen. Han har sikkert holdt på slik i 20 år.

Gjest malun
Skrevet

Det skal du fan ikke være så sikker på, far.

Dagfinn?

Gjest malun
Skrevet

Finn ham selv.

Nei takk, prøver å kutte ned på ting som er skadelig for meg. Da ryker finnemann aller først.

laguna1365380434
Skrevet

Enig. Og godt sagt.

Når det er sagt sympatiserer jeg ikke nødvendigvis med Lillevolden.

Skrevet

Det er heller synd at ikke noen for lengst har gjort det.

Skrevet

Du skriver: "denne gjøken burde dras ned i en mørk kjeller og grisebankes med blaute håndklær til han tagg om å bli avlivet."

Det virker jo som om du og ham er tvillinger - dere forfekter jo akkurat det samme.

Skrevet

Lillevolden må da snart være pensjonist? Denne blitz-gjengen gjør jo ingen skade, så vidt jeg kan skjønne. Litt steinkasting og tagging mot politiet lager tross alt litt morro og ståk.

De er jo få og har ingen gjennomslagskraft for noe som helst. Så lenge de spiser vafler i blitz-huset og tar en tur med sprayboks og småstein et par ganger i året, får vi vel bare leve med dem.

Skrevet

Takk og lov for at historie og nåtid framviser at noen uredde mennesker ikke så lett lar seg teflonere og dysse i apolitisk og materiell slummer.

Heia Blitz og all verdens engasjerte og sinte subkulturelle oppviglere med faens pønkete sjel! Respekt!

Skrevet

Du skriver: "denne gjøken burde dras ned i en mørk kjeller og grisebankes med blaute håndklær til han tagg om å bli avlivet."

Det virker jo som om du og ham er tvillinger - dere forfekter jo akkurat det samme.

...går fortsatt på autopilot, ser jeg. Når skal vi se litt annet enn personangrep fra din side? Hva om du våget å fokusere på sak, bare for én gangs skyld?

Skrevet

Lillevolden må da snart være pensjonist? Denne blitz-gjengen gjør jo ingen skade, så vidt jeg kan skjønne. Litt steinkasting og tagging mot politiet lager tross alt litt morro og ståk.

De er jo få og har ingen gjennomslagskraft for noe som helst. Så lenge de spiser vafler i blitz-huset og tar en tur med sprayboks og småstein et par ganger i året, får vi vel bare leve med dem.

Hvis du ser hva signaturen «favn» mener om denne saken, så ser jo at anarki har en viss smitteeffekt. Det er jo tragisk at vi - i 2004 - ikke skal ha kommet lenger enn at vi (ikke jeg) heier på en gjeng pøbler som ikke engang kan skaffe seg mat på bordet uten støtte fra det de hater mest.

«Send dem på Jeddern», pleide bestefar min å si om folk som ikke bidro til annet enn fanskap. Jaggu', sier jeg!

Skrevet

Hvis du ser hva signaturen «favn» mener om denne saken, så ser jo at anarki har en viss smitteeffekt. Det er jo tragisk at vi - i 2004 - ikke skal ha kommet lenger enn at vi (ikke jeg) heier på en gjeng pøbler som ikke engang kan skaffe seg mat på bordet uten støtte fra det de hater mest.

«Send dem på Jeddern», pleide bestefar min å si om folk som ikke bidro til annet enn fanskap. Jaggu', sier jeg!

Jeg tror både du, jeg og faktisk de fleste skal være glade for at ikke alle slapt og opportunistisk innordner seg.

Skrevet

Jeg tror både du, jeg og faktisk de fleste skal være glade for at ikke alle slapt og opportunistisk innordner seg.

Og når fikk du inntrykk av at JEG innordner meg?

Skrevet

Nå synes jeg det er på tide denne Lillevolden blir voksen. Han har sikkert holdt på slik i 20 år.

Han virker litt tragisk, ja - han har jo holdt på i samme duren så lenge jeg kan huske. Men det som er litt komisk/tragisk, er at i det øyeblikket han viser trynet sitt i en demonstrasjon, så blir han nesten umiddelbart lagt i jern av politiet - uansett om han er med på å starte bråk eller ikke :-)

"........................"

Skrevet

Som de fundamentalistiske islamittene mener du?

Skrevet

Takk og lov for at historie og nåtid framviser at noen uredde mennesker ikke så lett lar seg teflonere og dysse i apolitisk og materiell slummer.

Heia Blitz og all verdens engasjerte og sinte subkulturelle oppviglere med faens pønkete sjel! Respekt!

Apolitiske? Respekt????

Det kan da umulig finnes mer udemokratiske og asosiale individer på Guds grønne jord enn disse relikeveene oppe i Pilestredet.

Sånne er gått ut på dato, vi skriver 2004 på kalenderen, og Stalin, Hoxha, Ceuchescu, Honecher og Pol Pot er ute.

Skrevet

Og når fikk du inntrykk av at JEG innordner meg?

Riktig, det gjør du ikke. Derfor skulle mitt poeng favne bredere.

Uansett - tross ditt politiske ståsted, skjønner du sikkert hvorfor samfunnet trenger oppviglere i flere valører?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...