Gå til innhold

Og hvem andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du informasjon som kan bevise noe annet?

Våg å diskutere sak, ikke ødelegg diskusjonene med dette overflødige skvalderet.

NEI, DET VAR ET SERIØST SPØRSMÅL; FOR HVIS HAN PLAGER DEG OG DU ER NORMALE; SÅ GJØR JO DET MEG UNORMAL, OG DET ER JO GREITT Å VITE SLIKT FØR EN BIKKER DE 30....liksom..

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

29

• favn

12

• Sør

8

• Grip

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De forfekter vold.

Du forfekter vold.

Så enkelt er det.

«-De forfekter vold…Du forfekter vold…Så enkelt er det.-»

De planlegger og utøver vold og terror – jeg forfekter selvforvar. Det er vesensforskjell her. Eller mener du kanskje at de allierte ikke var bedre enn nazistene også?

Tør du ikke ta debatten?

Skrevet

NEI, DET VAR ET SERIØST SPØRSMÅL; FOR HVIS HAN PLAGER DEG OG DU ER NORMALE; SÅ GJØR JO DET MEG UNORMAL, OG DET ER JO GREITT Å VITE SLIKT FØR EN BIKKER DE 30....liksom..

Jeg blander meg ikke inn i hva slags oppfatninger du har av deg selv. Diskutér sak!

Skrevet

«-De forfekter vold…Du forfekter vold…Så enkelt er det.-»

De planlegger og utøver vold og terror – jeg forfekter selvforvar. Det er vesensforskjell her. Eller mener du kanskje at de allierte ikke var bedre enn nazistene også?

Tør du ikke ta debatten?

De påstår, akkurat som Israel påstår, og du påstår, at de/dere "forsvarer" seg.

Skrevet

De påstår, akkurat som Israel påstår, og du påstår, at de/dere "forsvarer" seg.

Og en kan ikke bruke marxistiske analyseverktøy i 2004 for å finne ut hvem som har rett.

Dette vet du, og derfor gjentar du pugget ditt fremfor å argumentere.

Skrevet

Og en kan ikke bruke marxistiske analyseverktøy i 2004 for å finne ut hvem som har rett.

Dette vet du, og derfor gjentar du pugget ditt fremfor å argumentere.

Den eneste marxisten her er deg.

Skrevet

Den eneste marxisten her er deg.

...Josef Goebbles, pleide også å gjenta løgnene for at de til slutt skulle oppfattes som en sannhet.

Det er beklagelig at du tar opp arven etter ham.

Det er også beklagelig at du har sluttet å debattere.

Skrevet

...Josef Goebbles, pleide også å gjenta løgnene for at de til slutt skulle oppfattes som en sannhet.

Du får bestemme deg om du skal anklage folk for marxisme eller nazisme - selv om det er åpenbart at den eneste grunnen du gjør det er at du ikke har reelle argumenter.

Skrevet

Og du fortsetter i Goebbels fotspor? Du har bare byttet ut jødene med "palestinrabere"

Skrevet

Du får bestemme deg om du skal anklage folk for marxisme eller nazisme - selv om det er åpenbart at den eneste grunnen du gjør det er at du ikke har reelle argumenter.

Kan ikke se at jeg anklager deg for mer enn du anklager meg. At du tar dette personlig fornærmende opp er jo selvsagt trist.

Hva argumenter angår, det ser ikke ut til at du klarer mer en fire, fem linjer med det samme pugget som vi alle kjenner så inderlig godt fra før. Unyansert, gammelt og forslitt, og forlengst gått ut på dato.

Skrevet

Og du fortsetter i Goebbels fotspor? Du har bare byttet ut jødene med "palestinrabere"

Kan du gjøre rede for hva du mener her på en folkelig måte?

Skrevet

Kan du gjøre rede for hva du mener her på en folkelig måte?

Ditt vås om muslimer er akkurat det samme som jødehat, bare med "jøde" byttet ut med "muslim".

Skrevet

Et vesentlig spørsmål er jo om Lillevolden ikke snart skal sone straffen han er idømt for å ha brutt norsk lov...

"Merkelig" nok er det ingen fra venstresiden i norsk politikk som etterlyser "likehet for loven" i tilfellet Lillevolden.

Skrevet

Et vesentlig spørsmål er jo om Lillevolden ikke snart skal sone straffen han er idømt for å ha brutt norsk lov...

"Merkelig" nok er det ingen fra venstresiden i norsk politikk som etterlyser "likehet for loven" i tilfellet Lillevolden.

Nei, det kan jo ligge genuin «omsorg» bak dette også. Den samme omsorgen som ble Norges desidert mest sutrene «samvittighetsfange, Arne Treholt, til del.

Jeg har planer om å skrive litt om venstresosialistene og deres forbindelser med våre naboer i øst. Dette har jeg gjort tidligere på andre nettsteder, og det har skapt høye bølger.

Kanskje det kan bringe litt klarhet i hvorfor og ikke minst hvordan Lillevolden kan operere utenfor begrepet «likhet for loven».

Hvis jeg ikke drukner i hyling etter dokumentasjon og «genuin omsorg» da.

Skrevet

Ditt vås om muslimer er akkurat det samme som jødehat, bare med "jøde" byttet ut med "muslim".

...hvordan du har regnet ut det?

Kritiserer jeg islamistene på samme grunnlag som du kritiserer jødene? Nei. Hvis det skulle være sammenlikningsgrunnlag, så måtte jødene ha X antall flykapringer bak seg, X antall målrettede terrorhandlinger mot vestlig sivilisasjon, X antall direkte og målrettede aksjoner mot sivile.

Kan du sette opp et regnestykke som kan vise meg at jøder matcher islamister her? Nei, det kan du ikke, og det vet du. Derfor vil du heller ikke ta diskusjonen lenger opp på banen enn det du gjør. Men du dribler som en gal innenfor egen 16-meter, Sør, og det vet du, det vet jeg, og det vet alle som leser disse trådene.

Diskutér sak, eller bli oversett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...