Gå til innhold

Det går jo bra!


Dystonia

Anbefalte innlegg

Utrolig nok går det VELDIG bra uten Seroxat! Har klart meg ei hel uke nå uten bivirkninger:-) Tok siste tablett forrige søndag.... !

Men jeg tror ikke det ville gått like bra uten Sanolux helselampe.... nei, det tror jeg ikke. Jeg skal bruke den noen dager enda for så å prøve meg uten, er spent på hvordan det går.

Noen her som har erfaring med helselampe isteden for (eller i tillegg til) antidepresiva?

Du Nils Håvard - tror du dette går greit nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Jeg tror helselampen er mindre viktig nå enn den vil være fra november. Nå burde du få nok lys uansett.

Jeg ønsker deg i hvert fall lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror helselampen er mindre viktig nå enn den vil være fra november. Nå burde du få nok lys uansett.

Jeg ønsker deg i hvert fall lykke til :-)

Mindre viktig om jeg sitter mye inne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl

Mindre viktig om jeg sitter mye inne også?

Ja, med mindre du sitter i kjelleren eller med gardinene trukket for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl

Ja, med mindre du sitter i kjelleren eller med gardinene trukket for.

Men tro ikke at jeg er negativ til Sanolux-lampen. Har faktisk overveid å kjøpe en for å bruke på kontoret i venterhalvåret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tro ikke at jeg er negativ til Sanolux-lampen. Har faktisk overveid å kjøpe en for å bruke på kontoret i venterhalvåret :-)

Det var virkelig en god betegnelse på vinterhalvåret!!!!

Vi venter på sommeren. Var det en skrivefeil eller var det bevisst :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...