Gå til innhold

Og hvem andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem 'dyrker' blitzerne? *spent*

Dette tror jeg da sannelig jeg nevnte for bare et par innlegg siden? Blitzernes politiske ståsted er da så langt ute på den sosialistiske venstresiden som det går an å komme, da selvsagt de som er politisk engasjerte.

Men det finnes også blitzere som er bare «hanging out» eller «along for the ride» uten noen annen tilhørighet enn lettere tilgang på hasj og vafler.

Jeg kan sikkert grave dypere i dette, men nå må jeg sannelig se å få gjort noe annet her, ellers så blir ihvert fall anarki.

Ha det bra så lenge.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

29

• favn

12

• Sør

8

• Grip

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ser fortvilet rundt etter skikkelige folk*

Ingen her - ingen der.

*logger av*

Ikke i speilet engang? *humrer*

*logger etter*

Skrevet

Ikke i speilet engang? *humrer*

*logger etter*

Sorry. Har ikke klokke.

*sjekker inn på Lufthansa*

Gjest signe signatur
Skrevet

Du er ikke sann...!

Skjerp deg!

Gjest signe signatur
Skrevet

...går fortsatt på autopilot, ser jeg. Når skal vi se litt annet enn personangrep fra din side? Hva om du våget å fokusere på sak, bare for én gangs skyld?

Akkurat som du gjorde i hovedinnlegget?

*rister på hodet*

Skrevet

Det var da leit å høre, kjære.

Tja..her må vel tidene sies å være i bedring, ja, de må absolutt det, forholdene tatt i betraktning.

Ellers går jeg og tripper og venter på noen lune plussgrader slik at teak'en ombord kan få sine strøk.

Håper ting retter seg snart. Hadde vært hyggelig med en mail forresten.

Done.

Skrevet

Jeg mikser ingen begreper. Demokratiske rettigheter betyr også retten til (høylydt) å si sin mening. En ulovlig demo eller fem må vi tåle.

At s.k. blitzere tar seg til rette med å kjeppjage nynazistiske skinheads og ikke minst jobber aktivt for å avdekke og eliminere aktiviteten til hjernene bak disse destruktive volds- og fascistoide elementene, gjør at vi andre antagelig kan føle oss en smule tryggere.

For øvrig: 'Blitz-huset' har i alle år (så langt min viten strekker seg), engasjert seg i f.eks. kampen mot horrible regimer i Latin-Amerika osv.osv.

Kort sagt, Blitz rommer politisk oppegående og engasjerte mennesker. Men selvsagt slasker der også, som alle andre steder. De er bare mer synlige enn de andre slaskene.

Så lenge de tyr til vold og hærverk så kan du ikke med ramme alvor påstå at det ligger innenfor ytringsfriheten?

Skrevet

Akkurat som du gjorde i hovedinnlegget?

*rister på hodet*

Javel? For eksempel...?

Skrevet

Går du under kategorien skikkelige folk??

Har du informasjon som kan bevise noe annet?

Våg å diskutere sak, ikke ødelegg diskusjonene med dette overflødige skvalderet.

Gjest signe signatur
Skrevet

Javel? For eksempel...?

Den skal jeg la stå ubesvart.......!

Skrevet

Den skal jeg la stå ubesvart.......!

Hvorfor det? Kan du ikke vise meg hva jeg har gjort galt da, så jeg får anledning til å forvare meg eller beklage eventuelle overtramp?

Gjest signe signatur
Skrevet

Hvorfor det? Kan du ikke vise meg hva jeg har gjort galt da, så jeg får anledning til å forvare meg eller beklage eventuelle overtramp?

*flirer av deg*

Det skal jeg også la stå ubesvart.

Og ja, jeg bruker personangrep, like mye som du gjør det i hovedinnlegget ditt.

Skrevet

*flirer av deg*

Det skal jeg også la stå ubesvart.

Og ja, jeg bruker personangrep, like mye som du gjør det i hovedinnlegget ditt.

Jeg får si som Sør: så du har altså intet svar?

Jeg aksepterer det.

Skrevet

Har du informasjon som kan bevise noe annet?

Våg å diskutere sak, ikke ødelegg diskusjonene med dette overflødige skvalderet.

Du skriver: "Har du informasjon som kan bevise noe annet?"

Selvsagt. Ditt eget utsagn beviser det jo!

Sitat: "denne gjøken burde dras ned i en mørk kjeller og grisebankes med blaute håndklær til han tagg om å bli avlivet."

Du er akkurat som dem!

Skrevet

Du skriver: "Har du informasjon som kan bevise noe annet?"

Selvsagt. Ditt eget utsagn beviser det jo!

Sitat: "denne gjøken burde dras ned i en mørk kjeller og grisebankes med blaute håndklær til han tagg om å bli avlivet."

Du er akkurat som dem!

Jeg har sett disse gjøkungene på nært hold, de er voldelige, avstumpede og så usympatiske i sin uttrykksform at en sammenlikning mellom dem og meg faller på sin egen urimelighet.

