Gjest Månestråle65 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hvordan ville du ha tolket og oppfattet følgende utsagn: Hvis du ringer xxxx igjen, så skal du få se stjerne og planter du aldri har sett før. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 hadde oppfattet at vedkommende var sint - og om vedkommende hadde for VANE å denge på folk hadde jeg tatt det som en trussel og ringt politiet, -om det var noen som bare fant på ord fordi vedkommende var drit forbannet og drit lei telefoner, så hadde nok latt være å ringe mer... 0 Siter
Gjest Månestråle65 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 hadde oppfattet at vedkommende var sint - og om vedkommende hadde for VANE å denge på folk hadde jeg tatt det som en trussel og ringt politiet, -om det var noen som bare fant på ord fordi vedkommende var drit forbannet og drit lei telefoner, så hadde nok latt være å ringe mer... Vedkommende er min samboer. Har aldri slått meg, men jeg oppfattet dette som en trussel om det. Han sier at det ikke var det, men jeg mener et slikt utsagn har undertoner av det. Jeg hadde ringt en dame, som han sier han ikke har noe kontakt med, midt på natten når jeg var full. Han har ingen kontakt til tross for at han får sms fra henne... 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vedkommende er min samboer. Har aldri slått meg, men jeg oppfattet dette som en trussel om det. Han sier at det ikke var det, men jeg mener et slikt utsagn har undertoner av det. Jeg hadde ringt en dame, som han sier han ikke har noe kontakt med, midt på natten når jeg var full. Han har ingen kontakt til tross for at han får sms fra henne... Skjønner han jeg. Og han hadde det sikkert bare i kjeften. Han følse seg så kalt "tråkket på" of "driti ut" av deg i alle din sjalusi og teit mistenksomhet. Du driver han vekk med sånt, og han har lov å blir forbannet. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vedkommende er min samboer. Har aldri slått meg, men jeg oppfattet dette som en trussel om det. Han sier at det ikke var det, men jeg mener et slikt utsagn har undertoner av det. Jeg hadde ringt en dame, som han sier han ikke har noe kontakt med, midt på natten når jeg var full. Han har ingen kontakt til tross for at han får sms fra henne... Jeg tror ikke det samme som Fuga. Var jeg deg ville jeg pressa kjæresten til å fortelle sannheten. Om hun tar kontakt med ham uten at han vil det, så ville han ikke reagert så sterkt på at du hadde ringt henne (iom at han også må finne hennes adferd litt plagsom). 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg tror ikke det samme som Fuga. Var jeg deg ville jeg pressa kjæresten til å fortelle sannheten. Om hun tar kontakt med ham uten at han vil det, så ville han ikke reagert så sterkt på at du hadde ringt henne (iom at han også må finne hennes adferd litt plagsom). Det må jo bli opp til HAN! Folk må da få lov til å kjenne folk som den andre partneren ikke liker?!?!?! 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det må jo bli opp til HAN! Folk må da få lov til å kjenne folk som den andre partneren ikke liker?!?!?! Les månestråles innlegg en gang til... Min første setning var ikke ment som noe angrep på deg. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Les månestråles innlegg en gang til... Min første setning var ikke ment som noe angrep på deg. Jeg mener fremdeles det samme. Om min mann hadde ringt til en mannlig venn av meg - om natten, i fylla, for å fortelle at denne mannlige vennen skulle holde seg unna meg el. så hadde jeg vært fly forbanna, flau og alt det der. Om min "klengete" venn føltes ubehagelilg var jeg i full stand til å ta det opp selv. Hadde ikke likt en slik "ridderlighet". 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg mener fremdeles det samme. Om min mann hadde ringt til en mannlig venn av meg - om natten, i fylla, for å fortelle at denne mannlige vennen skulle holde seg unna meg el. så hadde jeg vært fly forbanna, flau og alt det der. Om min "klengete" venn føltes ubehagelilg var jeg i full stand til å ta det opp selv. Hadde ikke likt en slik "ridderlighet". Cluet her er at han sier at de ikke har kontakt, og at han truer med stjerner og planeter (bank). Vi mener altså det motsatte av hverandre, så får månestråle selv finne ut hva hun mener og tror :-) 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Cluet her er at han sier at de ikke har kontakt, og at han truer med stjerner og planeter (bank). Vi mener altså det motsatte av hverandre, så får månestråle selv finne ut hva hun mener og tror :-) Jo, men mange sier at de ikke har kontakt NETTOPP fordi de har en sabla sjalu partner - jeg VET det ikke er pent å lyve, -jenter er ofte mer irritert på løgnen enn det det lyves om,- men menn kan finne på å lyve "for husfreden" - om helt uskyldige ting. Hun burde satt seg ned og fortalt han hvor ALVORLIG dette var for henne, det at hun mistenker han for å lyve, og at HUN oppfatter at det derfor ligger noe mer bak. HUN må overbevise HAN at han ikke får på pukkelen om han forteller sannheten, at det kun er denne kvinnen som sender sms'er etc. Skjønner du hva jeg mener? - Alle løgn må ikke nødvendigvis skjule utroskap - men at man kjenner partneren sin såpass at man har prøvd å fortelle om "bare venner" før og blitt plaget med det såpass at man velger å tie i stedet. