serendipity Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det er jeg forsåvidt enig i. Kan forvente en annen oppførsel av en som har kommet over tenårene. Jepp ;-) 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jepp ;-) Flørter du med meg? 0 Siter
serendipity Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Flørter du med meg? Jepp ;-) Om du leste mitt innlegg tidligere i uken ang. flørting så jeg jeg nemlig "ram" på det...he he ... 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jepp ;-) Om du leste mitt innlegg tidligere i uken ang. flørting så jeg jeg nemlig "ram" på det...he he ... *store øyne* :-) Har du link til tråden? *nysgjerrig* 0 Siter
serendipity Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 *store øyne* :-) Har du link til tråden? *nysgjerrig* He he .... jeg husker ikke hva tråden het.. 0 Siter
Gjest figo Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg ville tolket det dit at han var redd for at du kontaktet henne. Hvorfor får en jo ikke vite uten å kontakte henne.... Synes det virker rart ellers at han truer deg pga. dette. Veldig overdrevet reaksjon synes jeg. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 1) Han har dårlig samvittighet, og er redd du skal finne ut noe. eller 2) Han føler seg krenket og utskjemt, fordi du ringer en kollega av han i fylla. Begge deler virker like sannsynlige for meg, og den eneste som kan svare på det er han... Kjenner jo ikke typen din, men siden du trenger å spørre, regner jeg det ikke som sannsynlig at det er fare for at han banker deg ;-) 0 Siter
Gjest Månestråle65 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg lurer mest på om Månestråle er født i 1965 jeg ?? Jeg er født i 68. Månestråle, kallenavnet til kvinnen det dreier seg om er født i 65... Jeg har også lurt på hvorfor han reagerer så sterkt. I følge han er det fordi han synes det er fryktelig pinlig. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 He he .... jeg husker ikke hva tråden het.. det var synd 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 hehe :-) Du _vil_ ha rett? Jeg synes det er vanskelig å svare på om hun har gjort noe galt for jeg kjenner ikke resten av historien dems. neida - jeg har rett for MEG, du har rett for DEG. Sånn det er det! :-) det finens jo ikke noe SVAR på dette - bare meninger. 0 Siter
serendipity Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg er født i 68. Månestråle, kallenavnet til kvinnen det dreier seg om er født i 65... Jeg har også lurt på hvorfor han reagerer så sterkt. I følge han er det fordi han synes det er fryktelig pinlig. En mann i den alderen og så finner han DET pinlig. Hadde han vært 17, så hadde han hatt min fulle forståelse, men for en mann i den alderen er hele greia patetisk.. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 neida - jeg har rett for MEG, du har rett for DEG. Sånn det er det! :-) det finens jo ikke noe SVAR på dette - bare meninger. Det var et diplomatisk svar :-) Jeg kan godt få la deg tro at du har rett. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg er født i 68. Månestråle, kallenavnet til kvinnen det dreier seg om er født i 65... Jeg har også lurt på hvorfor han reagerer så sterkt. I følge han er det fordi han synes det er fryktelig pinlig. Sier det samme som seripenity (eller hvordan det nå staves *s*). Man må kunne forvente en mer moden reaksjon fra en voksen mann. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det var et diplomatisk svar :-) Jeg kan godt få la deg tro at du har rett. hehe - 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 hehe - For å ikke la deg være den som ler sist, må jeg le litt nå. hehe 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vel... om jeg var 19, hadde nok kjæresten min også vært omtrent på den alderen. Men av en mann på 40 år hadde jeg nok forventet en annen oppførsel... Hadde min mann ( på 35 ) vært i nærheten av å true meg, så var nok det det siste han så til meg.. Jeg ville som mann på 40, syntes det var ENDA flauere at min partner på 36 skulle ringe om natta i fylla - fordi hun var sjalu. - -renn om hun var 19 og hadde NULL selvtillit Men, vi har sikkert forskjellige ståsted i livet. det er jo ikke sikekrt at de sms'ene er så plagsomme for han som de er for henne? 0 Siter
serendipity Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg ville som mann på 40, syntes det var ENDA flauere at min partner på 36 skulle ringe om natta i fylla - fordi hun var sjalu. - -renn om hun var 19 og hadde NULL selvtillit Men, vi har sikkert forskjellige ståsted i livet. det er jo ikke sikekrt at de sms'ene er så plagsomme for han som de er for henne? Det var egentlig det jeg også mente, at hele "greia" virker litt snål når man snakker om mennesker som snart er 40 år.. Syntes begge handlingene virket noe umodne. Men hun har det sikkert" vondt både pga. trusler og pga. at hun ikke stoler på han. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det var egentlig det jeg også mente, at hele "greia" virker litt snål når man snakker om mennesker som snart er 40 år.. Syntes begge handlingene virket noe umodne. Men hun har det sikkert" vondt både pga. trusler og pga. at hun ikke stoler på han. Ja, jeg syns du og jeg skal bestemme - i god DOL-ånd, at de bør gå fra hverandre! *s* 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ja, jeg syns du og jeg skal bestemme - i god DOL-ånd, at de bør gå fra hverandre! *s* Nemlig ;-) 0 Siter
Gjest Månestråle65 Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ja, jeg syns du og jeg skal bestemme - i god DOL-ånd, at de bør gå fra hverandre! *s* :-) Jeg har tenkt til å be han flytte for en periode. Ikke pga dette men pga at han selv har sagt med jevne mellomrom i to år at vi har så grunnleggende forskjellig personlighet at vi ikke passer sammen, og at han vil flytte, men har ikke gjort noe i forhold til det. Er enig i at handlingen min ikke var særlig voksen, men tatt i betraktning at jeg har levet med usikkerhet rundt forholdet i 2 år, så synes jeg ikke det er så rart å reagere på kontakt med andre som man er usikker på. Og når den det gjelder sier gjentatte ganger at de ikke har noe kontakt, og han både sender og mottar sms... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.