Men når det er sagt, jeg er IKKE passifist, jeg vender IKKE det annet kinn til. Jeg tror på prinsippet om at styrke er den eneste fredsskapende faktor så lenge den er i den siviliserte verdens favør.

Dersom jeg tar en plakat med bilde av Sharon og stiller meg alene opp foran dette pakket, så ville jeg blitt utsatt for både trusler og vold. Hadde jeg hatt med meg folk nok til å utgjøre en seriøs trussel overfor pakket, så ville jeg fått demonstrere i fred. See?

Dette er dine politiske meningsfeller, Sør, de er på DITT lag. Akkurat som nazistene, som dere engang inngikk en pakt med. En pakt som, tross Hitlers overfall, enda ikke er oppløst i 2004, der jødene er et felles hatobjekt som er skyld i all nød.

Skrevet

Jeg har sett disse gjøkungene på nært hold, de er voldelige, avstumpede og så usympatiske i sin uttrykksform at en sammenlikning mellom dem og meg faller på sin egen urimelighet.

Men når det er sagt, jeg er IKKE passifist, jeg vender IKKE det annet kinn til. Jeg tror på prinsippet om at styrke er den eneste fredsskapende faktor så lenge den er i den siviliserte verdens favør.

Dersom jeg tar en plakat med bilde av Sharon og stiller meg alene opp foran dette pakket, så ville jeg blitt utsatt for både trusler og vold. Hadde jeg hatt med meg folk nok til å utgjøre en seriøs trussel overfor pakket, så ville jeg fått demonstrere i fred. See?

Dette er dine politiske meningsfeller, Sør, de er på DITT lag. Akkurat som nazistene, som dere engang inngikk en pakt med. En pakt som, tross Hitlers overfall, enda ikke er oppløst i 2004, der jødene er et felles hatobjekt som er skyld i all nød.

Du skriver: "Jeg har sett disse gjøkungene på nært hold, de er voldelige, avstumpede og så usympatiske i sin uttrykksform at en sammenlikning mellom dem og meg faller på sin egen urimelighet."

Du skrev: "denne gjøken burde dras ned i en mørk kjeller og grisebankes med blaute håndklær til han tagg om å bli avlivet."

Helt i samme gate.

Skrevet

Du skriver: "Jeg har sett disse gjøkungene på nært hold, de er voldelige, avstumpede og så usympatiske i sin uttrykksform at en sammenlikning mellom dem og meg faller på sin egen urimelighet."

Du skrev: "denne gjøken burde dras ned i en mørk kjeller og grisebankes med blaute håndklær til han tagg om å bli avlivet."

Helt i samme gate.

Sør, hør her: dine forsøk på å parkere meg med denne type personangrep har lite for seg. Det var en periode da du deltok i diskusjonene med et visst engasjement, selv om mye var ren kverulering. Nå ser det ut som du har gitt opp, og bare sitter i grøfta og grynter av deg enstavelsesord.

Tilbake til saken! Blitzerne er en del av det konseptet som daglig dreper sivile kvinner og barn i Israel, og som ideologisk sett ikke skiller seg en tøddel fra de som kjørte 6 millioner jøder og 5 millioner andre «unerwunchte» til Auschwitz og andre dødsleire i Polen og Tyskland.

På samme måten som Tjekaen (KGBs forløper) under Felix Drezinskij gjennomførte sin terror, begynner nå udemokratiske krefter å mobilisere både i Norge og i Europa, fortsatt med sine revolusjonære drømmer i 2004. Dette er hva du sammenlikner meg med, fordi du har intet ønske om å bli konfrontert med politiske realiteter som gjør at du møter deg selv i døra.

For gudene skal vite at blitzgjengen gjør det.

Skrevet

Sør, hør her: dine forsøk på å parkere meg med denne type personangrep har lite for seg. Det var en periode da du deltok i diskusjonene med et visst engasjement, selv om mye var ren kverulering. Nå ser det ut som du har gitt opp, og bare sitter i grøfta og grynter av deg enstavelsesord.

Tilbake til saken! Blitzerne er en del av det konseptet som daglig dreper sivile kvinner og barn i Israel, og som ideologisk sett ikke skiller seg en tøddel fra de som kjørte 6 millioner jøder og 5 millioner andre «unerwunchte» til Auschwitz og andre dødsleire i Polen og Tyskland.

På samme måten som Tjekaen (KGBs forløper) under Felix Drezinskij gjennomførte sin terror, begynner nå udemokratiske krefter å mobilisere både i Norge og i Europa, fortsatt med sine revolusjonære drømmer i 2004. Dette er hva du sammenlikner meg med, fordi du har intet ønske om å bli konfrontert med politiske realiteter som gjør at du møter deg selv i døra.

For gudene skal vite at blitzgjengen gjør det.

De forfekter vold.

Du forfekter vold.

Så enkelt er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...