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jo, men mange sier at de ikke har kontakt NETTOPP fordi de har en sabla sjalu partner - jeg VET det ikke er pent å lyve, -jenter er ofte mer irritert på løgnen enn det det lyves om,- men menn kan finne på å lyve "for husfreden" - om helt uskyldige ting. Hun burde satt seg ned og fortalt han hvor ALVORLIG dette var for henne, det at hun mistenker han for å lyve, og at HUN oppfatter at det derfor ligger noe mer bak. HUN må overbevise HAN at han ikke får på pukkelen om han forteller sannheten, at det kun er denne kvinnen som sender sms'er etc. Skjønner du hva jeg mener? - Alle løgn må ikke nødvendigvis skjule utroskap - men at man kjenner partneren sin såpass at man har prøvd å fortelle om "bare venner" før og blitt plaget med det såpass at man velger å tie i stedet. Les mitt første svar til månestråle. Jeg sier at hun må få et svar fra samboeren sin. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Les mitt første svar til månestråle. Jeg sier at hun må få et svar fra samboeren sin. Hun har allikevel "forgått" seg med denne telefonen i fylla, har hun ikke? 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hun har allikevel "forgått" seg med denne telefonen i fylla, har hun ikke? hehe :-) Du _vil_ ha rett? Jeg synes det er vanskelig å svare på om hun har gjort noe galt for jeg kjenner ikke resten av historien dems. 0 Siter
Mistera Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kommunikasjonssvikt? Hadde sambo (noe jeg fortiden ikke har) sagt noe sånt til meg for å forsvare et annet kvinnemenneske som han påstår at han ikke har et vennskap med.... så hadde jeg tenkt meg om to ganger! 0 Siter
serendipity Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 hehe :-) Du _vil_ ha rett? Jeg synes det er vanskelig å svare på om hun har gjort noe galt for jeg kjenner ikke resten av historien dems. Jeg lurer mest på om Månestråle er født i 1965 jeg ?? 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg lurer mest på om Månestråle er født i 1965 jeg ?? Det skulle være irrelevant mener jeg. Jeg mener det er denne mannen som gjør at hun føler seg uttrygg. 1) han sier at de ikke har kontakt til tross for at hun sender sms 2) når hun ringer til henne for å sjekke truer han med å slå Som jeg sa: dersom han ikke hadde noe med denne kvinnen å gjøre, så vil vel han også finne hennes sms'er plagsomme? Hvorfor skal han da reagere så STERKT (trussel om bank) på at hun ringte? Nei, jeg sier for ørtende gang: hvis jeg var månestråle så ville jeg sørget for en skikkelig prat. 0 Siter
serendipity Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det skulle være irrelevant mener jeg. Jeg mener det er denne mannen som gjør at hun føler seg uttrygg. 1) han sier at de ikke har kontakt til tross for at hun sender sms 2) når hun ringer til henne for å sjekke truer han med å slå Som jeg sa: dersom han ikke hadde noe med denne kvinnen å gjøre, så vil vel han også finne hennes sms'er plagsomme? Hvorfor skal han da reagere så STERKT (trussel om bank) på at hun ringte? Nei, jeg sier for ørtende gang: hvis jeg var månestråle så ville jeg sørget for en skikkelig prat. Hvis jeg var 39 år og ble truet av min samboer hadde jeg tatt sakene mine og dratt. (men jeg vet jo selvfølgelig at dette er vanskelig) 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hvis jeg var 39 år og ble truet av min samboer hadde jeg tatt sakene mine og dratt. (men jeg vet jo selvfølgelig at dette er vanskelig) Det ville du ikke gjort om du var 19? ;-) Jeg ville ikke dratt, han har ikke slått henne tidligere. Jeg ville sørget for bedre kommunikasjon - og mer respekt fra hans side (slik ordbruk er jeg overhode ikke vant til). 0 Siter
serendipity Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det ville du ikke gjort om du var 19? ;-) Jeg ville ikke dratt, han har ikke slått henne tidligere. Jeg ville sørget for bedre kommunikasjon - og mer respekt fra hans side (slik ordbruk er jeg overhode ikke vant til). Vel... om jeg var 19, hadde nok kjæresten min også vært omtrent på den alderen. Men av en mann på 40 år hadde jeg nok forventet en annen oppførsel... Hadde min mann ( på 35 ) vært i nærheten av å true meg, så var nok det det siste han så til meg.. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vel... om jeg var 19, hadde nok kjæresten min også vært omtrent på den alderen. Men av en mann på 40 år hadde jeg nok forventet en annen oppførsel... Hadde min mann ( på 35 ) vært i nærheten av å true meg, så var nok det det siste han så til meg.. Det er jeg forsåvidt enig i. Kan forvente en annen oppførsel av en som har kommet over tenårene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.